Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Angorafeberen raser 62 type 1 smittet af Hoodride virus!!!!

Tags:
No tags yet.

(permalink) Stodderkongen Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Type 1 1962 i knæ til Bugrun og jeg tror vi når det... lidt smallet forbro og dropspindler har gjort det. Alt sammen kælet for af Angoradrengene og det er sgu blevet helt perfekt - lige i skabet. Far har fået et Hoodride!!!

Respekt til Team Angora Racing!!! :)
panscraper_2.jpg
angorasyge_2.jpg
angorasyge_3.jpg
angorasyge_5.jpg
angorasyge_4.jpg
angorasyge.jpg
panscraper.jpg

-------------------------------------------
Lowering a bus is like a getting a boob job for a chick, always wishing you had gone bigger..
(permalink) vwmorten VW-Guru
Skrev for 17 years siden | | | |
vildt! -du skal nok ikke tage færgen..:-)
-------------------------------------------
54 Judson Oval, 58 Speedster, 67 Samba, 68 Earlybay
26150707
(permalink) Doktor Nevermann Member
Skrev for 17 years siden | | | |
[quote=Käfer]Type 1 1962 i knæ til Bugrun og jeg tror vi når det... lidt smallet forbro og dropspindler har gjort det. Alt sammen kælet for af Angoradrengene og det er sgu blevet helt perfekt - lige i skabet. Far har fået et Hoodride!!!

Respekt til Team Angora Racing!!! :)


Der kan vist ikke trilles mange øldåser under den.....;0)
(permalink) Stodderkongen Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Nej den skal sgu da køre til Bugrun - med max attitude! Hvad er ruten/planen for Mantorp iøvrigt Morten - men min balje er måske ikke pæn nok at følges med?? :) Panscraper=Ingen øldåser under vognen... He He
-------------------------------------------
Lowering a bus is like a getting a boob job for a chick, always wishing you had gone bigger..
(permalink) Rasser Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Udtrykket - "med måde"..... gad vide om de har hørt om det i Angora ?! højst sandsynligt ikke ;-)





-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) joe Member
Skrev for 17 years siden | | | |
fed fed!!!!! hvad er dæk størrelsen du kører med??
(permalink) klokmose Member
Skrev for 17 years siden | | | |
det ser da super cool ud, er desvære selv for tøsset til at køre så lavet. skal den have fuchs? der er intet der slår en hvid bil på detaljeret fuchs
(permalink) Farmer Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Den har da ristet baghjulslejerne inden den når Jönkobing. Håber for dig at du har Falck abonnementet til at gælde i udlandet.
T
-------------------------------------------
20888030
alstrupt@gmail.com
(permalink) vwmorten VW-Guru
Skrev for 17 years siden | | | |
Det ser megacool ud, men jeg er også lidt nervøs for lygtehuse, spadeenden af bagaxlerne osv.

Det var lidt derfor at jeg var lidt vild med ideen om at lave justerbare fjederplader bagpå http://vwnettet.dk/forum/topic/303189 , -så kan man slamme den max til træf, og så hæve den igen når man skal cruise.

-------------------------------------------
54 Judson Oval, 58 Speedster, 67 Samba, 68 Earlybay
26150707
(permalink) André Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Farmer skrev:
Den har da ristet baghjulslejerne inden den når Jönkobing. Håber for dig at du har Falck abonnementet til at gælde i udlandet.
T

haha ups sorry
(permalink) Larsson Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Det ser BARE godt ud champ......gad vide om man skulle gøre det på sin Buggy :)
(permalink) Søren Rasmussen Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Aghh, rister nok ikke lige lejer på et par 100km. Mig og nicolai har snakket om det før med lejerne. Og hvis jeg kan nå at få skaffet og skiftet dem inden Mantorp biver det gjort.

Det er vel bare lige et spørgsmål om at hive dunkraften under den og skrurre lidt med hjulene en gang i mellem.

