Det var så min første langtur i Megaboblen - og sikken tur! Jeg var lidt spændt på, om vi bare skulle køre afsted i en lang række, eller om der ville være nogle interessante stop under vejs. Det var der!
Tak til JJ, fordi han udover at have lagt en smuk rute også sørgede for udfordrende og underholdende indslag i løbet af turen. Jeg nævner i flæng:
1. Panikstop for hele kortegen på en smal landevej, fordi JJ's koblingskabel sprang. Ingen sag at ordne på stedet, når der er 15 kloge hoveder, masser af værktøjskasser - og et nyt kabel i JJ's bagagerum!
2. En beskeden omvej (ca 15 km eller sådan noget) hjem til AircooledBoxers værkstedsgrav og svejseværk, fordi enelleranden amerikanerbil knækkede et udstødningsophæng. Desværre opgav Hendrixx's motor lige præcis dér - godt at han har Falck-abonnement (hvorlænge måtte du vente?)
3. En glimrende illustration af, hvad det betyder når der står et "Blind vej"-skilt.
4. Endnu et stop på en smal landevej, hvor det pludselig gik op for mig, hvad Mette mente med at skulle "se dromedarerne igen", længere oppe i tråden. (Jeg troede måske hun prøvede på at gøre sig morsom om nogle SAC-folk?) Vi så sandelig dromedarer!
Tidsplanen skred temmelig meget, men vi nåede da kaffen på Stillinge Strand inden solnedgang ;-)
Hjemturen foregik ad den gamle hovedvej, og det var rigtig dejligt på sådan en sensommeraften. For pokker, hvor er jeg glad for min 411!
Tak til jer andre for en hyggelig dag!