Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Den Blå Avis... Vigtig!!!

Tags:
No tags yet.

(permalink) Kong Box Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Godt synspunkt Jesper!

Men det jeg nok egentlig specifikt spurgte til, var om der var nogen der kendte til en specifik lov der forbød oplysningsdeling?

Jeg kan i øvrigt kun tilslutte mig din holdning til kopiering af musik, men der er der jo også en specifik lov om ophavsret til værket osv...

Mvh. Kåre
(permalink) jpwest Member
Skrev for 16 years siden | | | |
En af mine venner har lige brændt min Total Petroleum CD så nu skal jeg ud og ha en ny

West
(permalink) SorenJ Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Det står i de fine/flotte/herlige/osv. vilkår, som de felste nøjes med at klikke forbi når de opretter deres dba konto.


Her er et uddrag af:

6.3 Oplysninger om annoncørers e-mail og/eller telefonnummer

"Enhver form for overdragelse, kopiering eller spredning af annoncernes kontaktmateriale til tredje person udgør overtrædelse af Ophavsretsloven. Såfremt Den Blå Avis bliver bekendt med brud på ovenstående licensregel, forbeholder vi os ret til at lukke din adgang til dba.dk."





Det er meget simpelt.

Jeg synes nu at den flinke indehaver af dab.dk har penge nok.... ;)
-------------------------------------------
Ring: 28118212
(permalink) Bugmeister Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Det kan der være noget om, men det må være en formildende omstændighed at der ryger lidt mønter til lidt Ferrari'er og så'n
(permalink) dibbedut Member
Skrev for 16 years siden | | | |

En ting er regler...

...Men det er fanme træls at skulle bruge et nummer når man kun bruger håndsvingspenge af metal, og ikke ejer de her nymodens platikkort:)

(permalink) jpwest Member
Skrev for 16 years siden | | | |
dibbedut skrev:

En ting er regler...

...Men det er fanme træls at skulle bruge et nummer når man kun bruger håndsvingspenge af metal, og ikke ejer de her nymodens platikkort:)




Gir dig HELT ret,de netbutikker skulle indrettes så de kunne tage imod flasker


West
(permalink) Kong Box Member
Skrev for 16 years siden | | | |
SorenJ skrev:
Det står i de fine/flotte/herlige/osv. vilkår, som de felste nøjes med at klikke forbi når de opretter deres dba konto.


Her er et uddrag af:

6.3 Oplysninger om annoncørers e-mail og/eller telefonnummer

"Enhver form for overdragelse, kopiering eller spredning af annoncernes kontaktmateriale til tredje person udgør overtrædelse af Ophavsretsloven. Såfremt Den Blå Avis bliver bekendt med brud på ovenstående licensregel, forbeholder vi os ret til at lukke din adgang til dba.dk."





Det er meget simpelt.

Jeg synes nu at den flinke indehaver af dab.dk har penge nok.... ;)


Ja, så er den vel egentlig ikke længere...! Tak for det Søren.

Men hvor er det dog irriterende at man ikke længere kan købe blot én annonce. Folk er jo ikke altid lige gode til at få oplyst at varen er solgt for længst. Og derfor får man til tider intet ud af at købe oplysningen. Det kunne dba godt tage at stramme op om, på en eller anden måde.

Mvh. Kåre
(permalink) jpwest Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Hardcore skrev:
SorenJ skrev:
Det står i de fine/flotte/herlige/osv. vilkår, som de felste nøjes med at klikke forbi når de opretter deres dba konto.


Her er et uddrag af:

6.3 Oplysninger om annoncørers e-mail og/eller telefonnummer

"Enhver form for overdragelse, kopiering eller spredning af annoncernes kontaktmateriale til tredje person udgør overtrædelse af Ophavsretsloven. Såfremt Den Blå Avis bliver bekendt med brud på ovenstående licensregel, forbeholder vi os ret til at lukke din adgang til dba.dk."





Det er meget simpelt.

Jeg synes nu at den flinke indehaver af dab.dk har penge nok.... ;)


Ja, så er den vel egentlig ikke længere...! Tak for det Søren.

Men hvor er det dog irriterende at man ikke længere kan købe blot én annonce. Folk er jo ikke altid lige gode til at få oplyst at varen er solgt for længst. Og derfor får man til tider intet ud af at købe oplysningen. Det kunne dba godt tage at stramme op om, på en eller anden måde.

