Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

Høst cruise d 1/9 07

Tags:
No tags yet.

(permalink) Karlslunde Member
Skrev for 17 years siden | | | |
ahhhhh....tis - glemte at logge ind...................
(permalink) AircooledBoxer Member
Tak for nogle hyggelige timer gennem det midtsjællandske landskab.

Næste gang må vi lave et lidt længere garagebesøg, så behøver JJ heller ikke lave bil i fri natur.......

Håber også at Henrixxxx kom godt hjem, vi kunne desværre ikke vente længere.

P9010101.jpg
P9010085.jpg
P9010106.jpg
P9010107.jpg
P9010111.jpg
P9010114.jpg
P9010115.jpg
P9010116.jpg
P9010117.jpg
P9010119.jpg

-------------------------------------------
Ingen VW for første gang i 25 år.
AircooledBoxer.dk
(permalink) hendrixxx Member
jo jo jeg kom også hjem :-)
DSCN0448.jpg

Pick-up Jens- NEJ tak, Knabstrup, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) T613-4 Member
Det var så min første langtur i Megaboblen - og sikken tur! Jeg var lidt spændt på, om vi bare skulle køre afsted i en lang række, eller om der ville være nogle interessante stop under vejs. Det var der!

Tak til JJ, fordi han udover at have lagt en smuk rute også sørgede for udfordrende og underholdende indslag i løbet af turen. Jeg nævner i flæng:

1. Panikstop for hele kortegen på en smal landevej, fordi JJ's koblingskabel sprang. Ingen sag at ordne på stedet, når der er 15 kloge hoveder, masser af værktøjskasser - og et nyt kabel i JJ's bagagerum!

2. En beskeden omvej (ca 15 km eller sådan noget) hjem til AircooledBoxers værkstedsgrav og svejseværk, fordi enelleranden amerikanerbil knækkede et udstødningsophæng. Desværre opgav Hendrixx's motor lige præcis dér - godt at han har Falck-abonnement (hvorlænge måtte du vente?)

3. En glimrende illustration af, hvad det betyder når der står et "Blind vej"-skilt.

4. Endnu et stop på en smal landevej, hvor det pludselig gik op for mig, hvad Mette mente med at skulle "se dromedarerne igen", længere oppe i tråden. (Jeg troede måske hun prøvede på at gøre sig morsom om nogle SAC-folk?) Vi så sandelig dromedarer!

Tidsplanen skred temmelig meget, men vi nåede da kaffen på Stillinge Strand inden solnedgang ;-)

Hjemturen foregik ad den gamle hovedvej, og det var rigtig dejligt på sådan en sensommeraften. For pokker, hvor er jeg glad for min 411!

Tak til jer andre for en hyggelig dag!
P9010019.jpg
P9010024.jpg
P9010033.jpg
P9010034.jpg
P9010037.jpg
P9010038.jpg
P9010039.jpg
P9010040.jpg

Helt pjattet med gamle biler.....
(permalink) JJ Member
ja tak for en fed dag med lige lovlig meget action

først tak for hjælpen til alle der hjalp til med at få mig ud og kører igen

og ja det var godt nok noget af en tur med defekter til højre og venstre og låste døre og hva har vi
men alt blev taget med højt humør og en fed laid back attitude ingen stress der og vi nåede det hele (osse dromedare)selv med omveje og ophold hist og pist
og 15 biler er ikke dårligt på sådan en overskyet 1 sep

så vi kører igen til næste år

godt og høre du kom hel med slæden Hendrixxx

[quote=T613-4]

Tak til JJ, fordi han udover at have lagt en smuk rute quote]

husk jeg ikke er alene om den tur Rene har lavet halvdelen af arbejdet

S.A.C
v-rodders
41279598
(permalink) Mette Administrator
Hej,

Tusind tak for en god dag. Det var igen i år rigtig hyggeligt og turen var lige så fantastisk som sidste år.

Jeg får aldrig nok af fritgående dromedarer på dansk jord :wink:

Vi ses!
T & M

P.S. Jeg har oprettet en kategori til alle jeres gode billeder.

~Mette
(permalink) Sholmen Member
Hey folkens... Som skrevet i et andet indlæg endte jeg lige bag jer da i red ud af Stenlille. (Og til dem der har læst indlægget sidder jeg stadig standby for at hente fulde bryllupsgæster!) Men det var dæleme et dejligt syn! De billeder fra Stenlille hvor i holder på P-pladsen er kanon! Den P-plads bliver kaldt "Striben" - aner ikke hvorfor, den har heddet det de sidste 20 år? - og er der hvor de unge hænger ud med deres smarte biler. Og de holder præcis som i gjorde. Side ved side og front ud mod hovedgaden. Så nu ved alle brianer i Stonesmall hvad der er go'stil! ;-)
(permalink) T613-4 Member
Vi fik da godt nok givet den stakkels pizzamand sved på panden, da der lige pludselig stod 15 vognfulde sultne VW-folk og ville have kebab midt på en kedelig lørdag eftermiddag!

Helt pjattet med gamle biler.....
(permalink) JJ Member
ja han var så rundtosset af han fik byttet om på salat og kød dåsen
S.A.C
v-rodders
41279598
(permalink) HMS Member
Det var et fantastisk indslag da banditten gav en opvisning i hvordan man fanger og bagbinder en bøsse mand og det" på trods af at fru bandit :-) var smuttet hjem med en lokal hill billy men som han sagde skide være med det bare han ikke render med ild fuglen :-))))
(Bemærk at den udvalgte statist forsøger at gemme sig under rattet i sin bil)

P9010116.jpg

Pick-up Jens- NEJ tak, Fuglebjerg, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) Karlslunde Member
Howdi.....

Tak for en hyggelig dag i det fri. Kanon tur du havde planlagt der JJ - vi var jo kyllinger ang.vejret så det blev den vandkølet istedet for den luftkølede. Men det blev det ikke mindre hyggeligt af. Dejligt at se nogle af de kendte "gamle" ansigter og møde nogle nye. Vi er på til næste år.

Ps. Mette : Det er de flotteste dromedarer Mette og jeg nogen sinde har set på dansk grund.
(permalink) BB_Henrik Member
HMS skrev:
Det var et fantastisk indslag da banditten gav en opvisning i hvordan man fanger og bagbinder en bøsse mand og det" på trods af at fru bandit :-) var smuttet hjem med en lokal hill billy men som han sagde skide være med det bare han ikke render med ild fuglen :-))))
(Bemærk at den udvalgte statist forsøger at gemme sig under rattet i sin bil)

He he, ja det var sgu lærerigt, banditten har lært nogle tricks "overthere"
H.

bandit.jpg

(permalink) Holm Member
Hej
Tak for en super tur.... håber at jj har tilgivet klaus for at det kun tog ham 2 min at sætte fjeder på
her er de så de dromedae
Hilsen klaus & lene
P9020037.jpg

Reply

You must log in to post.