Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Ebespecer benzinfyr

Tags:
No tags yet.

(permalink) Per Madsen Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Er der forskæld på gløderørene til de forskellige bn2 fyrer jeg har tre forskellige gløderør til to forskellige fyr den ene er med en nyrenoveret membran og den mangler lige et nyt gløderør men det var jo ikke nogen problem da jeg to ældre fyr til at ligge hvor gløderørene virker men fyret tænder ikke det får benzin og luft og gløderøret bliver varm hvad kan der være galt kan se at der er forskellige nummer på gløderørene ved ikke om det har noget at gøre med varmen på røret er der nogen der kan hjælpe mig

Hilsen Per
-------------------------------------------
per@arnaa.dk 20317427
(permalink) vwmorten VW-Guru
Skrev for 17 years siden | | | |
check at fyret får MASSER af strøm, tyk ledning direkte fra batteriet, og helst med motoren igang så der er ladespænding på (små 7V/14V)

-------------------------------------------
54 Judson Oval, 58 Speedster, 67 Samba, 68 Earlybay
26150707
(permalink) AndersHH Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Jeps... der har jeg har været også.

Fyret vil feks ikke starte på et std 10 amp lade-apparat, der skal (som vwmorten også siger) fuld mokka på før det dur.

Når det først ER startet falder strømforbruget en del.

/A
-------------------------------------------
Birkerød
1974 VW 1303/1300 ccm
the_lawnmower(bummelum)hotmail.com
(permalink) Per Madsen Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Ja så køre fyret og det kunne justeres på membranen så den holdte op med at ryge så man kunne godt selv lave en ny membran det eneste jeg brugte var en gammel benzinpumpe fra en wartburg den blev lige skildt ad og membranen blev ændret så den passede til fyret så nu skal den bare bygges i bussen inden turen til tyskland den 5-6-7 så vi ikke fryser på turen

God weekend hilsen Per
-------------------------------------------
per@arnaa.dk 20317427

Reply

You must log in to post.