Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  montering af rat

Tags:
No tags yet.

(permalink) André Member
Skrev for 17 years siden | | | |
jeg har lige købt et nos rat til min t1 fra 1960, det gamle rat har nr. 113 415 651 D og det nye har samme nummer bare med et E tilsidst, ratnavet er også lidt anderledes på det nyere, problemet er at når jeg sætter rattet på stammen dytter bilen hele tiden så stel styringen må være anderledes bygget op på det nye rat, nogle der har stået med det samme problem og har en ide om hvad jeg skal ændre på?
(permalink) André Member
Skrev for 17 years siden | | | |
bump
(permalink) BuggyBoy Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Du skal nok ændre på din stel så... ;-) Det er altså nemmere hvis du finder dit multimeter og kigger på bilen istedet for på nettet... Du har ikk så mange ledninger at lege med der går til dit horn så det skulle altså være til at finde.
(permalink) André Member
Skrev for 17 years siden | | | |
stellet er i rat stammen, det er måden at kontakten i ratnavet virker på der er forskellig på de 2 rat

Reply

You must log in to post.