Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Skal jeg ta færgen ud efter denne?? :-))

Tags:
No tags yet.

(permalink) B_feldt Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Som sagt? skal den hentes og smides i vognen?

http://www.blocket.se/vi/13522962.htm?ca=23_14_s

15 kilo er måske i overkanten!?

MVH
7997392800.jpg

-------------------------------------------
TLF : 2099 6003
Mail: primofra78 @ gmail.com
(permalink) Farmer Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Det er jo en 356ér. Så der kommer du ikke langt for 15K.
Den ser godt nok lidt mølædt ud. Og jeg tror den har været brugt til markræs eller lign. Hvor de har lavet rookie tricket og sat en oliekøler foran luftindsugningen. - Not good.
T
-------------------------------------------
20888030
alstrupt@gmail.com
(permalink) Doktor Nevermann Member
Skrev for 17 years siden | | | |
[quote=fætter]Som sagt? skal den hentes og smides i vognen?

http://www.blocket.se/vi/13522962.htm?ca=23_14_s

15 kilo er måske i overkanten!?

MVH


Hej Fætter

Bare fordi det er en porsche motor, syntes jeg ikke man skal lade sig forblænde af "tilbuddet" inden jeg overvejede at tage færgen, ville jeg nok alliere mig med en der havde forstand på Porsche og i samråd med dennne spørge lidt mere ind til motoren.Igen Pris stand,hvordan er den blevet behandlet, og chancen, da det jo er en renoveret motor,er det hjemme renovering eller prof ?Det kan godt gå hen at blive dyrt i længden.....Hold det evt.op mod hvad en turnkey vw motor koster.

Allan
(permalink) B_feldt Member
Skrev for 17 years siden | | | |
hehe, ja i har ret, Den ser ikke helt hovedrenoveret ud nej...


Men det kunne være meget cool jo..
-------------------------------------------
TLF : 2099 6003
Mail: primofra78 @ gmail.com
(permalink) Haardberg Member
Skrev for 17 years siden | | | |
hmm. På billedet ser det ud som om der har været brugt en pulverslukker i nærheden af den

Lennart
(permalink) Fastoldvw Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Hvis det virkelig er en renoveret '63 Porsche motor der har gået 3000km (300mil), så er det da bare at komme afsted!!
Så er 15000 billigt, men så også så billigt at man skal se sig godt for.. skide være med lidt støv og snavs, det ser tit værre ud på billeder end det er..

Hvis den er turnkey kunne man måske arrangere en opstart?

Det er nogen bomstærke og solide små motorer!!
-------------------------------------------
(permalink) HeineDalgaard Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Jeg så den på mantorp i sommers...den har knækket krumtappen....desværre...plus det løse..

mvh Heine
-------------------------------------------
type 3 variant...1969 solgt ...tlf 26848576 mail. heine.madsen@hotmail.com
117 årgang 59..solgt
(permalink) jpwest Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Hmmm Hmmm det der står er,styrstifterne er skadet efter et løst svinghjul,ikke noget med krumtappen er istykker????men nok et salgstrick


West
(permalink) Fastoldvw Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Fastoldvw skrev:
Hvis det virkelig er en renoveret '63 Porsche motor der har gået 3000km (300mil), så er det da bare at komme afsted!!
Så er 15000 billigt, men så også så billigt at man skal se sig godt for.. skide være med lidt støv og snavs, det ser tit værre ud på billeder end det er..

Hvis den er turnkey kunne man måske arrangere en opstart?

Det er nogen bomstærke og solide små motorer!!

Hov, jeg så ikke lige det med krumtappen.. så er prisen nok fair nok..- og muligvis til at forhandle..
Men du får ikke meget 356motor for 11000 DKK, ved bare ikke om man kan reparere krumtappen/svinghjul og sætte nye styrestifter i, eller man skal have en anden..

-------------------------------------------
(permalink) jpwest Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Hullerne er nok blevet aflange,eller ligefrem brækket istykker nok ikke lige sårn og lave igen

West
(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 17 years siden | | | |
køb en frisk 1600 plus motor med ny blok ved Farmer i stedet for - de har nok nogenlunde samme effekt , også holder farmers længerer http://morepower.dk..

THE STANDARD PLUS LINE



This series of engines turns to the person who needs a new engine. But would like just a little more umph and hill power, and/or also wants absolutely stock appearance. But is ready to pay just a little extra to get better driveability and performance. These engines will provide that little extra power that will make your ride much more pleasant.

They can be built with single port cylinder heads upon request, and will also provide better performance in those types of engines. Though not to the same extend as with dual port cylinder heads.

It will provide good fuel economy. Normally about 10% better than the average std. 1600 engine. The feedback we get averages 12
-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) 2econdskin Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Bornholmer skrev:
køb en frisk 1600 plus motor med ny blok ved Farmer i stedet for - de har nok nogenlunde samme effekt , også holder farmers længerer http://morepower.dk..

THE STANDARD PLUS LINE



This series of engines turns to the person who needs a new engine. But would like just a little more umph and hill power, and/or also wants absolutely stock appearance. But is ready to pay just a little extra to get better driveability and performance. These engines will provide that little extra power that will make your ride much more pleasant.

They can be built with single port cylinder heads upon request, and will also provide better performance in those types of engines. Though not to the same extend as with dual port cylinder heads.

It will provide good fuel economy. Normally about 10% better than the average std. 1600 engine. The feedback we get averages 12

Reply

You must log in to post.