Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  lovligt race i køge d. 30. juni

Tags:
No tags yet.

(permalink) cardude Member
Skrev for 16 years siden | | | |
jeg håber at der er nogen der kunne tænke sig at komme.

jeg kører i hvert fald i buggyen.


Klippet fra bilgalleri.dk:



http://www.ladathomas.dk/



Køge og Omegns Automobilklub

Køge Racet 2007

Lørdag d. 30 juni 2007

Slutindstruktion 1


Køge og Omegns Automobilklub takker for Jeres tilmelding til løbet

Løbet er godkendt af Køge Politi. Journalnr. 1200-50163-00051-07

Arrangementet er godkendt af DASU og forsikret i DASU

oooOOOooo

Tilskuere
Tilskuere møder efter kl. 18.00, på græs området ved Dieselvej og Truckvej
P-afgift 20,- Det er forbudt at parkere andre steder i området.

Løbsledelsen oplyser at Racet ikke begynder, hvis der er parkeret med tilskuer biler andre steder i området, dette er af sikkerhedshensyn for evt udrykningskørertøjer
Følg anvisninger fra Officials.

oooOOOooo


Mødested: Kun for deltagere: NYSCAN A/S Centervej 4, 4600 Køge

Mødetid: Teknisk kontrol åbner kl. 16.00 og lukker kl. 20.30

Førermøde: Kl. 18.30 På pladsen foran NYSCAN A/S v. Løbsleder Ingvar Bonke


Der er mulighed for efteranmeldelse frem til kl. 20.30


Efteranmeldelse: Det koster 220 kr. for deltagere som ikke er DASU medlem

Det koster 120,- kr. for DASU medlemmer. (medbring bevis)

Hvis man vil være medlem af KOA koster det 655,- Incl. Racet


Telefon til løbsledelsen: Thomas Lada: 3117 1220


HUSK REGISTRERINGSATTEST, F
(permalink) Mark S Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Jeg kommer i min bus, men skal ikke køre drag :-)
Men kun hvis det er tørt!
(permalink) Stodderkongen Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Jeg kigger nok også forbi.. se og ikke køre. :) Go aircoolers!
-------------------------------------------
Lowering a bus is like a getting a boob job for a chick, always wishing you had gone bigger..
(permalink) space frog Member
Skrev for 16 years siden | | | |
hey jeg kommer i min nye space-frog.......buggy....håber vi ses
-------------------------------------------
tlf 24414173
(permalink) Mark S Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Hvem fanden kørte den sindsyge hurtige type 1?
(permalink) niels-erik Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Du skulle vel ikke have set Kenneth i sin nye racer ??
Hilsen Niels Erik
-------------------------------------------
En buggy ser bedst ud med originale centerline!
(permalink) Mark S Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Jeg så kun Erik/Cardude og ret hurtig type 1 i champagne farve med en stor type 1 motor i. Er det Kenneth?
(permalink) kps Member
Skrev for 16 years siden | | | |
(permalink) Stodderkongen Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Fååårk hvor gik den type 1 godt - speciel hvor den hvide skamtunede Supra blev sat på plads... :) så holdt T Hansen drengene sgu deres kæft!! Hvad ligger der i grunden i den? den var pisseflot og lugtede af ræs, fedt at se sådan nogle på sjælland.
-------------------------------------------
Lowering a bus is like a getting a boob job for a chick, always wishing you had gone bigger..
(permalink) niels-erik Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Kom nu med nogle tørre tal drenge!
Hvor hurtig er du Kenneth??
Har hørt lidt om de nye svenske toppe du køre med-
-------------------------------------------
En buggy ser bedst ud med originale centerline!
(permalink) Farmer Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Midt til høje 7ére
-------------------------------------------
20888030
alstrupt@gmail.com
(permalink) Rasser Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Farmer skrev:
Midt til høje 7ére



:-) :-) :-) det ka vi li´

tillykke Kenneth

-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) cardude Member
Skrev for 16 years siden | | | |
jeg kørte kun 8,8 sekunder, men til gengæld gjorde jeg det en 10-12 gange mindst (godtnok ikke 8,8 alle gange).