Mvh. Kåre



Tror så længe de tjener penge skal de ikke ha strammet noget som helst


West
(permalink) Kong Box Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Tror desværre også du har helt ret...

Mvh. Kåre
(permalink) Anonym Member
Skrev for 16 years siden | | | |
He he de må da tjene kassen på net annoncerne, kan huske at vi sad 5 man og læste den blå avis i papirform ;o) til 20kr, selvfølig koster det osse noget at holde servere og dertil kørende, men det gjorde/gør avis tryk osse.
(permalink) Klein Member
Skrev for 16 years siden | | | |
jpwest skrev:
Hardcore skrev:
SorenJ skrev:
Det står i de fine/flotte/herlige/osv. vilkår, som de felste nøjes med at klikke forbi når de opretter deres dba konto.


Her er et uddrag af:

6.3 Oplysninger om annoncørers e-mail og/eller telefonnummer

"Enhver form for overdragelse, kopiering eller spredning af annoncernes kontaktmateriale til tredje person udgør overtrædelse af Ophavsretsloven. Såfremt Den Blå Avis bliver bekendt med brud på ovenstående licensregel, forbeholder vi os ret til at lukke din adgang til dba.dk."





Det er meget simpelt.

Jeg synes nu at den flinke indehaver af dab.dk har penge nok.... ;)


Ja, så er den vel egentlig ikke længere...! Tak for det Søren.

Men hvor er det dog irriterende at man ikke længere kan købe blot én annonce. Folk er jo ikke altid lige gode til at få oplyst at varen er solgt for længst. Og derfor får man til tider intet ud af at købe oplysningen. Det kunne dba godt tage at stramme op om, på en eller anden måde.

Mvh. Kåre



Tror så længe de tjener penge skal de ikke ha strammet noget som helst


West


3. person... Hvis man kender vedkommende er det så ikke 2. person?

/Klein
(permalink) SorenJ Member
Skrev for 16 years siden | | | |
nope.

1. person er dba
2. person er køberen
3. person er alle andre

-------------------------------------------
Ring: 28118212
(permalink) mathiasen Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Forstår ikke hvorfor folk ikke bruger de gratis annoncesteder i stedet. Det giver jo adgang til mange flere potentielle købere og er... gratis...

Og send nu bare en PM til den der efterlyser et nummer. Man behøver ikke engang at sige at man gør det, det skal vedkommende nok opdage!
(permalink) SJN Member
Skrev for 16 years siden | | | |
og hvis det endeligt kommer dertil at man vil lukke en konto.... tjaaa. hvorfor så ikke bare tage den trykte udgave af avisen. Den er jo GRATIS !!!!!

-------------------------------------------
Med Venlig Hilsen
Søren Nielsen, Kolding
KGB Kolding Gear Boxers
(permalink) Anonym Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Brug DenGråAvis. Alt er gratis.
(permalink) Anonym Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Anonym skrev:
Brug DenGråAvis. Alt er gratis.


teenager.jpg

(permalink) Anonym Member
Skrev for 16 years siden | | | |
SJN skrev:
og hvis det endeligt kommer dertil at man vil lukke en konto.... tjaaa. hvorfor så ikke bare tage den trykte udgave af avisen. Den er jo GRATIS !!!!!



Fordi den trykte udgave ikke kommer i hele landet, det er knapt 2 år siden jeg har set en trykt udgave!

Iøvrigt prøver dba at sælge gamle annoncer, har én gang købt adgang og tingen var solgt for over 2 måneder siden, og annoncen var ny (3 dage gammel) så dba fusker selv!

http://www.guloggratis.dk

er ret god.
(permalink) Anonym Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Dba snyder kunderne. De sælger telefonnumre som mange gange intet er værd. Brug de
sider hvor det er gratis. Det er brugerne selv der bestemmer. Dig og mig!
(permalink) Anonym Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Brunhilde skrev:
-som anonym er man alligevel ikke anonym, når ens "nummer kommer til at stå nederst i indlægget... -eller hva...?


jo det kan man godt man bruger bare en proxy server, dette er skrevet fra en proxy server. og det kan gøres via:

http://www.p-r-o-x-y.com
og en oversigt:
http://www.proxy.org

Reply

You must log in to post.