Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  synet Splitbus SOLGT & AFH

Tags:
No tags yet.

(permalink) iwantone Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Jeg kun skide godt tænke mig den vogn. Jeg mangler bar de sidste 98000kr.
Håber den blire i landet!
(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 16 years siden | | | |
banken har åbent i morgen :0)
det er nok en bedre investering end som at købe en ny bil jo.

nej - men jeg har sat den til salg i udlandet nu - så må vi ser hvad der sker - den er dog lidt billigerer i dk.

og dem i udlandet har ikke prisgaranti.

-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 16 years siden | | | |
jeg har hørt verserende rygter om at denne bil skulle fejle noget - og at den havde kørt mindst 116000 km mm - jeg ved ikke hvor de er kommet fra og hvem der har med dem at gøre - men jeg står inde for at de ikke har noget grundlag på sig...
den har kørt 16200 km siden 1967 , og sammenligner man med de andre lavkilometer
brandbusser der er til salg PT - er den pæn og iorden i forhold til dem.
bare så det ligger helt på det rene , kom og se bilen istedet for at snakke - så skal jeg vise at det ikke er sandt - lidt kedeligt at der er den slags i omløb.

denne bil lever op til den lovede beskrivelse - jeg beklager vist der er nogen der har fået en anden opfattelse , jeg er uden skyld i dette.

vil i vide mere om bilen eller noget , så kom og kig - eller ring - eller skriv en PM
så skal jeg nok give en grundig forklaring og fremvisning.


det drejer sig om to uafhængige mulige køberer der ringede på den her til aften ,
og forklarede de havde snakket med nogen fra vwnettet , og at de havde fortalt at den var i dårlig stand og den havde kørt mange flere km end der var lovet osv...
jeg tilbød dem at komme og kigge for at blive overbevist om at det ikke var sandt , men det ville de ikke bruge tid på .
så det endte med to køberer der ikke købte noget.
det er jeg lidt træt af at det endte på den måde forståeligt nok.
også nok om det.

den er stadig til salg med pris garanti - og den er fin til prisen.
-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) Bongo Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Hvis folk tror på rygter insted for at kigge på bus i virkeligheden, så er de formentlig bare dæk-sparker eller foto-samler.
Internettet gør det meget frystende at købe biler uden at overhoved har set dem, som er MEGET risikabel, her har allesammen mulighed at få en dejlig dagstur ud i den Jysk og se og høre alt om bilen ind man overhoved skal ligges ud med en enkelt kroner.
Det bliver ikke bedre. What you see is what you get, for en gangs skyld.
(permalink) vwmichael Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Kan kun sige at hvis de ikke engang gider bruge tid på at komme se vognen, så er de heller ikke de rette ejere af de bus!!! Du bliver glad for du ikke fik den solgt til dem.
Sådan noget fordruknet sludder og rygter pisser mig bare TOTALT af!!!
-------------------------------------------

http://www.eca.mono.net
(permalink) Clausenvw Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Hej Ib

Kan kun tilslutte mig andre som har set din fine brandfætter....

Den eneste grund til at jeg ikke har købt denne bus forlængst er udelukkende
at konen kræver lys til ungerne på bagsædet, ellers får jeg ikke "lov" til at fyre
+100K på en split....( man sagde jo ja til ..."i medgang og modgang" )
Den er bestemt fed , og i rigtig fin stand......


held og lykke med salget....

mvh Clausen
-------------------------------------------
69´ Porsche 912
73´ Porsche 914
(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 16 years siden | | | |
tak for jeres opbakning alle sammen , det trængte jeg til efter et mindre surt opstød af de alvorlige slags.
Clausen - der sidder da en lampe i loftet man kan tænde for - hehe...

fiar nok man vil ha ruder i , men der er en bagrude i - og der er ingen væg om til foran - så her er der også fri udsigt , den er jo ikke lukket lukket , alle kan godt kigge ud...

men jeg ved der er delte meninger - nogen vil ha ruder - andre vil ikke ha ruder , dem der vil ha ruder vil ha så mange ruder som det er muligt osv osv ...
jeg syntes dog det er synd at sælge den til en der vil skære ruder i , da en kassevogn er sjældnerer, så det er lidt synd
i min lille verden - tilgengæld har den en lidt hule agtig stemning indeni -også er det en rød brandbil - det kan børn da også godt li - jeg ku ihvertfald - da jeg var en bette ib.

-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 16 years siden | | | |
X2 ;0(
-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) dibbedut Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Helt ærlig...misundelse er en grim ting.Gu har din fine van småpatina hist og her, men det den patina der ikke kan snydes med og som ikke kan købes for penge.Det er en af de ærligste splitter jeg har set i meget lang tid.

Er der nogen der hellere vil bruge penge på et forsuttet bolsche, så lad dem dog.Du har tit stillet dig i foreste linie, og nu høster du de sure bær det koster at være hudløs ærlig, men at det skal gå ud over din bil er for plat.Håber vanen får et godt hjem, langt fra vandaler med lyst til ekstra glas.

Mvh Jakob

(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Tak jacob , for de fine ord - jeg du har jo selv været der dengang med ghiaen..