jeg kunne tydeligt mærke at efter en 3-4 ture i træk, så blev manifolden vist for varm, den trak i hvert fald mærkeligt over 4000 omdrejninger men lige en pause på 5-6 minutter, kørte den godt igen. jeg har hellere ikke de der isolerende pakninger i, da der ikke helt var plads til karburatoren så.
(permalink) niels-erik Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Det er da rigtigt godt gået Erik. Jeg kan se at jeg ikke skal sidde og kikke på kulørte lamper alt for længe-Når vi forhåbentligt mødes i Holeby 1 september.
Hilsen Niels Erik
-------------------------------------------
En buggy ser bedst ud med originale centerline!
(permalink) kps Member
Skrev for 16 years siden | | | |
(permalink) niels-erik Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Har du nogle data på din motor?
Du må komme lidt ud af busken , Vi vil vide det hele! he he
Hilsen Niels Erik
-------------------------------------------
En buggy ser bedst ud med originale centerline!
(permalink) Stodderkongen Member
Skrev for 16 years siden | | | |
800hk og en hulens bunke penge smidt i lortet og så har man problemer med en gammel vw der nærmer sig 45 år Ha Ha.. :) Det var simpelthen alt for fedt og bedst af alt - INGEN tvangsfodring på vw'en! Hvad størrelse motor snakker vi egentlig?.. jeg må indrømme at jeg har sgu fået blod på tanden mht. motortuning, hvad var dit udgangspunkt da du gik i gang? - Kp's raket har da helt klart DHB potentiale!!

Super godt gået - og alt for fed vogn du har fået lavet.. RESPEKT!
-------------------------------------------
Lowering a bus is like a getting a boob job for a chick, always wishing you had gone bigger..
(permalink) Farmer Member
Skrev for 16 years siden | | | |
[quote=Käfer]jeg må indrømme at jeg har sgu fået blod på tanden mht. motortuning, hvad var dit udgangspunkt da du gik i gang? - Kp's raket har da helt klart DHB potentiale!!

Du kan begynde med at finde ca. 80-85,000 nede i kagedåsen. Plus yderligere små 25.000 til en gearkasse der kan tåle mosten. Derefter en stor taske tålmodighed med at få dele frem, og siden bearbejdet. Så skal det hele tilpasses, samles, startes og trimmes ind.
Så skal du have bilen sat op til narrestreger. Det tar nemt pynten af 15,000. Så er du ved at være klar til at lære at køre R
-------------------------------------------
20888030
alstrupt@gmail.com
(permalink) Thomas 356 Member
Skrev for 16 years siden | | | |
kom nu med nogle billeder vi vil se billeder

(permalink) Stodderkongen Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Jeg fik desværre ikke taget nogle.. pis også - men den vw gik fand'me godt! Jeg kan godt høre på det hele at det er en dyr omgang. Men hvad ligger der i sådan en motor mht. kubik og hk?
-------------------------------------------
Lowering a bus is like a getting a boob job for a chick, always wishing you had gone bigger..
(permalink) niels-erik Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Nu er min motor jo kun en "discount" tuning-Ihvertilfælde i sammen ligning med Kenneth`s.
Men det er en nybygget 2332-Hvor alle dele er nye, undtaget kølesystemet, som er fra en anden motor-Dertil er så indkøbt en forstærket gearkasse + forstærkede trækaksler+ diff.
Min gearkasse er i den "billige" ende-DVS den ikke kan klare mere end godt 200 hk.
Hele herligheden yder vel omkring 150-170 hk-Når jeg er færtig med at juster!
Og den samlede pris ender vel på ca 50000.
Og så kan jeg måske skræmme nogle BMWèr og andet vandkølet -Men får ikke et ben til jorden når jeg møder "rigtige" VWtunere.
Men gå bare igang med at bygge en 1914cc motor-Det kan gøres en del billigere, og giver en masse god erfaring i tuning.
Hilsen Niels Erik
-------------------------------------------
En buggy ser bedst ud med originale centerline!
(permalink) kps Member
Skrev for 16 years siden | | | |
(permalink) Farmer Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Lille rettelse. Det er en Web 251 knast. ;-)
T
-------------------------------------------
20888030
alstrupt@gmail.com
(permalink) niels-erik Member
Skrev for 16 years siden | | | |
[quote=Kp syhler]Hej kafer,motoren i store træk type 1 2387cc,ms230 topstykker fra jp motorsport,jp motorsport vippetøj,48ida webere,web 86c knast,11,8 i komp,plus det løse,kørt ind på jp motorsports rullefelt for en måneds tid siden af johannes himself,gav 225hk og 245nm,jeg vil gerne benytte lejligheden til at takke Torben alstrup alias Farmer for et godt stykke arbejde med motoren jeg er ovenud tilfreds med resultatet,og så lige et godt råd,køb aldrig brugte stumper hvis i vil ud og køre ræs,det vil spare jer for en masse bøvl,og i den sidste ende er det nok heller ikke meget dyrere,der er ingen genveje,det er min bitre og dyrt købte erfaring.


mvh Syhler.

Jeg vil også ha!!!!!!!!!!!!!!!!

Nogen som kender til en afsides liggende bank-med mange kontanter hjemme?
Ej Jeg må nøjes med at drømme.
Tillykke med de flotte resultater Kenneth-Glæder mig til at se og høre den IRL.
Hilsen Niels Erik
-------------------------------------------
En buggy ser bedst ud med originale centerline!
(permalink) kps Member
Skrev for 16 years siden | | | |



Reply »

You must log in to post.