Er der forskæld på gløderørene til de forskellige bn2 fyrer jeg har tre forskellige gløderør til to forskellige fyr den ene er med en nyrenoveret membran og den mangler lige et nyt gløderør men det var jo ikke nogen problem da jeg to ældre fyr til at ligge hvor gløderørene virker men fyret tænder ikke det får benzin og luft og gløderøret bliver varm hvad kan der være galt kan se at der er forskellige nummer på gløderørene ved ikke om det har noget at gøre med varmen på røret er der nogen der kan hjælpe mig
Hilsen Per
-------------------------------------------
per@arnaa.dk 20317427
check at fyret får MASSER af strøm, tyk ledning direkte fra batteriet, og helst med motoren igang så der er ladespænding på (små 7V/14V)
-------------------------------------------
54 Judson Oval, 58 Speedster, 67 Samba, 68 Earlybay
26150707
Jeps... der har jeg har været også.
Fyret vil feks ikke starte på et std 10 amp lade-apparat, der skal (som vwmorten også siger) fuld mokka på før det dur.
Når det først ER startet falder strømforbruget en del.
/A
-------------------------------------------
Birkerød
1974 VW 1303/1300 ccm
the_lawnmower(bummelum)hotmail.com
Ja så køre fyret og det kunne justeres på membranen så den holdte op med at ryge så man kunne godt selv lave en ny membran det eneste jeg brugte var en gammel benzinpumpe fra en wartburg den blev lige skildt ad og membranen blev ændret så den passede til fyret så nu skal den bare bygges i bussen inden turen til tyskland den 5-6-7 så vi ikke fryser på turen
God weekend hilsen Per
-------------------------------------------
per@arnaa.dk 20317427