Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  montering af rat

Tags:
No tags yet.

(permalink) André Member
Skrev for 16 years siden | | | |
jeg har lige købt et nos rat til min t1 fra 1960, det gamle rat har nr. 113 415 651 D og det nye har samme nummer bare med et E tilsidst, ratnavet er også lidt anderledes på det nyere, problemet er at når jeg sætter rattet på stammen dytter bilen hele tiden så stel styringen må være anderledes bygget op på det nye rat, nogle der har stået med det samme problem og har en ide om hvad jeg skal ændre på?
(permalink) André Member
Skrev for 16 years siden | | | |
bump
(permalink) BuggyBoy Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Du skal nok ændre på din stel så... ;-) Det er altså nemmere hvis du finder dit multimeter og kigger på bilen istedet for på nettet... Du har ikk så mange ledninger at lege med der går til dit horn så det skulle altså være til at finde.
(permalink) André Member
Skrev for 16 years siden | | | |
stellet er i rat stammen, det er måden at kontakten i ratnavet virker på der er forskellig på de 2 rat

Reply

You must log in to post.