Hip Hurra! Hvar der startede med bare at være en lille olielægkage er nu blevet til en træls træls mandag!
Motoren havde lige været ude og fået nye pakniger ved stødstængerne og lige tjekket toppene efter... Motoren i bilen igen og ud og køre, køre perfekt en 20 km og derefter begyndte den kun at gå på 3 cylinder. Hmm troede det var tændning men intet hjalp.
Derefter tog jeg ventildækslet af til 3 og 4 cylinder. Opdagede at den ene stødstangen til indsugningsventilen på 3'ren sad ved siden af vibbearmen!!! Shit, fik sat den på plads, og derefter var der meget Meget spillerum mellem ventil og vibbearm. Der opdagede jeg så at ventilen sidder 3mm længere inde ind de andre...!!
Hvad kan det skyldes??? Har prøvet at trykke ventilen, og prøve at kigge i indsugningen men kan ikke se noget(Hvis der nu sad en skive eller noget)
Er det en skæv ventil?? Hvorfor pludselig det??
Tommy Hummel
Motoren havde lige været ude og fået nye pakniger ved stødstængerne og lige tjekket toppene efter... Motoren i bilen igen og ud og køre, køre perfekt en 20 km og derefter begyndte den kun at gå på 3 cylinder. Hmm troede det var tændning men intet hjalp.
Derefter tog jeg ventildækslet af til 3 og 4 cylinder. Opdagede at den ene stødstangen til indsugningsventilen på 3'ren sad ved siden af vibbearmen!!! Shit, fik sat den på plads, og derefter var der meget Meget spillerum mellem ventil og vibbearm. Der opdagede jeg så at ventilen sidder 3mm længere inde ind de andre...!!
Hvad kan det skyldes??? Har prøvet at trykke ventilen, og prøve at kigge i indsugningen men kan ikke se noget(Hvis der nu sad en skive eller noget)
Er det en skæv ventil?? Hvorfor pludselig det??
Tommy Hummel
-------------------------------------------
Wir, die Jungen mit dem Typ 4! Laut, Breit und Tief! Hummel206@hotmail.com
Wir, die Jungen mit dem Typ 4! Laut, Breit und Tief! Hummel206@hotmail.com