kan den være i en typ3? også under motordæksel??
-------------------------------------------
el presidente KGB.. Notch 1962..
hm ja det ville jeg mene den kunne- har da set type4 i type3 før, men jeg er ikke 100%- det er der måske nogen andre der ved????
pakdåse bag svinghjulet er lige skiftet og dæksel/tændkabler er nyt
Hvis den bolt er knækket i svinghjulet, så prøv i første omgang at svejse noget på stumpen.
Svinghjulet er i støbejern og når man så svejser, så "bider" det ikke rigtigt på svinghjulet. Kun på bolten.
Når man så har svejset en knold på kan man tage den med en tang, medens knolden er rødglødende klemmer man lige et fladt sted.
Det kan også være at bolten kører igennem hullet og ud på bagsiden når man borer, for det er vist ikke et bundhul.
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
Måske bytte med 1776 - der skal samles færdig (longblok er samlet)
Nyt:
hovedlejer
plejlstangslejer
knastlejer
kobling
karburator pict 34
manifold
skjolde -pulverlakeret (matsort):
engle knast 110
brugt:
blok as 41 ok stand -std. lejestr.
krumtap ok stand.
30 hk style blæserhus -pulverlakeret (matsort):
cylinder og stempler har kørt 1000 km
generator med indbygget laderelæ
std. strømfordeler
alu remhjul -kina-
osv.
var det noget til den næste?
-------------------------------------------
T: 60350036 - Brug for hjælp til din mac?
http://duckshouse.dk
hey Frank- tak for info....vidste godt den ikke ville blive et problem og havde planlagt at svejse en 6mm bolt udenpå og dreje den af med den, men jeg vidste sgu ikke at svinghjulet var støbejern og ikke bide på svejsningen....det gør det sgu noget nemmere.
Duck: det kunne da bestemt være en mulighed. T1 motor går sgu noget bedre til næste projekt
Den køber jeg til min type 3 racer Rust Look :-)
Hilsen Per Send konto nummer på PM
Hilsen Per 4059 4059