Snuppede lige en 80++ stykker
god weekend
god weekend
Bornholmer skrev:
ja nu runder i snart 1000 - godt gået
er der en bestemt biltype der er flest af ???
kan feks se at der blandt de 1000 der er blevet sat på plads ikke er en eneste splitbus - dvs at folk med splitbusser må ha en god vw net diciplin ...
hvem har så den dårligste ???
Bornholmer skrev:
folk med splitbusser må ha en god vw net diciplin ...
[quote]
det holder ikke helt, for jeg kategoriseret en del splitbus billeder
jpwest skrev:
Men jo 4-8 Billeder af en blandet landhandel er sq svær,kan man måske lave en affaldsspand til billeder som ikke er særligt aktuelle for VW Nettet(og dem som har oploadet dem har vel heller ikke Int. i dem siden de ikke er lagt i mappe)
West
SorenJ skrev:
Nu har jeg brugt at par timer på at kategorisere billeder - det er godt nok kedeligt arbejde som kun bliver afbrudt af glæden ved at lægge et billede af en lille plastik flyver i kategorien buggy ;)
quote]
Ha ha..
AircooledBoxer skrev:
Jeg mangler af og til en kategori som hedder "ekstraudstyr", selvfølgelig KUN til gammelt tidstypisk ekstraudstyr.
Bornholmer skrev:
ja nu runder i snart 1000 - godt gået
er der en bestemt biltype der er flest af ???
kan feks se at der blandt de 1000 der er blevet sat på plads ikke er en eneste splitbus - dvs at folk med splitbusser må ha en god vw net diciplin ...
hvem har så den dårligste ???
Anonym skrev:
Da jeg er forholds ny her på siden, skal jeg lige havde det ned på et begynderplan
Hvordan indsætter jeg billeder i en kategori i f.eks i billed galleri
Hvor dan kan man flytte dem hvis de står i en forkert katagori.
Undskyld min "begynderuerfarenhed"
Per Hansen
Anonym skrev:
Tak for hurtig svar til Bornholmeren
Er det også derfor det virker så rodet når man f.eks. går ind i billedgalleri og klikker ind på Jagtvogne og får ca. 280 billeder i en blandet orden.
Kunne da også være rat hvis der KUN var et billed af hver bil/Jagtvogn som man kunne klikke på hvorefter alle billeder på netop den bil/Jagtvogn dukkede op.
Hilsen Per Hansen
Mette skrev:AircooledBoxer skrev:
Jeg mangler af og til en kategori som hedder "ekstraudstyr", selvfølgelig KUN til gammelt tidstypisk ekstraudstyr.
Den er oprettet under "Dele og teknik".