"rimeligt skarpe kanter for at få ordentligt squish på når der komprimeres"
Citat "trump"
"Motoren giver mere moment hvis kanten er skarp,-helt skarp "
Citat "bugservice"
:) :) Uhhhhh, sådan et par frække spasmagere :) :)Det er sku da' go' lir her op til jul !!! Sådan at tage gas på det hele !!! Og M-Flow der skal læse bogen igen,og Frank der skal lave tingene ordentligt,med skarpe kanter og fuld ventilstyring, næste gang, så de sølle 300 Nm. overskrides...Den slags udgydelser kan da kun få smilet frem :)
Jeg skal her i julen igang med fræsning af toppe til Rasmus (Presidenten) , og jeg skal gøre mit bedste for at lave skarpe squishkanter. 2,6 literen bliver endvidere monteret op med en ny skarp knast,-så det må absolut blive noget der "sparker røv"....
P.S. Billedet viser henholdsvis en urørt 1,8 S udstødningsport og Rasmus' portede ditto......Hvor meget er det lige der mangler, af styrets højde ?? De toppe kan køre solen sort uden problemer ( og har også gjort det ) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hov...glemte lige den her : "der er ikke nogen seriøse tunere som opgir ventilstyr for flov i udstødningen"....her er en pisse useriøs fyr,Jeff Denham,som gør alt galt ;)http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/357741.jpg ( og ja,de er sikkert kun til 402 m.)
Go' jul !!