Så er det hvis på tide at lave et lille Indlæg med hvad der sker på mit værksted.
Efter et mislykket motorprojekt sidste år, var det tid til at lære lidt luftkølet selv og til dette formål hentede jeg hjælp fra en dygtig mand, nemlig Christian som har bygget den bil jeg kører i, og som også lavede den nok lidt berømte 1679cc motor som hvis overraskede mange den dag den blev rullet på feltet.
Nå men efter lidt start problemer med blokken " fræse arbejde )-: " kom vi godt igang, og er nu så langt at jeg selv skal lave resten med den. (nu nok med lidt tlf. support fra mine dygtige livliner)
Vi har bygget den som Christian gjorde i tiderens morgen, dog med lidt små ændringer, DB ventil fjedere, bedere tændings system (højest sansynlig udbygget med elektronisk just.bart, men det vender jeg tilbage med) ellers er der blevet lavet ventilsæder, og så har den fået ny blok, nyt cyl.sæt, lettere løftere (-:
Nå nok snak nu lidt billeder af den.
samt lidt foto af bilen.
/Plade
Efter et mislykket motorprojekt sidste år, var det tid til at lære lidt luftkølet selv og til dette formål hentede jeg hjælp fra en dygtig mand, nemlig Christian som har bygget den bil jeg kører i, og som også lavede den nok lidt berømte 1679cc motor som hvis overraskede mange den dag den blev rullet på feltet.
Nå men efter lidt start problemer med blokken " fræse arbejde )-: " kom vi godt igang, og er nu så langt at jeg selv skal lave resten med den. (nu nok med lidt tlf. support fra mine dygtige livliner)
Vi har bygget den som Christian gjorde i tiderens morgen, dog med lidt små ændringer, DB ventil fjedere, bedere tændings system (højest sansynlig udbygget med elektronisk just.bart, men det vender jeg tilbage med) ellers er der blevet lavet ventilsæder, og så har den fået ny blok, nyt cyl.sæt, lettere løftere (-:
Nå nok snak nu lidt billeder af den.
samt lidt foto af bilen.
/Plade