Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  s: kadroner nu med billeder. auktion udsat pga manglende oplysninger. sorry.

Tags:
No tags yet.

(permalink) curthhansen (kbh-2800) Member
Skrev for 15 years siden | | | |
hej

du smider bare dit højeste bud her, så kan folk jo byde over hvis de vil have dem, der åbenbart ikke nogen der har budt 2500.- så havde de været solgt, prisen er jo 2500.- så du bestemmer hvornår du vil sælge dem, så behøver du ikke lave en auktion, da du har en fast pris... så smid du det højeste bud her, så kan folk se om de hænger på... og du kan jo vælge ikke at sælge dem, hvis du ikke får 2500... det er da nemt.. men dit valg...

ses curth
-------------------------------------------

tlf: 26172817
(permalink) andreas4321 Member
Skrev for 15 years siden | | | |
det i kan se på billederne følger med. undtagen: havefliser og min hånd.

hvis i vil have billeder af noget forskelligt som i ikke kan se på billederne (jeg skiller dem ikke ad for at tage billeder) skriver i det på pm, og jeg lægger billederne op her.

(permalink) fringen Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Kan disse bruges til en 1300, med enkeltport topstykker?
(permalink) andreas4321 Member
Skrev for 15 years siden | | | |
ikke umiddelbart. du skal ha fat i nogle andre manifolde, men det må da være nemt at lave selv. det er jo bare et rør i en given længde med et beslag i hver ende... jeg tvivler dog på at det har den store effekt på en std motor andet end at det ser lækkert ud:)
(permalink) andreas4321 Member
Skrev for 15 years siden | | | |
rolig nu med alle de bud:)
(permalink) Anonym Member
Skrev for 15 years siden | | | |
mit bud på de 1500 står stadig ( + fragt )

Hilsen Thomas 356
(permalink) SGN Member
Skrev for 15 years siden | | | |
1600 er da så ihvertfald budt... afhentet i odense mandag hvis det passer dig..
-------------------------------------------
Simengroup(a`)hotmail.com

60`er bobble project købes
(permalink) andreas4321 Member
Skrev for 15 years siden | | | |
jeg tror lige vi giver den en uge mere hvis det er i orden...
er der nogen der vil fortælle mig lidt om hvor man måler slør osv, så jeg kan fortælle lidt om hvad stand de er i?
har indtryk af at folk er bange for at købe katten i sækken og det er jo heller ikke meningen.
hvad skal jeg kigge efter?

jeg udsætter auktionen med en uge.
(permalink) Hassan Member
Skrev for 15 years siden | | | |
syns sq helt bestemt manden skriver buddet starter ved 1800kr??? bare mærkeligt man så ikk byder 1800...
-------------------------------------------
Tlf 53 83 16 23
Hassanwagner85@gmail.com
(permalink) andreas4321 Member
Skrev for 15 years siden | | | |
det er helt i orden hassan. har fået pm'er om at folk gerne vil vide noget mere om standen inden de byder. det er der jo sådanset ikke noget at sige til... jeg har heller ikke lyst til at sælge noget hvor folk efterfølgende bliver sure på mig...

jeg skal bare bruge lidt hjælp.
(permalink) Thomas 356 Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Hassan skrev:
syns sq helt bestemt manden skriver buddet starter ved 1800kr??? bare mærkeligt man så ikk byder 1800...


har bud 1800kr første gang de kom til salg på pm men der ville sælger ikke sælge

og så skriver han nu han vil have bud så byder jeg 1500kr og der bliver ikke svaret før det det bliver til en aktion og nu er der ikke nogle bud på den så forlænger han det hele en uge det er sku for tøset

jeg trækker mit bud tilbage og finder nogle andre kadron karbs til min vogn

Hilsen Thomas

(permalink) andreas4321 Member
Skrev for 15 years siden | | | |
god fornøjelse:)

jeg prøver lige igen. jeg kender ikke noget til standen på de her karburatorer.
jeg mener de bør være op til 2500kr værd (måske også mere) nogen mener de er 1500 værd, nogen mener de er mere værd. har fået flere bud på 1800 kr så det er fint med mig at du finder dine karbs et andet sted thomas356

synes i ikke det vil være en god ide at jeg undskylder for at være for tidligt ude med en auktion og undersøger standen på karbs'ne, så i har lidt mere grundlag at byde på.

jeg mener da det er i alles interresse at prisen matcher det man får.
jeg vil hellere lave en fair handel på et rigtigt grundlag, end at snyde andre eller mig selv.
(permalink) tom j Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Det er dins sager, så du bestemmer vel hvornår du vil sælge.. meeeennn du har holdt auktion hvor mindste budet blev opnået, og så vil du ikke sælge alligevel... det er sgu lidt fessent...
-------------------------------------------

(permalink) andreas4321 Member
Skrev for 15 years siden | | | |
jeg stoppede auktionen før end mindstebudet var nået.
(permalink) SGN Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Jeg bød da nu godt nok 1800 på pm, før annoncen blev lukket...
-------------------------------------------
Simengroup(a`)hotmail.com

60`er bobble project købes

Reply

You must log in to post.