Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  solgt

Tags:
No tags yet.

(permalink) stevns Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Er prisen helt fast? Jeg er meget interesseret men kan højst skrave 45.000 sammen.. kommer fra Skibby, så vi kunne måske finde ud af en hurtig handel?
(permalink) blamand Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Med den stand den er i ,og med den motor ved jeg at 55 er billit, vil ikke sælge den for minder så ja fast pris, der kan følge( nogle )stumper med. 23494977
(permalink) blamand Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Der skal ikke laves noget bare køre køre køre......
(permalink) vagfan Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Hvad er det du har viklet om styrtbøjlen, og hvor har du købt det?
(permalink) blamand Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Det er noget man bruge til at iso kølerør det hedde armoflex / kajflex jeg har købt det af en isolatør.
(permalink) blamand Member
Skrev for 16 years siden | | | |
kom nu en rigtig fin buggy buggy med alt hvad jeg har af stumper, 1300 motor, + en til 1300 dog ikke samlet, stumper til at lave en 1600, div blæsehuse,div pakninger, 4 ekster dæk 205-60-15, ekstra fælge ( 66 ) med dæk , en gearkasse, skærme til bag på + ekster 1300 topstykker, og cylænder har nok klemt noget Det må være det man kalle et godt tilbud (59975).
(permalink) Anonym Member
Skrev for 16 years siden | | | |
ved ud hvor mange heste den har og hvad dens topfart er?
(permalink) blamand Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Er ikke blivet målt , men vil tror et sted mellem 80 og 90 topfart ? jeg ved det ikke syndes ikke det var sjovt mere da jeg nået 130 ?
(permalink) blamand Member
Skrev for 16 years siden | | | |
solgt.

Reply

You must log in to post.