Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Julefrokost på fyn

Tags:
No tags yet.

(permalink) Clausenvw Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Hej Lyngbye

Den ligger lige uden for Glamsbjerg 15 min fra Odense S
og hedder sunsetgolf...
Det er 5 min fra hvor jeg roder i Bay bus i weekenderne
Den er MEGET besøgt, sørg for at bestille tid....
http://www.sunsetgolf.dk/

-------------------------------------------
69´ Porsche 912
73´ Porsche 914
(permalink) Lyngbye Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Kanon! Tak for hjælpen. Så tager vi sgu ud og spiller golf!
-------------------------------------------
-Lyngbye-
Det eneste luftkølede jeg har for tiden, er min cykel. :)
(permalink) Wester Member
Skrev for 15 years siden | | | |
Lyngbye skrev:
Jeg skal arrangere julefrokost i firmaet, og vi skal jo ud og lave noget, inden sprutten skal ned.

Har selv tænkt på:

Golf
Klatring
Go-kart (klassikeren)
O-løb på cykel (det er en cykelforretning)

Vi er omkring 8-10 mennesker

Har i nogle gode forslag, så kom da med dem.

Frokosten skal holdes på Fyn, Odense




Blumøller a/s faldt for ledelsen på godset.

"I år skal vi til julefrokost i slutningen af måneden med ca. 300 ansatte til Skrøbelev Gods ved det sydfynske øhav", siger en talskvinde fra firmaet Blumøller a/s, og fortsætter, "stedet har atmosfære og historie, det oser af idyl og romantik".
Firmaet har selvfølgelig været ude og se på forskellige steder, men valget faldt på det idylliske gods - Skrøbelev Gods (http://www.skrobelevgods.dk ), der har godkendelse fra myndighederne til at drive stedet som Hotel & Kursuscenter.
Som et stort og succesfuldt firma, ønsker Blumøller a/s også samarbejdspartnere af samme kaliber - og det genkendte de straks i godsets ledelse Mette & Steen Leth. "Mette og Steen Leth, gav os med det samme følelsen af, at Skrøbelev Gods ville være et rigtigt godt valg. Med deres engagement og drive vil vi få en rigtig god fest", pointerer talskvinden fra Blumøller a/s i Odense.


"Lord of the Manor".

Godset blev bygget i 1669 og har i mange år levet en omflakkende tilværelse, indtil Ritz Resorts tog godset under sine vinger i 2006. "Vi er altid på udkik efter interessante steder og lokaliteter, der har alle ingredienserne til at tilbyde gæsterne en unik, magisk og spændende oplevelse", lyder kommentaren fra Ritz-Resorts.
Og sjældent har man set så stor en forvandling på så kort tid. En italiensk inspireret riddersal med 2 åbne pejse, en vinkælder med flotte vinmontre af smedejern, til vinkælderen hører der også et vinsmagningsrum med samt tilstødende pejsestue og jagtstue. Selve overnatnings faciliteterne er også bibeholdt i den gamle stil - og kvaliteten er uovertruffen. Suiterne er med store lyse en-suite badeværelser, lofterne er kunstnerisk udsmykket med stuk og dæmpet belysning.


Et firma i vækst.

Som sidste skud på stammen, har Ritz Resorts erhvervet sig det autentiske Franske slot Hattonchatel Chateau, der har været lukket for offentligheden i næsten 50 år. Slottet blev delvist ødelagt under den 1. verdenskrig, men genopbygget igen efter krigen af den berømte amerikaner Belle Skinner.

Reply

You must log in to post.