Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

1962 med foldetag sælges NU! SOLGT

Tags:
No tags yet.

(permalink) hendrixxx Member
Skrev for 17 years siden | | | |
mille skrev:
ja, jeg fatter heller ikke noget :-))

Hvergang skal de spørge konen og hun siger selvfølgelig nej fordi han har 2 biler i forevejen og huset fuld af skrigende unger og en kone der river sig i håret.. derudover en elskerinde der er for krævende..

Hvad bliver der af jer mænd, vær en mand og kom ind i kampen!! haha

Ta en fadbamse med også taler vi om prisen:-))

hæ hæ det er skæg Mille. Men jeg tror ikke hunden ligger begravet der!!! din bil uden syn, afgift og billig. Det lugter vildt af svenskerløsninger og mange timers ærgelser. Hvis du gider ofte de få kr. det koster af få lukket hullet bagi, synet den og betalt afgiften......og hæver prisen 20kg yderligere så skal du nok komme af med den.

Jeg har jo efterhånden fundet ud af at de fleste mennesker ser en synsrapport som en kvalitetsgaranti- selvom bilen er topdollar i udseende og mekanik, er den 10 gange vanskeligere at komme af med uden syn
-------------------------------------------
Pick-up Jens- NEJ tak, Knabstrup, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) mille Member
hendrixxx skrev:
mille skrev:
ja, jeg fatter heller ikke noget :-))

Hvergang skal de spørge konen og hun siger selvfølgelig nej fordi han har 2 biler i forevejen og huset fuld af skrigende unger og en kone der river sig i håret.. derudover en elskerinde der er for krævende..

Hvad bliver der af jer mænd, vær en mand og kom ind i kampen!! haha

Ta en fadbamse med også taler vi om prisen:-))

hæ hæ det er skæg Mille. Men jeg tror ikke hunden ligger begravet der!!! din bil uden syn, afgift og billig. Det lugter vildt af svenskerløsninger og mange timers ærgelser. Hvis du gider ofte de få kr. det koster af få lukket hullet bagi, synet den og betalt afgiften......og hæver prisen 20kg yderligere så skal du nok komme af med den.

Jeg har jo efterhånden fundet ud af at de fleste mennesker ser en synsrapport som en kvalitetsgaranti- selvom bilen er topdollar i udseende og mekanik, er den 10 gange vanskeligere at komme af med uden syn

Ja det har du ret i, manglende betalt afgift og syn skræmmer nok folk. og nok også det der hul.

Men jeg kan ikke lave plade arbejde og er for længst gået død i motoren.. Så derfor er den sat til den pris da den også bare skal væk.
Karossen er jo absolut rustfri og der er ikke lavet noget ved tagrender og andet karosse arbejde hvor der er spartlet til højre og venstre, ja men sku ikke tro det, men har gennemfået den med magnet.
Og bunden er også fin, der er dog fortaget en enkelt svejsning ved bunden, men det er godt lavet. Ellers er der ikke noget ved de gense steder som ved batteribunden eller forhjulsrummet.
Det stykke ved forhjulsrummet er skriftet helt ud istedet for i pladestykker.
Så det er da billigt for en der kan lave det selv, det er jo trods alt en 117'er.

Der er godt potentiale i den.

jamen jeg er ikke i tvivl om at du har en fin bil der, og prisen er da også ganske fin. Hvad med at køre den til syn og få en anmærkning på det rusthul, men så har du jo "kvalitetsbeviset". Hvis du så derefter søger om afgiften, så køber bare skal gå på skattekontoret og lægge det givne beløb så er du nået rigtig langt... Så er de 2 parametre der har de største variabler udryddet: kan den synes og hvad er afgiften. Det koster dig 15min i papirarbejde og 4kr i porto
(permalink) mille Member
Jamen det ville jeg da også have gjort hvis jeg kunne køre derud..
Prisen er sat så jeg er fri for det midste besvær, men folk er velkommen til på deres ejen regning at låne bilen og køre til syn inden de beslutter sig for at købe.

