Timbo3000 skrev:
Nu kiggede jeg lige på dine billeder igen (igen)... Den ER skruet helt i bund hva'!? hehe...
Hej igen!
/
Tim
Jeg ved ikke helt hvad du mener med at den er skruet helt i bund!? I bund og grund handler det jo om vinkelen du sætter dine sænkningsbeslag i. Forbroen er ikk helt skruet i bund, men højden passer meget godt til daglig kørsel og til de steder jeg kommer!
Dog vil jeg fraråde at køre med så meget negativ camber, det slider hårdt på gearkassen og lejer og så er det ikke særlig rart at køre i vådt vejr.
Der er mange meninger og holdninger om sænkning, men prøv dig lidt frem og find den højde som passer bedst for dig. Når først forbro og drop-spindler er monteret så er det jo nemt at justere bagenden, så den passer til det look du er efter!
Mht baglygterne må jeg være dig svar skyldig, ved det faktisk ikke. kan se der har været monteret andre baglygter på fra en yngre model, så tror bare de har valgt at bruge de huller som var skåret i skærmen. Her må de garvede lige træde ind, der var jo trosalt ikke engang tænkt på mig i 1953 ;)
Held og lykke med projektet
//Lange