Selvfølgelig vil der komme til at sejle lidt, men som Nicolai selv siger. Man må lide for skønheden. Syntes det er fedt han vil prøve det. For jeg har selv kørt sådan i mange år. Men blev for gammel og lavede luft på pisset i stedet. Men der er sgu noget over at kører lav hele tiden ;-)

-------------------------------------------
Søren Rasmussen
Sovsekongen@gmail.com
(permalink) Biffo Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Det er slet ikke nødvendigt mere - vores sundhedsvæsen tilbyder rigtig gode behandlingstilbud mod højdeskræk...:) :)
(permalink) Devils Speedshop Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Lygtehuset er ikke det store problem det er bare spørgsmålet om at havede rigtige dæk på og med den rigtige smallning så er det ikke noget problem overhovedet..

Og som hjullejer kan man jo bare skifte dem ud til lukket lejer så er det problem løst de skulle da gerne holde noget tid.

Christian

Men den er super cool den bil og kanon stand men lige et sæt fuchs på så er den bare konge.
-------------------------------------------
Christian Ulberg
http://www.Teamangoraracing.dk
AngoraRacing@gmail.com Tlf: 21291280
(permalink) Rasser Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Min største bekymring er som der også er nævnt i tråden. . . Nemlig spadeenden af trækakslen. Det var jo også det problem vang havde på T34'eren - ikke? Jeg har selv prøvet det. . . . Er ret ubehageligt!
-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) Jvang Member
Skrev for 17 years siden | | | |
jo, men så skal den jo lige sænkes først : ) ej, den skal bare helt ned før det er et problem, kan ikke rigtig se hvor meget den er nede i røven!

ellers kan man jo bare overholde fartgrænserne på de alm veje og undgå motorvej, så kører det fint nok : )
(permalink) Rasser Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Jvang skrev:
jo, men så skal den jo lige sænkes først : ) ej, den skal bare helt ned før det er et problem, kan ikke rigtig se hvor meget den er nede i røven!

ellers kan man jo bare overholde fartgrænserne på de alm veje og undgå motorvej, så kører det fint nok : )


nåååå all show - no go! hehe

-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) Lyngbye Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Super super cool vogn!
Så længe det ser fedt ud, må man sgu bare skifte dele lidt oftere!

tommel op!
-------------------------------------------
-Lyngbye-
Det eneste luftkølede jeg har for tiden, er min cykel. :)
(permalink) Søren Rasmussen Member
Skrev for 17 years siden | | | |
http://www.youtube.com/watch?v=btYmwZnQtsQ&eurl=
-------------------------------------------
Søren Rasmussen
Sovsekongen@gmail.com
(permalink) Stodderkongen Member
Skrev for 17 years siden | | | |
It's alive... - Søren du er sgu for cool!!

Det næste spørgsmål er så steelies eller Fuchs?
-------------------------------------------
Lowering a bus is like a getting a boob job for a chick, always wishing you had gone bigger..
(permalink) Søren Rasmussen Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Ja, der bliver lidt at tænke over der ;-)
-------------------------------------------
Søren Rasmussen
Sovsekongen@gmail.com
(permalink) kaspersen Member
Skrev for 17 years siden | | | |
syntes det ser fedt ud men
kunne ikke selv finde på at lave min bil så vild lav
(permalink) NYBOE Member
Skrev for 17 years siden | | | |
typisk! var lige præsis sådan jeg ville ha´ min næste vw til at se ud! ser pisse godt ud! (persoligt ville jeg beholde de røde fælge, og så mangler bare tagbagebæret og surfe brættet) =0)
(permalink) Lange Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Endelig en gut som forstår hvad det hele handler om!

bagsareforchicks.jpg

-------------------------------------------
Type 1 Oval 1955 / Type 14 Ghia Kabriolet 1962

41791477
(permalink) -Mikkel- Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Det ser godt fedt ud! Og lækker bil iøvrigt også, men jeg har et spørgsmål:

Hvordan reagerer vognen ved en katastrofeopbremsning med den forbro/højde?

mvh

-Mikkel-

Reply »

You must log in to post.