Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  412s Toppe med 40/48

Tags:
No tags yet.

(permalink) trump Member
Skrev for 16 years siden | | | |
-------------------------------------------
alt er til salg altid.22912274.

trump1@webspeed.dk
(permalink) iver Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Ufatteligt at indlæg ikke kan bevares i deres oprindelige mening, dette feks. salgsannonce. vil man købe er det helt på sin plads at spørge. alle ligegyldige kommentare og tilsvininger fra ofte total inkompetente personager er utilgiveligt !
Dissse topstykker har jeg haft kendskab til i over 20 år, de har aldrig fejlet og ydet i den absolut højeste ende af skalaen på hele den danske vw scene. De er oprindeligt omforandret af molbeck på djursland, der dengang for førende inden for motortuning ! Så luk R
-------------------------------------------
Tannheuser Tuning . The Trust Mark !
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Og i øvrigt er knaster ikke noget man "monterer op". Det er noget man smider eller kaster i.
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) Anonym Member
Skrev for 16 years siden | | | |
hvordan kan det være der altid skel kastes med muder her inde ???
ropå !!!!!
(permalink) Elnef Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Nu har jeg igen lige kastet blikket på denne herlige tråd og hvis man skal tage trump på ordet i denne tråd ja så kan det godt være at Pauter lige skal kigge lidt på dem her igen :-)

http://www.griebel.blogspot.com
HPIM1505.jpg
HPIM1516.jpg

(permalink) cardude Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Elnef skrev:
Nu har jeg igen lige kastet blikket på denne herlige tråd og hvis man skal tage trump på ordet i denne tråd ja så kan det godt være at Pauter lige skal kigge lidt på dem her igen :-)

http://www.griebel.blogspot.com/quote

hehe, fedt svar

har du forresten solgt topstykkerne
(permalink) trump Member
Skrev for 16 years siden | | | |
nu er det jo nemt at sidde og finde div. eksempler lavet af folk med penge til at smide væk af.
det som er skrevet er at det ikke det smarteste at fjerne materiale fra styr eller støtte fra styr når man ikke er ude efter max flow ,men bare at forbedre et par toppe til gadekørsel.

-------------------------------------------
alt er til salg altid.22912274.

trump1@webspeed.dk
(permalink) Elnef Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Hvis vi skal "tværre" lidt i det så hæfter jeg mig ved disse 2 kommentarer

andet problem med de toppe er at der intet materiale er mellem ventilsæder, når den bliver riktig varm kan der opstå glødende kanter på sæder som antænder benzinblandingen istedet for at tændrøret gør det.

der er ikke nogen seriøse tunere som opgir ventilstyr for flov i udstødning.
læs din bog igen.

og med disse to kommentarer siger du trump jo også at det Pauter laver ikke er iorden og det har jeg ja undskyld mig men meget svært ved at tro






cardude ja alt er solgt
(permalink) trump Member
Skrev for 16 years siden | | | |
hvis du ser på pauters "gademotor" kan du i indsugningerne se at der er materiale som rejser sig mod ventilstyrene.desværre kan udstødnings kanalerne ikke ses.
desuden tror jeg ikke du skal regne med at pauter interessere sig meget for holdbarhed på gaden.

og må da nok indrømme at det var lidt provo skrevet.men min mening var såmænd at jeg ikke ville bruge dem på en gademotor.og at der ingen grund er til at fjerne materiale fra ventilstyr på let portet motor til gadebrug.

problemet med manglende materiale mellem ventilsæder er at det kan opføre sig på samme måde som en brændt ventil eller en ventil som er slebet for meget ned og bliver skarp i kanten og dermed laver glødekant når den bliver varm.

det er altsammen ligegyldigt på en racemotor som kun har 400m til trailer.


-------------------------------------------
alt er til salg altid.22912274.

trump1@webspeed.dk

Reply

You must log in to post.