Det kunne da være jeg sku smække en af mine andre motorer i (som jeg har tilsalg)...
ja så er den da nogenledes til at gå til....det kan en markrel som dig da hurtigt lige ordne ikk
(permalink) Bornholmer Member
ja gutter nu må i sgu lige tage jer sammen og købe den fine bil TIL DEN UDBUDTE PRIS
så fine tilbud finder man ikke hver dag ...

et lille rusthul - og ca 4000 i afgift - det er da en kanon billig bil.

det er en foldetagsbil - det fedeste ever

på gaden med plader nysynet for under 30000 - shit det er billigt man
jeg kunne da godt købe den . lave den og sælge den viderer for 45000 nysynet og inkl afgift - med det ville være at tage røven på mille. men en ok pris for køber for en nysynet ragtop syntes jeg.

- ragtops rocks

og kan i ikke li de hvide sider, så brug et par tusind og mal dem om

og kan i ikke li whitewalls så køb et sæt andre hjul

brug jeres fantasi
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) mille Member
Bornholmer skrev:
ja gutter nu må i sgu lige tage jer sammen og købe den fine bil TIL DEN UDBUDTE PRIS
så fine tilbud finder man ikke hver dag ...

et lille rusthul - og ca 4000 i afgift - det er da en kanon billig bil.

det er en foldetagsbil - det fedeste ever

på gaden med plader nysynet for under 30000 - shit det er billigt man
jeg kunne da godt købe den . lave den og sælge den viderer for 45000 nysynet og inkl afgift - med det ville være at tage røven på mille. men en ok pris for køber for en nysynet ragtop syntes jeg.

- ragtops rocks

Ha ha.. du skal ikke tage min røv, men du må da gøre hvad du vil med den hvis du vælger at sælge den(altså vognen)..Men tak da for de pæne ord omk bilen og så er det ikke engang løgn!!

Bare jeg får mine penge til fiansering af andet lejetøj

(Men pssst Bornholmer.. de tør jo ikke for deres koner,unger og elskerinder jo..)
(permalink) wcmekanikeren Member
Har også luret... men må ikke for peter.. han siger jeg skal købe hans bus :0) Og har ingen steder at stille den, og og og og og.....

Jens :0)
http://www.copenhagenwings.dk fang mig på 20-240-905
(permalink) mille Member
wcmekanikeren skrev:
Har også luret... men må ikke for peter.. han siger jeg skal købe hans bus :0) Og har ingen steder at stille den, og og og og og.....

Jens :0)

Vidste ikke Peter og dig var blevet gift..:-) Siden han skal bestemme.
Desuden kender jeg et sted 6 km fra dit værsked hvor den kan stå opbevaret for ingen penge...(næsten)

Flere undskyldninger???

(permalink) wcmekanikeren Member
Ja jeg tror pt. at jeg har mere brug for hans bus, end en bobbel mere ;O)
http://www.copenhagenwings.dk fang mig på 20-240-905
(permalink) bobbel 7 Member
hej mille er din bil stadig til salg og kunne vi måske komme og kigge på den
(permalink) mille Member
[quote=bobbel 7]hej mille er din bil stadig til salg og kunne vi måske komme og kigge på den

Ja stadig tilsalg.

(permalink) Widefive Member
Fortsatt tilsalgs ? Hur mycket rost ? Upplagad ?
(permalink) mille Member
Widefive skrev:

Jeg går selv igang med den,forhåbentligt i denne uge.. da der alligevel ikke skal laves så meget på den.

det kan ikke betale sig ikke at syne den.. måske er den tilsalg efter syn og betalt afgift
(permalink) jpwest Member
mille skrev:
Widefive skrev:

Jeg går selv igang med den,forhåbentligt i denne uge.. da der alligevel ikke skal laves så meget på den.

det kan ikke betale sig ikke at syne den.. måske er den tilsalg efter syn og betalt afgift

Bare klø på

Hyggeligt med en sludder den dag ude på job

West
(permalink) mille Member
jpwest skrev:
mille skrev:
Widefive skrev:

Bare klø på

Hyggeligt med en sludder den dag ude på job

West

Absolut hyggeligt Johnny :-)

Reply

You must log in to post.