-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) Svendsen Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Så er "søsteren" til salg på ebay til 170000 kroner, men så har den også gået 2000km mindre.

http://cgi.ebay.de/VW-BULLI-T1-EZ-67-absolut-PERFEKT-org-14500-km_W0QQitemZ140202351919QQihZ004QQcategoryZ29750QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

-------------------------------------------
58' Type 2
65' Type 2
larssvendsen@hotmail.dk
(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 16 years siden | | | |
shit ja , så sælger jeg den nok for billigt - 71000 kr mindre - plus det syn og afgift koster - også skal den også hentes hjem til dk ...

også har min skydedør også, hvilket er sjældent på en splitbus.

men det er jo danmark - der er tingene jo somregel lidt billigerer, end andre steder.
jeg har to udenlandske interresserede - men jeg vil godt holde den lidt tilbage endnu til en dansker.

så får vi lidt for det den kostede i afgift , syn - toldsyn ,indregistrering , og de nummerplader der sidder på , det er jo næsten 10000 kr , som går tabt vist den ryger ud af landet. - og der går 7 års syn til spilde - det gider vi ikke vist det kan undgåes ...
-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 16 years siden | | | |
nu er der 6 udlændinge der er seriøst interresseret , og kun 2 danskerer - og nok 20 der bare vil ha billeder - kom nu danskerer , vågn op - det er synd den skal ud af landet ...
den er 11000 kr dyrerer i udlandet.og de får intet ud af transport og afgift og synsomkostninger - det er li med at den er min ialt 21000 dkr billigerer i dk.

http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=517154

http://www.bullikartei.de/cms/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=2832&forum=2

http://www.ssvc.org.uk/phpbb/viewtopic.php?t=38137&highlight=

nu kører vi først til mølle princippet . 99000 dkr - eller 11000£

eller noget godt i bytte plus penge . first buyer who pays takes the van.

to af udlændingene er opkøberer , der køber ind til vidersalg - det må = at de forventer at de kan tjene noget på den
-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) FrostyRacing Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Kom nu til Aalborg Ib :-)
-------------------------------------------
http://www.aircooled.dk
Er fra AA
(permalink) Bongo Member
Skrev for 16 years siden | | | |
øv det er noget pis det her. jeg har desvære ikke kroner nok lige nu. Den SKAL blive i DK, kom nu drenge, den er bare for lækkert en eksempel at miste fra landet.
(permalink) Rasser Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Bare ud af landet med den...... så kan alle de nærige lære det, når de efter 3 års søgen mere - stadig kun kan finde rustne skamsvejste baljer for de 45.000 de ville ofre på en splitbus. Og priserne falder nok ikke.................
-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 16 years siden | | | |
nej Rasser jeg vil helst ikke sende den ud af landet rasser. så går der 21000 kr til spilde
det syntes jeg det er lidt synd , man får ikke afgift mm retur på veteranbiler desværre.

prisen er nu sat op igen til de 120000 kr

til den pris får man safari ruder 7000kr, smallet justerbar forbro 4500, droppede spindler 3500kr
og straightaxel kit 3000kr, en type1 gearkasse 1500kr, type3 bagbremser500kr med i prisen , og evt et sæt 5x205 alufælge 5000kr...

man kan dog stadig købe den til 99 uden dette

-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 16 years siden | | | |
der er en tre stykker der har spurgt efter flerer billeder af interiøret ,
så her er de - godt nok taget med en low life mobil , men det må gå - det er bedre
at komme og kigge selv .

det er også lidt pænerer i virkligheden end det er på de dårlige billeder.
bussen er på hvide plader , så det er lovligt nok for dem som har undret sig.
interior1.jpg
interior2.jpg
interior3.jpg
interior4.jpg
interior5.jpg
interior6.jpg
interior7.jpg
exterior1.jpg
exterior2.jpg
exterior3.jpg
exterior4.jpg
exterior5.jpg

-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) Svendsen Member
Skrev for 16 years siden | | | |
vw261 skrev:
Så er "søsteren" til salg på ebay til 170000 kroner, men så har den også gået 2000km mindre.

http://cgi.ebay.de/VW-BULLI-T1-EZ-67-absolut-PERFEKT-org-14500-km_W0QQitemZ140202351919QQihZ004QQcategoryZ29750QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem



Den blev solgt for 22500 Euro (Ib du sælger din til foræringspris)
77ac_1.jpg

-------------------------------------------
58' Type 2
65' Type 2
larssvendsen@hotmail.dk
(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 16 years siden | | | |
ja - min er sgu finerer end den -den der er jo omlakeret ;0( det må være mig som sælger der gør noget forkert ???

jeg fatter det ikke..

der er to nordmænd der er interresseret - og de skal gi 140000 kr inkl afgift og moms
i norge - det syntes de ikke er noget problem , de skal bare lige ha solgt deres egen bil først .

det er mig der har kørt de 3000 km ud af de 16200 den har kørt totalt - det skulle jeg nok ikke ha gjort så hehe ...

jeg har lavet en ny og mere overskuelig annonce på vwnettet her :
http://vwnettet.dk/forum/topic/386677
-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)

Reply

You must log in to post.