Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  OT: Uden garage må man finde andre veje.:)

Tags:
No tags yet.

(permalink) Rosendal Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Det ser sku fint ud. Kan det ikke passe at jeg har set huset til salg på Vagcars.dk eller her på vwnettet? Har set det til salg før. Og det var ikke ved en ejendomsmælger.

Jeg har også selv lige købt nyt hus i Bramming ved Esbjerg, det er kanon med 7 garager og stor have. =D
-------------------------------------------
rosendalss@hotmail.com - 28151373
(permalink) Mbechmann Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Jeg tror nu ikke det har været til salg herinde før. Jeg har selv købt det via Nybolig i Brønderslev - og der var det til salg i 2 timer alt i alt:)

Men tråden her oprettede jeg kort tid efter at jeg købte huset. Det er nok der du har set den:)

PS. I øvrigt tillykke med dit nye hus. Har en bror som havde lidt tilknytning til Bramming:)
-------------------------------------------
Michael
(permalink) Holmsten Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Respekt for manden med skovlen og tillykke med at du snart kommer i garage. Jeg har selv haft drømt om en garage længe. Startede for 3 år siden, da jeg forhørte mig ved naboen om jeg kunne købe 700 m2 af hans grund. Desværre tilhørte det kirken, så først til menighedsrådet (jeg gik oven i købet i kirke én gang, så videre til provsten og til sidst til kirkeministeriet. Det varede kun godt 2 år at få lov til at købe jorden.

Så troede jeg naivt, at nu kunne jeg bygge min garage. Men nej . Byggetilladelsen gik ikke igennem, da jorden er fredet. Så nu cirka 3 år efter vi startede med at søge, skulle byggetilladelsen gerne komme i næste uge. Og så skal håndværkerne bare lige være klar. Men jeg vil garanteret blære mig, når byggeriet går i gang. Indtil da kan jeg vel køre boblen op i din garage?

Morten, Odense
(permalink) Mbechmann Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Hehe du skal da være velkommen, men tager du ikke lige en garageport med når du nu er igang:) Jeg har nemlig fast vindue i stedet for garageport:)
-------------------------------------------
Michael
(permalink) Holmsten Member
Skrev for 15 years siden | | | |
En fra eller til betyder ikke noget. Jeg har nemlig bestilt 3 automatporte fra Crawford. Det kan være vi får mængderabat.

Ellers klemmer jeg bilen ind gennem vinduet.
(permalink) Mbechmann Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Hehe det vil give en helt ny vinduesmodel:)

Ang porte, ja, jeg vil helst have en form for skydevinduer som man kan åbne op så man har en port åbning den vej. Men de KOSTER.:)
-------------------------------------------
Michael
(permalink) Mbechmann Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Jeg er da kommet lidt videre med huset:) Jeg har fået lavet porten:) Men det var meningen at der skulle vinduer i, men da jeg tog de gamle vinduer ud, gik 1 af dem i stykker. Det var lidt træls, for jeg skal bruge 3.

Derfor er porten blevet lavet uden vinduer. Der mangler en smule tilpasning endnu, men det kommer senere. Jeg mangler også "børster" rundt kanterne så den bliver tæt.

Alt i alt, så er jeg som godt tilfreds. Den virker som den skal og det er hovedsagen:)

Prisen på porten endte med at blive 1900kr (incl børsterne). Det er jo under halv pris af hvad trælasten skulle have. I øvrigt en STOR tak til Jesper for at ville sælge træet til den. Det er jeg meget glad for.
640_P1120732.jpg
640_P1120733.jpg

-------------------------------------------
Michael
(permalink) Rasser Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Mbechmann skrev:
Jeg er da kommet lidt videre med huset:) Jeg har fået lavet porten:) Men det var meningen at der skulle vinduer i, men da jeg tog de gamle vinduer ud, gik 1 af dem i stykker. Det var lidt træls, for jeg skal bruge 3.

Derfor er porten blevet lavet uden vinduer. Der mangler en smule tilpasning endnu, men det kommer senere. Jeg mangler også "børster" rundt kanterne så den bliver tæt.

Alt i alt, så er jeg som godt tilfreds. Den virker som den skal og det er hovedsagen:)

Prisen på porten endte med at blive 1900kr (incl børsterne). Det er jo under halv pris af hvad trælasten skulle have. I øvrigt en STOR tak til Jesper for at ville sælge træet til den. Det er jeg meget glad for.



Jeg kan se at du fandt ud af at de små hængsler alligevel ikke kunne holde porten ;-)

-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) Mbechmann Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Hehe ja det endte med at blive de monster store. Trælasten havde faktisk anbefaldet de små, men de holdt ikke engang i ½ dag.

I øvrigt så da jeg rev den gamle dør ned, opdagede jeg at der var sådan ca 1mill myrer som levede i rockwoolen, i træet, og i karmen. Jeg har ALDRIG set så mange myrer, og så var det endda de sort/røde monster agressive myrer. Da jeg tog rockwoolen ud, var min arm næsten helt dækket af myrer. En stor tak til Røntved for lån af myrergift. DET virkede perfekt. Jeg fyldte i øvrigt 2 støvsuger poser med myrerne.

Men alt i alt, er jeg nu godt tilfreds med resultatet. Den er lidt skæv, men det er fordi det er svært at skrue porten i alene:) Den bliver tilpasset lidt senere:)
-------------------------------------------
Michael

Reply

You must log in to post.