Bornholmer skrev:
sidder der feks 5 blå kasketter og udvælger - så falder den nok ikke i deres smag.
men du har da ret
tjaa... jeg er bare af den overbevisning at enhver kan være heldig at finde en gammel bil i fin org. stand - men det kræver noget helt specielt at få sat sit personlige præg på bilen, samtidig med at den stadig er supercool.
For ikke at træde nogen over tæerne må jeg dog også retfærdighedsvis sige at jeg synes det er superflot når nogle ligger flere år i at renovere en gammel bus så den næsten ligner en ny igen (måske pænere). Begge dele må man have fuld respekt for - men når man så kommer til hvad man synes er mest cool så hælder jeg til de "modificerede/personificerede" busser.... det er lidt mere kreativt.
Et eks. kunne f.eks. være på bugrun i år hvor der var en baywindow med meget meget få km på tælleren. Den vandt bus-klassen deroppe, og det er i mine øjne fuldstændig uretfærdigt. Det er jo alt for nemt for ejeren af bilen - han har jo bare været heldig at finde en lav km bus i super stand..... jeg havde meget hellere set en af de andre busser deroppe hvor man tydeligt kunne se der var lagt sindsygt mange timer i, og mange designmæssige overvejelser før de endte ud med en supercool bus.
Tror egentligt ikke der var ret mange der forstod logikken i det.....
ikke ment for at skabe en diskussion - synes bare der manglede lidt af den type busser inde på stemmesiden - that´s all.
I må alle ha en god tur derned.
/Rasmus
-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia