Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Anonyme kommentarer ??

Tags:
No tags yet.

(permalink) lotus-jonas Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Dani8600 skrev:
sådan en lorte anonym, man for bare lyst til at spore han ip adresse og så besøge ham med en flok rockere!!!! hvis man da kendte sådan nogle(0:


jeg kender 2 der i hvertfald har lädervest..men de körer puch maxi med mälkekasse bag på, så jeg ved ikke rigtig..
(permalink) ploug Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Danborn skrev:
Jamen, lidt ret må han da ha' hvis en procent af alle mænd er bøsser må der jo være nogen herinde!

Hehe


jeg mener landsgennemsnittet ligger på 10%
-------------------------------------------

mobil nr: 22-26-03-12
(permalink) Anonym Member
Skrev for 16 years siden | | | |
jeg synes stadig at anonyme indlæg er noget pis men hvad skal forhindre folk i at lave en ny bruger konto, og så er vi lige vidt, med mindre at ip adressen på brugere også bliver synlig (dårligt rent hacker sikkerheds mæssigt).
men jeg har selv brugt det da jeg var aktiv på vwnettet til at "svine" et salgsindlæg, hvorfor spørger i? hvad er formålet spørger i? ja fordi at jeg ikke gider at hoppe ud i modvind, det er meget nemmere at sætte en dukke derud og så lade den tage jeres møgfald, mens at jeg gemmer mig bag anonymitetens mur, jeg ved jo at dem der ikke er enige med mig er nogen af dem der råber højest (og på vwnettet dem bruger de værste skæms ord og trudsler (nogen af dem er enda næsten moderatore i og med at de er tætte venner med en moderator)), og jeg gider simpelthen ikke at stå model til sådan nogle personlige angreb, mit indlæg til salgsannoncen gik kun på at de informationer der stod i annoncen var ukorrekte og at nyprisen ikke passede nogen steder i dk med moms, skat og dummebøder.
det skal lige siges at det ikke var en vw-del eller vw relateret komponent som jeg var uenig med sælger om.

min pointe er bare at der er en grund til at jeg brugte de anonyme indlæg til at sige min mening når den går mod den generelle holdning. at jeg så indså at den overvejende del af brugere som var på vwnettet ikke længere tiltalte mig at kommunikere online med længere valgte jeg så at sige stop, og jeg har kun siden kigget på vwnettet fra tid til anden (hvorimod før hver dag). min interesse for folkevogne er også dalet kraftigt siden, også fordi at jeg efterfølgende har fundet noget andet som tiltaler mig lige så meget som vw gjorde.

der er sikkert også mange her på vwnettet der er glade for at sådan et dumt svin af en bøsserøv som mig der gemmer mig bag anonymitetens mur ikke længere fylder deres salgsindlæg med mine kommentare. (de skulle så måske overveje at sætte til salg på dba eller tilsvarende. her kan man ikke kommentere)

mvh

anonym fra anonym ip.
(permalink) Fastoldvw Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Anonym skrev:
jeg synes stadig at anonyme indlæg er noget pis men hvad skal forhindre folk i at lave en ny bruger konto, og så er vi lige vidt, med mindre at ip adressen på brugere også bliver synlig (dårligt rent hacker sikkerheds mæssigt).
men jeg har selv brugt det da jeg var aktiv på vwnettet til at "svine" et salgsindlæg, hvorfor spørger i? hvad er formålet spørger i? ja fordi at jeg ikke gider at hoppe ud i modvind, det er meget nemmere at sætte en dukke derud og så lade den tage jeres møgfald, mens at jeg gemmer mig bag anonymitetens mur, jeg ved jo at dem der ikke er enige med mig er nogen af dem der råber højest (og på vwnettet dem bruger de værste skæms ord og trudsler (nogen af dem er enda næsten moderatore i og med at de er tætte venner med en moderator)), og jeg gider simpelthen ikke at stå model til sådan nogle personlige angreb, mit indlæg til salgsannoncen gik kun på at de informationer der stod i annoncen var ukorrekte og at nyprisen ikke passede nogen steder i dk med moms, skat og dummebøder.
det skal lige siges at det ikke var en vw-del eller vw relateret komponent som jeg var uenig med sælger om.

