Anonym skrev:
et par spørgsmål tilde der skriver her så glade for selvtægt
har tænkt mig at deltage i 2-3 træf her i dk. jeg kommer med kone og børn
kan man resikere det jeg tænker hvis nu børnene kommer til at råbe eller gå for tæt på jeres fine biler eller kigge skævt på jer.eller sige orhv far se lige den fede nissan skyline der skal vi så have håndmadder det er vi ikke så ville med.
hvad sker der under fælles køreturen der kan godt kommes til at køre tæt.
jeg har valgt at være anonym for min sikkerheds skyld
Undskyld mig - men læs nu tråden igennem igen. Kig rundt på vwnettet, mærk stemningen og stil så dig selv det spørgsmål igen: er folkevognstræf et samlingssted for volds- og selvtægtstyper? Svaret er blankt nej - jeg vil æde min gamle hat på, at uanset hvilket forum, forsamling eller hvilken type mennesker du spørger til om problemer i trafikken, så vil en signikant del af dem (også kvinder) udtale at trafiksyndere skulle have nogen bank.
At der kan være milevid forskel på det sagte og så det faktisk udførte må du som voksent menneske være klar over. Når din datter siger "far jeg hader dig" - mener hun så virkelig at hun hader dig?
Synes dit indlæg er barnligt og latterligt - hvis du virkelig føler dig truet af indlæggets tone så tror jeg du har større problemer end de ytringer som står i indlægget.
Du er meget velkommen på vw-træf - der er altid en god stemning og plads til børn. Jeg har da i hvert fald taget mine egne med ved flere lejligheder.
/Kasper