Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Ghost rider død! Eller?

Tags:
No tags yet.

(permalink) Anonym Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Folk som syntes at Ghost snothjerne rider er en gud burde have en hammer lige i hovedet, for deres hjerner og tankegang er sku da ikke mere værd..At være så ligeglad med andres liv er mig simpelthend ubegribeligt....Kør da forhelvede på en lukket bane i stedet for ude i trafikken.

Citat "Jeg udtaler mig netop som en der godt ved hvad der sker når det går galt, men jeg kan sku ikke helt se at det er ham her der er så galt på den.....hvis bare alle andre havde lige så meget styr på tingene som champen, så faldt ulykkerne nok drastisk".

Det siger hvis alt....
(permalink) Kirk... Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Larsson skrev:
hendrixxx skrev:

jeg tror jeg har set dem alle og jeg synes stadig han er et fjols. Det er da rigtigt han ikke kører 270km/t konstant....han nøjes jo med 200-220km/t hvor der er andre der er i fare og det ændrer jo en hel del på tingene- om du rammer en bil med 100 eller 300 km/t forudretter den seriøst skade alligevel så jeg har svært ved at se dit resonnement for at det skulle være i orden. Må man i samme ombæring henvise til den del af filmene hvor han kører på baghjul på motorvejene med bilister omkring sig og mig bekendt drejer en motorcykel på forhjulene så jo jo...meget velovervejet og cool.

Du udtaler dig helt klart som en der ikke fatter en brik af hvordan tingene ender når man kører som en idiot. Du tror vel også at den vold du ser i film er super realistisk


Først skal du ikke tro men vide om du har set dem alle.......bare lidt sjov :)
Helt iorden du synes han er et fjols, men gudskelov har ikke alle din mening.

Du pudser glorien liiiiige lovlig meget synes jeg....du er sku sikkert til lige så stor fare (hvis ikke større) når du køre en tur, også selvom du kun køre 110

At sætte skyklapperne på og sige at netop han er til "stor" fare for trafikken, den fatter jeg sku ikke helt.
Jeg kan se mange som jeg mener er til langt langt LANGT større fare for trafikken end ham her.
Han ved da i det mindste lidt om hvad der forgår...også med 200 i timen.
Det burde sku være et lovkrav, at man skulle tage kørekort hos ham.

Jeg udtaler mig netop som en der godt ved hvad der sker når det går galt, men jeg kan sku ikke helt se at det er ham her der er så galt på den.....hvis bare alle andre havde lige så meget styr på tingene som champen, så faldt ulykkerne nok drastisk.

Oddsne for at han køre galt før dig.....tjaaa :)
Men det kan vi måske snakke videre om over en bajser en dag :)



Hvor gammel er du ???...jeg vil give dig ret i han kan køre motorcykel...super dygtig...

MEN hvorfor fanden skal han gøre det på offentlig vej i tæt trafik ??...

Manden er et kæmpe fjols og dem der syntes han er fed eller gud...har lort i kabyssen...

det skide skægt lige til der er en fammilie på skovtur der trækker ud forand..

ha ha det var sjovt...juhuu hvor er vi seje....

-------------------------------------------
[URL=http://s960.photobucket.com/user/KirkhammerThomas/media/lll/dcdcfefa-8bc4-4f84-96cd-3988de0d2ff
(permalink) John Pedersen, Skagen Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Jeg skulle med MEGET stor glæde stå og smide en kasse sten ud på vejen hvis så hjernedød en person kom kørende forbi.
Så var det da i det minste ikke mine børn har evt gjorde skade på.

Mvh John
-------------------------------------------
25709453
I'm the only BAY in the village
(permalink) teknisk uheld se ny snibekeprofil Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Tror evt. Hendrixx kunne bygge sit argument på, at han er med når motorbøller kører galt og skal lappes sammen.. bare et gæt..
(nej jeg forsvarer ikke Hendrixxx det tror jeg han klarer fint selv)

Synes også han er et fjols, det kunne være mig han ramte, det valg synes jeg ikke han har ret til at træffe på mine og mine børns vejne...
(permalink) Steen Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Vi kan hurtigt blive enige om at det ikke er skide smart det han laver. Jeg kører
selv motorcyklen og, tro mig, jeg kender faren i det.
Når det er sagt er der så nogle ting der ikke hænger sammen, både i Ghost Rider filmene og diskussionen her.

Manden har lavet 5 film, til hvilke der må lavet adskellige timers optagelser og det er ikke gået galt(endnu)? Det lugter lidt, det skulle være mærkeligt hvis ikke der er
en eller anden form for "vagter" ude langs den rute der bliver kørt, som melder over
radio eller lignende om fare forude.
Godt nok er han skrap, men alligevel.

-------------------------------------------
VW 1302 '72 spet(a)post.tele.dk
Med VWenlig Hilsen
Steen
(permalink) BuggyBoy Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Nu vil jeg lige understrege at jeg ikke bifalder at folk gør sådan noget her, men jeg må da indrømme at jeg godt kan beundre hand køreevner hvis man ser hans film, og man ser bort fra det ulovlige aspekt. Han viser også stunts i hans film og han er sgu en dygtog kører og det tager jeg hatten af for... Og så kan jeg da godt sidde og få lidt ondt i maven over at se ham køre så stærkt. Det er da så mit adrenalin også kan komme i det røde felt bare ved at se hvor langt ude hans grænser ligger.

Men jeg ser hand film som "professionel underholdning" i henhold til hans kendskab til motorcykler og erfaring på området. Men jeg kan da på ingen måde acceptere at "normale mennesker" gør sådan noget here efter...

Jeg kan godt se at det kunne ende grueligt galt hvis skaden en dag skete... Men jeg tror at risikoen er meget større ved de unge drenge uden køreerfaring at de laver noget der har lige så store følger, men med større risiko.

Jeg kan da se her i nordjylland, der er sgu mange unge drenge med store cykler og jeg nægter at tro på de kører efter loven alle sammen. Og de kan sgu også slå jer ihjel... Og de har ikke mange års erfaring...

Men nej, Ghostrider kan ikke undskyldes da han leger med andres liv hvis det går galt... Håber i forstår min forklaring hehe... Kan ikk skrive det anderledes...
(permalink) Ian H. E. Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Har selv kørt Road Race. Han kan sit kram... ærgerligt når man nu er sådan en klaphat. Fuck han må være blæst oveni.
(permalink) Rasser Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Den største fejl man kan begå i trafikken, er at tro at andre ikke laver fejl!

Dermed sagt at han kan være nok så god (og det er han uden den mindste tvivl), indtil en trækker til den forkerte side og vupti er der kæmpesammenstød.

Kig lige klippet igennem igen og se så den sølvfarvede bus på motorvejen... det er da en vanvittig opbremsning den foretager (da han overhaler den), rent held at det ikke resulterede i harmonika!
-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) Mingo Member
Skrev for 16 years siden | | | |
http://www.youtube.com/watch?v=9h3FUpV_RpA

http://www.youtube.com/watch?v=fzCAu7JrsNQ

Reply

You must log in to post.