Rasser skrev:
Hold nu op med det tuden der.... der har da ikke været nogle der har brokket sig over at der kun kom 3 fra sjælland til Beach´n bugs træffet vel (ikke så vidt jeg husker i hvert fald).
Vi tager jo ikke til Vwänertræf for at hævne os på jer eller fordi vi synes i er kedelige eller dumme. Det er da blot for at komme ud og se lidt nye biler osv.
Vi har aldrig snakket om at tage til bugsfunny, så valget har ikke stået på om vi skulle tage til det ene eller det andet træf!
Og hvis der sidder nogle bitre sjællændere derude, så lov mig at i ikke lader det gå ud over alle de andre jyder der arrangerer fine træf rundt omkring - i kan nøjes med at straffe mig og de andre, hvis i føler jer forbigået.
Sidst men ikke mindst så var der 3 af de biler der tog afsted til vwänertræf der i forvejen havde arrangeret ferie i nærheden af træffet, resten af banden blev så enige om at slutte sig til dem for weekenden og tage til Vwänertræffet.
Som der blev nævnt tidligere - det er lige meget hvor man er bare man har det sjovt!!
De eneste der er kommet med hentydninger er folk som ikke havde noget med at arrangere Bugs Funny at gøre, det er deltagere, og jeg tror såmen bare at de savnede jer.. - der er i hvert fald ingen fra Cph Wings der har tudet eller tuder over deltager antallet. Desuden har vi aldrig nogensinde ladet den her evindelig jylland vs. sjælland diskussion indvirke på hvad vi deltager i.
Og øhh så tror jeg faktisk også at det fra alles side er ment som lidt gasss..
Vi ses til Bugs Under Bøgen!