Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  kompression til knast omkring W110

Tags:
No tags yet.

(permalink) Hummel Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Nye toppe kræver åbentbart ny knast også... Og da en knast i W110 området passer bedst ind tilat mit andet grej, skal jeg hører om 9,31:1 er passende komp??? Er der nogen der har kørt med dette før??? Hvis det er for meget så skaljeg bare have knasten der passer til den kompression... Men mener farmer har skrevet at han havde nogen bedre en Engle, nogen "nye"....??

Ellers ikke noget jeg skal forbedrede mig på når jeg skifter knast fra W130 til W110????

-------------------------------------------
Wir, die Jungen mit dem Typ 4! Laut, Breit und Tief! Hummel206@hotmail.com
(permalink) Rasser Member
Skrev for 17 years siden | | | |
stålskiver mellem cylinder og blok, eller kobberskiver/pakninger mellem top og cylinder.... de fåes fra 0,25 til ? (meget)

det er den nemmeste måde at sænke din kompression på...... det er godt nok ikke det du spørger om, men det er til gengæld det du bør vide ;-)
-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) Hummel Member
Skrev for 17 years siden | | | |
;-) Så 9,31 er for meget til W110.... Så skal jeg have en "større" knast??? Nogen der kan sige hvad for en???

Vil ikke ændre vendehøjden... når motoren har kørt med mere komp en det.
-------------------------------------------
Wir, die Jungen mit dem Typ 4! Laut, Breit und Tief! Hummel206@hotmail.com
(permalink) Rasser Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Hummel skrev:
;-) Så 9,31 er for meget til W110.... Så skal jeg have en "større" knast??? Nogen der kan sige hvad for en???

Vil ikke ændre vendehøjden... når motoren har kørt med mere komp en det.



drop nu det der med vendehøjden..... idit tilfælde skal du altså bare forsøge at ramme en fornuftig kompression - og det nemmeste er så med skiver som beskrevet!

-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia

Reply

You must log in to post.