Anonym skrev:
jeg synes stadig at anonyme indlæg er noget pis men hvad skal forhindre folk i at lave en ny bruger konto, og så er vi lige vidt, med mindre at ip adressen på brugere også bliver synlig (dårligt rent hacker sikkerheds mæssigt).
men jeg har selv brugt det da jeg var aktiv på vwnettet til at "svine" et salgsindlæg, hvorfor spørger i? hvad er formålet spørger i? ja fordi at jeg ikke gider at hoppe ud i modvind, det er meget nemmere at sætte en dukke derud og så lade den tage jeres møgfald, mens at jeg gemmer mig bag anonymitetens mur, jeg ved jo at dem der ikke er enige med mig er nogen af dem der råber højest (og på vwnettet dem bruger de værste skæms ord og trudsler (nogen af dem er enda næsten moderatore i og med at de er tætte venner med en moderator)), og jeg gider simpelthen ikke at stå model til sådan nogle personlige angreb, mit indlæg til salgsannoncen gik kun på at de informationer der stod i annoncen var ukorrekte og at nyprisen ikke passede nogen steder i dk med moms, skat og dummebøder.
det skal lige siges at det ikke var en vw-del eller vw relateret komponent som jeg var uenig med sælger om.
min pointe er bare at der er en grund til at jeg brugte de anonyme indlæg til at sige min mening når den går mod den generelle holdning. at jeg så indså at den overvejende del af brugere som var på vwnettet ikke længere tiltalte mig at kommunikere online med længere valgte jeg så at sige stop, og jeg har kun siden kigget på vwnettet fra tid til anden (hvorimod før hver dag). min interesse for folkevogne er også dalet kraftigt siden, også fordi at jeg efterfølgende har fundet noget andet som tiltaler mig lige så meget som vw gjorde.
der er sikkert også mange her på vwnettet der er glade for at sådan et dumt svin af en bøsserøv som mig der gemmer mig bag anonymitetens mur ikke længere fylder deres salgsindlæg med mine kommentare. (de skulle så måske overveje at sætte til salg på dba eller tilsvarende. her kan man ikke kommentere)
mvh
anonym fra anonym ip.
jeg kan egentlig godt forstå cardude lidt...
personligt kan jeg ikke finde ud af bebærde mig i et forum... og så møde personerne bagefter IRL (In Real Life).
når man taler med folk ansigt til ansigt eller i telefonen så er ting man har sagt jo hurtigt glemt (forhåbentligt), medmindre man bærer nag... ja eller husker virkelig godt... men her står det jo for evigt og man kan læse og analysere det en hel del gange så man husker det meget bedre om personen der har skrevet det.
nu har jeg lyst til at skrive at vi mennesker skal acceptere at vi kan være naturligt dobbeltmoralske, men jeg kan jo kun tale for mig selv
eksempelvis - jeg vil da gerne være den første til at sige, at jeg er dobbelt moralsk mht til salg.
hvis jeg sælger noget (hvilket jeg aldrig har gjort på vwnettet) så vil jeg da have mest mulig valuta ud af det - ikke fordi jeg vil tage røven på nogen, men fordi profit er godt (spørg bare alle professionelle sælgere)
men hvis jeg så skal købe noget - så skal prisen godt nok svare til hvad tingen er værd... ja eller mindre...
det var bare 1 af de 1000 ting jeg synes er træls ved at være menneske i et forum samfund.
TonniDK skrev:
hvornår tager tråden en hel anden drejning så det bliver upopulært at angive sig selv...
en anden ting er at man skal leve op til sine egne regler om at tråden ikke bør tage en drejning haha