min pointe er bare at der er en grund til at jeg brugte de anonyme indlæg til at sige min mening når den går mod den generelle holdning. at jeg så indså at den overvejende del af brugere som var på vwnettet ikke længere tiltalte mig at kommunikere online med længere valgte jeg så at sige stop, og jeg har kun siden kigget på vwnettet fra tid til anden (hvorimod før hver dag). min interesse for folkevogne er også dalet kraftigt siden, også fordi at jeg efterfølgende har fundet noget andet som tiltaler mig lige så meget som vw gjorde.

der er sikkert også mange her på vwnettet der er glade for at sådan et dumt svin af en bøsserøv som mig der gemmer mig bag anonymitetens mur ikke længere fylder deres salgsindlæg med mine kommentare. (de skulle så måske overveje at sætte til salg på dba eller tilsvarende. her kan man ikke kommentere)

mvh

anonym fra anonym ip.



Hold da op, for en sang!!
Var det godt at få luft?
Jeg er glad for at jeg ikke er så indestængt, som indlægget tyder på..
-------------------------------------------
(permalink) Anonym Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Hvad gør man så hvis man allerede har en profil, men man ikke kan logge ind?!
(permalink) HMS Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Anonym skrev:
Hvad gør man så hvis man allerede har en profil, men man ikke kan logge ind?!


Kontakter en web fætter

-------------------------------------------
Pick-up Jens- NEJ tak, Fuglebjerg, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) TonniDK Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Anonym skrev:
jeg synes stadig at anonyme indlæg er noget pis men hvad skal forhindre folk i at lave en ny bruger konto, og så er vi lige vidt, med mindre at ip adressen på brugere også bliver synlig (dårligt rent hacker sikkerheds mæssigt).
men jeg har selv brugt det da jeg var aktiv på vwnettet til at "svine" et salgsindlæg, hvorfor spørger i? hvad er formålet spørger i? ja fordi at jeg ikke gider at hoppe ud i modvind, det er meget nemmere at sætte en dukke derud og så lade den tage jeres møgfald, mens at jeg gemmer mig bag anonymitetens mur, jeg ved jo at dem der ikke er enige med mig er nogen af dem der råber højest (og på vwnettet dem bruger de værste skæms ord og trudsler (nogen af dem er enda næsten moderatore i og med at de er tætte venner med en moderator)), og jeg gider simpelthen ikke at stå model til sådan nogle personlige angreb, mit indlæg til salgsannoncen gik kun på at de informationer der stod i annoncen var ukorrekte og at nyprisen ikke passede nogen steder i dk med moms, skat og dummebøder.
det skal lige siges at det ikke var en vw-del eller vw relateret komponent som jeg var uenig med sælger om.

min pointe er bare at der er en grund til at jeg brugte de anonyme indlæg til at sige min mening når den går mod den generelle holdning. at jeg så indså at den overvejende del af brugere som var på vwnettet ikke længere tiltalte mig at kommunikere online med længere valgte jeg så at sige stop, og jeg har kun siden kigget på vwnettet fra tid til anden (hvorimod før hver dag). min interesse for folkevogne er også dalet kraftigt siden, også fordi at jeg efterfølgende har fundet noget andet som tiltaler mig lige så meget som vw gjorde.

der er sikkert også mange her på vwnettet der er glade for at sådan et dumt svin af en bøsserøv som mig der gemmer mig bag anonymitetens mur ikke længere fylder deres salgsindlæg med mine kommentare. (de skulle så måske overveje at sætte til salg på dba eller tilsvarende. her kan man ikke kommentere)

mvh

anonym fra anonym ip.


jeg kan egentlig godt forstå cardude lidt...

personligt kan jeg ikke finde ud af bebærde mig i et forum... og så møde personerne bagefter IRL (In Real Life).

når man taler med folk ansigt til ansigt eller i telefonen så er ting man har sagt jo hurtigt glemt (forhåbentligt), medmindre man bærer nag... ja eller husker virkelig godt... men her står det jo for evigt og man kan læse og analysere det en hel del gange så man husker det meget bedre om personen der har skrevet det.

