Ja, respect skal lyde herfra !
Jeg må så siges at være din dimentrale modsætning - jeg ved alt om porscher, men har kun nosset mig sammen til at anskaffe mig en "plastik udgave" ;-)
Men du skal vide at du kunne ikke have ramt mere "plet" med dit valg af porsche end med den version af 911'eren du nu har købt. Den regnes af mange porschefreaks for at være den sidste "rigtige", og her menes samtidigt luftkølede, porsche 911ér (på nær en mærkelig "overgangsversion" der kunne fås fra '94 til '96 inden den vandkølede død endelig intræf for porsche i '97)
I alle andre lande end DK, er beviset også på dette at en velholdt 964ér fra '89 -´93 sælges til meget højere priser end en vandkølet 911'er (996éren) fra slutningern af 90érne for selt ikke at tale om Boxsterne der er pinlige og nærmesst usælgelige...
Jo længere du beholder og jo mere du passer på din 964'er jo mere vil den stige i værdi år for år - den er en sikker invistering, samtidig med at den er en fantastisk driftsikker brugsbil.
Jeg er dog så heldig at jeg værmest vælter mig i legekammarater (jeg bor jo i Malmø) der kører 911'ere - og de syntes faktisk det er sjovt at bytte med min speedster (da man får mer opmærksomhed i en speedster herovre) der er vel et et speedster/911 forhold på 1/10.000
Jeg har set folk herovre nærmest kravle henover nye 911'ere og diverse nye italienske fulblodsbiler, for at se nærmere på speedsteren - men de andre ser man jo også på snart at sige ethvert gadehjørne herovre med en bilskat på 0 %....
Bare til din behagelige info...
MVH
Michael