Kofangerne er stadig tilsalg.
Langeberg, kan du ikke sende mig en mailadresse, så sender jeg dig billeder af de 2 horn.
Hej!
Finns stötfångardelarna kvar?
mvh Jerry, Sverige
Ja, det som finns kvar är det som du ser på dom 2 sista bilder. Pris är fortfarande 2500,- för altt!
mvh
Allan
man thats a lot of talking so whats the verdict? haha just being nosey..like normal.. john
Hej Allan
Hvis du stadig har de 2 euro horn, hvad skal de koste ?
Mvh.
Jacob
hvad har du tilbage?
Næsten alt der er på billederne nederst på side 1 er tilbage, så jeg har stadig stort set alle dele til både for og bag, lige med undtagelse af horn. Der har jeg kun nogle enkelte tilbage. Men vær opmærksom på at de resterende enheder, stort set alle er lidt bukkede eller har nogle buler.
Tilgengæld er de billige og uden gennemtæringer. Med lidt tålmodighed og en træklods, kan de godt blive rimeligt fine. Men den der vil lave en show car, skal nok ikke købe i min butik....
Hej Allan
Har du stadig kofangerdele? Jeg mangler to bagerste hjørnestykker.
Mvh
Søren
- Og jeg kunne være interesseret hvis du har et rimelig pænt midterstykke af det bageste kofangerblad.
Martin
Ellers har jeg et helt sæt us til at ligge. Køb det hele billigt!!! Skal forcromes..
Jeg har stadig dele tilbage, men det gælder stadig at de er stort set alle enten overflade rustne eller med buler. Så forvent at der skal laves lidt opretning. Men de kan købes billigt!!!!!
du har ikke nogle til en Karmann Ghia 1972 ??
eller hvor jeg kan købe dem ? link :)?
mvh kasper lammert
kan du klare en for og bag komplet dog uden horn og hvad er prisen
mvh lybbe
Hej Heino
Tak, men Allan har nogle hjørner, jeg kan bruge.
Mvh
Søren
VW-Lammert: Jeg har ikke kasse kofangere til Ghia (er det ikke dem du søger?)
Til jer andre: Jeg har en aftale med Søren om 2 baghjørner og ellers tjekker jeg lige imorgen og laver en update på hvad jeg har.
Update:
Status er at jeg har følgende:
Bagkofanger:
3 højre hjørner + 2 bøjler
3 Venstre hjørner + 3 bøjler
2 mellemstykker
1 mellem bøjle
Forkofanger:
2 højre hjørner + 3 bøjler
1 Venstre hjørner + 3 bøjler
2 mellemstykker
0 mellem bøjler
Diverse:
1 stk. US horn
2 stk Euro horn
En hel del kofanger stivere + div fittings.
De dele der er tilbage kræver mere eller mindre opretning, inden de er helt fine. Men der er minimalt med rust.
Sammenlignet med hvordan danske Ghia kofangere somregel er, er de her super gode.
Sælges til meget rimelige priser. Prisen afhænger af hvor meget du køber.
Allan Wind
tlf.: 2961 4961
Hej Allan
Jeg købte en højre dør til Ghia af dig for nogle år siden - har du tilfældigvis også en venstre på lager?
Mvh
Søren
You must log in to post.