nej nej - det der kit er jo lige til at monterer med det samme direkt på - alt ser ud til at være samlet og klart ...
det er et sånt kit som jeg selv fremstiller når jeg laver straightaxel kit - vist man køber kittet færdigt er det bare at montere - det der er sværest er at chimse axelrørene op - så de passer - de gør man med antallet af papir pakninger når man skruer akselrørene på - men som regel passer det med to stk af de tykke og en af de tynde i hver side.
det skal passe med at når røret løftes let med en finger skal det blive hvor det er når man slipper det - og det skal falde ned bare man trykker på det med en fjer egentlig , så er det nogenlunde korrekt justeret , og husk så at samlingen på gummimanchetterne skal side kl 3 - IKKE kl 12..
passer det ikke - dvs det enten er for løst eller for stramt justere du det ved at skille det ad igen og skifte antallet af pakninger ud - med nogen tykkerer eller tynderer - der følger rigeligt med når du køber et nyt pakningssæt til en gearkasse .
de der hvide plastic dimser der sidder inde ved skålen skal lige smøres let med lidt gearkasseolie på en finger på begge sider inden du samler det.
din nosecone skal også skiftes - du sætter den fra din bus gearkasse over på din bobbel gearkasse , det kan være lidt bøvlet med at få hockeysticken til at sidde rigtigt - kontroler at den skifter ordentligt inden du samler det hele og spænder det sammen med de nye pakninger.
ankerpladerne skal også samles korrekt - de papirpakninger og O ringe der findes hertil skal monteres i den korrekte rækkefølge - evt supleres med ganske lidt flydende pakning.
det nemmeste er nok at bruge de brede 5 huls 67 type1 bagbremser - det bedste er type181 bagbremser - og det absolut bedste er at bruge de brede type3 bagbremser fra en variant med de store hjulcylindre..
disse bremser skal selvfølgelig renoveres så de virker 110% fordi de bremser lidt dårligerer end de orginale type2 T1 bagbremser.
der skal bruges en adapter til håndbremsekablerne..
det er lidt bøvlet at forklare i skrevne ord - men er der noget du ikke forstår - så spørg endelig - så skal jeg svare så godt jeg kan.
det er disse 4 ting jeg selv fremstiller , men de er ved at være så billige (345£) at det vist ikke kan betale sig at lave det selv mere.
resten man skal bruge er bare nye dele der kan købes de fleste steder - en undtagelse er dog type3 ankerplader - dem skal man finde brugt i god stand.