nu har jeg lyst til at skrive at vi mennesker skal acceptere at vi kan være naturligt dobbeltmoralske, men jeg kan jo kun tale for mig selv

eksempelvis - jeg vil da gerne være den første til at sige, at jeg er dobbelt moralsk mht til salg.

hvis jeg sælger noget (hvilket jeg aldrig har gjort på vwnettet) så vil jeg da have mest mulig valuta ud af det - ikke fordi jeg vil tage røven på nogen, men fordi profit er godt (spørg bare alle professionelle sælgere)

men hvis jeg så skal købe noget - så skal prisen godt nok svare til hvad tingen er værd... ja eller mindre...

det var bare 1 af de 1000 ting jeg synes er træls ved at være menneske i et forum samfund.


TonniDK skrev:

hvornår tager tråden en hel anden drejning så det bliver upopulært at angive sig selv...


en anden ting er at man skal leve op til sine egne regler om at tråden ikke bør tage en drejning haha





(permalink) klokmose Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Er det vwnettet eller arto? Nu må i sku spændene hjælmen og tørre øjnene
(permalink) hendrixxx Member
Skrev for 16 years siden | | | |
klokmose skrev:
Er det vwnettet eller arto? Nu må i sku spændene hjælmen og tørre øjnene



ok så du kender arto....der det ikke for teenager og bumsede smådrenge??? hvordan kan det være at du kender til tonen derinde?

Ploug: mener du at 10% af alle mænd er homoer?? det er sgu skræmmende
-------------------------------------------
Pick-up Jens- NEJ tak, Knabstrup, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 16 years siden | | | |
der skal være plads til anonyme kommentarer - ellers har i ikke noget at snakke om.
-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) Gert Member
Skrev for 16 years siden | | | |
[quote=niels-erik]Emnet har været oppe mange gange før-Og når nu dette er det eneste forum på nettet hvor man kan skrive noget anonymt-Så er der også nogen som gør det!!
Som regel svare jeg ikke på anonyme indlæg, og hvis de bliver personlige så skriver jeg normalt ikke i den tråd mere-Og så må dem som vil noget henvende sig på pm.
Og somregel er de anonyme ikke brugere herinde-Vi er nogle stykker som skriver ip adresserne ned, fra brugere som glemte at logge ind-Men skrev under på det de skrev.
Hvis disse brugere så skriver noget ubehageligt uden at skrive under (anonyme!) så bliver de indimellem afsløret af ip adressen.
Og det er også rimeligt underholdene hvis man kan "buste" en anonym!
Hilsen Niels Erik

Den holder heller ikke med at registrere ip-adresser. Hvis du feks slukker for dit pc-udstyr/ modem på el-kontakten ( altså ikke på pc`en) i mere end 1 måske 2 døgn, får du automatisk tildelt en NY ip-adresse. Der er så nogle der har fast ip-adresse, og der gælder det sikkert ikke.


-------------------------------------------
Type 14 Karmann Ghia, Type 3 1600 Fastback
(permalink) teknisk uheld se ny snibekeprofil Member
Skrev for 16 years siden | | | |
hendrixxx skrev:
klokmose skrev:
Er det vwnettet eller arto? Nu må i sku spændene hjælmen og tørre øjnene



Ploug: mener du at 10% af alle mænd er homoer?? det er sgu skræmmende


HEHE er der stor del af dem ikke Sygeplejersker ..hmm eller ..hehe..hmm..og er i ik øhm..

tror det var thogaard der skrev for et årst tid siden, at man skal huske at det man skriver på nettet vil stå der til evig tid så tænk på hvad du skriver.

Derfor skriver jeg aldrig med det samme nogen giver mig en sviner ..

