Så er den gal igen.
Men det har jeg efterhånden lært at det skal gå galt i ny og næ, når man har en gammel VW og bliver derfor heller ikke (så) frustreret over det længere.
Jeg havde en utæt pakning ved min tankmåler og kørte derfor i lang tid ikke med fyldt tank, for at undgå skvulp/spild ud i bagagerummet. Da jeg så endelig fik tætnet ved tankmåleren fyldte jeg naturligvis tanken op, hvilket resulterede i en del rust i brændstofsystemet, da benzinfilteret desværre var monteret efter pumpen. Jeg rensede den mange gange, men endte med at montere en ny - i dag. Det har desværre ikke afhjulpet problemet, som er:
...at når jeg har kørt et stykke tid - og det kan være fra alt mellem 1 - 5 km - så føles det som om, at brænstoftilførslen ikke virker.
Jeg kunne forestille mig, at der samler sig rust i bunden af tanken, men hvordan er den opbygget og hvordan kan man fjerne den rust?
Mvh
Holger
Men det har jeg efterhånden lært at det skal gå galt i ny og næ, når man har en gammel VW og bliver derfor heller ikke (så) frustreret over det længere.
Jeg havde en utæt pakning ved min tankmåler og kørte derfor i lang tid ikke med fyldt tank, for at undgå skvulp/spild ud i bagagerummet. Da jeg så endelig fik tætnet ved tankmåleren fyldte jeg naturligvis tanken op, hvilket resulterede i en del rust i brændstofsystemet, da benzinfilteret desværre var monteret efter pumpen. Jeg rensede den mange gange, men endte med at montere en ny - i dag. Det har desværre ikke afhjulpet problemet, som er:
...at når jeg har kørt et stykke tid - og det kan være fra alt mellem 1 - 5 km - så føles det som om, at brænstoftilførslen ikke virker.
Jeg kunne forestille mig, at der samler sig rust i bunden af tanken, men hvordan er den opbygget og hvordan kan man fjerne den rust?
Mvh
Holger
-------------------------------------------
+ Kadett B 1.1 1971
+ Audi 100 2.0E 1994
+ MB 450SL 4.5 V8 1974
+ Kadett B 1.1 1971
+ Audi 100 2.0E 1994
+ MB 450SL 4.5 V8 1974