Hey Folkens!
Jeg har væddet med en olie-mand om hvorvidt en gammel Folkevogn har bedre af at køre på Mineralsk olie, frem for Syntetisk!
Jeg siger MINERALSK, han siger at det er røv-ligegyldigt!
Jeg har søgt og søgt her på siden, men kan ikke finde specifikke argumenter, og problemet er, at jeg ikke ved det særlig meget om olier (og derfor måske har været lidt for stor i kæften - igen, ups MEN HAN VAR BARE PISSE PROVOKERENDE...) .
Har bare hørt/læst igen og igen herinde, at mineralsk motor-olie er bedst for en gammel VW-motor, og jeg tror ærlig talt mere på de garvede VW-folk herinde, end på ham den fancy pancy Olie-...hat =) !
Jeg har kunnet læse mig frem til, at en go' "gammel" mineralsk olie, leder varmen bedre, og at det er vigtigt i en lufkølet motor, ud over det, er jeg blank for argumenter...
Så please hjælp mig!
Kom med røver-tricks, stald-tips og allerhelst specifik argumentation...
Mvh. og go' sommer!
Tim
Jeg har væddet med en olie-mand om hvorvidt en gammel Folkevogn har bedre af at køre på Mineralsk olie, frem for Syntetisk!
Jeg siger MINERALSK, han siger at det er røv-ligegyldigt!
Jeg har søgt og søgt her på siden, men kan ikke finde specifikke argumenter, og problemet er, at jeg ikke ved det særlig meget om olier (og derfor måske har været lidt for stor i kæften - igen, ups MEN HAN VAR BARE PISSE PROVOKERENDE...) .
Har bare hørt/læst igen og igen herinde, at mineralsk motor-olie er bedst for en gammel VW-motor, og jeg tror ærlig talt mere på de garvede VW-folk herinde, end på ham den fancy pancy Olie-...hat =) !
Jeg har kunnet læse mig frem til, at en go' "gammel" mineralsk olie, leder varmen bedre, og at det er vigtigt i en lufkølet motor, ud over det, er jeg blank for argumenter...
Så please hjælp mig!
Kom med røver-tricks, stald-tips og allerhelst specifik argumentation...
Mvh. og go' sommer!
Tim
-------------------------------------------
VW Type1 1953
VW Type1 1953