Det er såre simpelt..ignorer dog kommentarer i ikke kan bruge til noget.jeg sætter mig heller ikke ved siden af en person jeg ikke kan li og spørger hvordan de har haft det..IRL


(permalink) ploug Member
Skrev for 16 years siden | | | |
hendrixxx skrev:


Ploug: mener du at 10% af alle mænd er homoer?? det er sgu skræmmende


"mellem 6 og 10% af verdens befolkning er homoseksuelle
Allerede i 40'erne påviste Kinsey, at op imod 10% primært var tiltrukket af sit eget køn."
taget fra http://www.lbl.dk
-------------------------------------------

mobil nr: 22-26-03-12
(permalink) HMS Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Snibeke skrev:
hendrixxx skrev:
klokmose skrev:
Er det vwnettet eller arto? Nu må i sku spændene hjælmen og tørre øjnene



Ploug: mener du at 10% af alle mænd er homoer?? det er sgu skræmmende


HEHE er der stor del af dem ikke Sygeplejersker ..hmm eller ..hehe..hmm..og er i ik øhm..



Snibeke spyt ud hvad ved du ??? jeg troede kun at homoer var Frisører ell pladesmede

-------------------------------------------
Pick-up Jens- NEJ tak, Fuglebjerg, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) John Pedersen, Skagen Member
Skrev for 16 years siden | | | |
HMS skrev:


jeg troede kun at homoer var Frisører ell pladesmede



Det er sku da godt man er halvskaldet og selv laver sit pladearbejde ;-D

John
-------------------------------------------
25709453
I'm the only BAY in the village
(permalink) hendrixxx Member
Skrev for 16 years siden | | | |
my ass is exit only.....har aldrig kunne se fordelen eller fornuften ved at 2 mænd piller ved hinanden. Det er blasfemisk og unaturligt.....2 kvinder derimod høhø- det er en anden snak.

Men jo det er vel overrepræsentation af nougatplove i sygeplejen....vi har dog homofri politik der hvor jeg arbejder, så jeg mærker intet til det
-------------------------------------------
Pick-up Jens- NEJ tak, Knabstrup, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) HMS Member
Skrev for 16 years siden | | | |
hendrixxx skrev:
my ass is exit only.....har aldrig kunne se fordelen eller fornuften ved at 2 mænd piller ved hinanden. Det er blasfemisk og unaturligt.....2 kvinder derimod høhø- det er en anden snak.

Men jo det er vel overrepræsentation af nougatplove i sygeplejen....vi har dog homofri politik der hvor jeg arbejder, så jeg mærker intet til det


Men du er nuttet :-)))))))

-------------------------------------------
Pick-up Jens- NEJ tak, Fuglebjerg, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) teknisk uheld se ny snibekeprofil Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Som en cockerspaniel..
(permalink) hendrixxx Member
Skrev for 16 years siden | | | |
HA HAAA det er sjov
-------------------------------------------
Pick-up Jens- NEJ tak, Knabstrup, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) Lukket indtil jeg kan styre boldene Member
Skrev for 16 years siden | | | |
og der tog tråden en drejning... :-)
(permalink) Anonym Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Hej!
Min forspørgelse passer ikke helt til det her emne, men der er jo godt med traffik på indslaget og derfor: Hvad gør man hvis man har glemt sit kode og ikke vil oprette en ny profil med ny email-adresse. Har prøvet at klikke på "glemt kode" etc, men der sker desværre ikke noget. Kunne godt tænke mig, at være lidt med igen... ;-)

Mvh,
Maik
mikka_dahunga@hotmail.com
(permalink) Piraten Member
Skrev for 16 years siden | | | |
prøv at skrive en mail til admin Mette det kan være at hun kan hjælpe dig
mvh johnny
(permalink) Mette Administrator
Skrev for 16 years siden | | | |
Sender dig en mail Maik..
-------------------------------------------
~Mette
(permalink) Anonym Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Tak Mette! Jeg mener mit brugernavn er Mikka_Dahunga (fra Solrød Strand)...
(permalink) ploug Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Anonym skrev:
Tak Mette! Jeg mener mit brugernavn er Mikka_Dahunga (fra Solrød Strand)...


jep det passer - http://vwnettet.dk/profiles/Mikka_Dahunga
-------------------------------------------

mobil nr: 22-26-03-12

Reply

You must log in to post.