0 !
Så gik tiden da med noget fornuftigt mens sneen ødelagde TV-signalet ;-)
Rolf
-------------------------------------------
VW Klub Nord
Så er den gal igen - 662 billeder.
John
25709453
I'm the only BAY in the village
Det kan være "vi" skal have trænet en fleks- eller skåne-jobber til at kategorisere alle de billeder de ivrige fotografer ikke selv gider tage sig sammen til at kategorisere når de først har up-loaded dem :-(
Rolf
VW Klub Nord
Saa har jeg taget nogle stk, men 650 tilbage. PYYYYHA
489 billeder tilbage........
tja 498 nu. Det er vist tidsspild det jeg laver her..
Lars
Jeg havde vænnet mig til at katagorisere billeder hver morgen når mødte på arbejde, ja, jer er statsansat, men efter Coty henvendte sig til et par af de store syndere, som svarede at det faktisk var til stor irritation at andre katagorisererede deres billeder, gad jeg sku ikke mere, og det ses tydeligt.
Den der siger sex er det bedste i verden, har aldrig været rigtig skidetrængende!
Clytzen@hotmail
Ja men hvis det er til stor irritation for dem, kan jeg ikke forstå hvorfor de så ikke selv ordner det....
[quote=vw 1303]Ja men hvis det er til stor irritation for dem, kan jeg ikke forstå hvorfor de så ikke selv ordner det....
Rigtigt godt point.
Jeg prøvede igår, men forkert tidspunkt - der var mange på, så det tog en evighed. Men jeg prøver igen på et andet tidspunkt.
Mvh/Søren
Ja tog også en stak i går. Nu er vi da nede på 390
Mvh. Lars
fra 190 til 180... så mangler vi bare 18 vwnettere som gør det samme (o:
Doven Bådbygger, nu med spær (o;
OilSquirtingType4Azzhole
*løsgænger*
nu har jeg også været igang...... håber det hjalp lidt... men jeg er meget utålmodig ... ;)
Det var jeg også - så nu er vi færdige:)
Michael