Har en Fiat tempra jeg har købt hvor motoren kun lige var blevet smidt i, den skulle efter sigende være lige til at samle stikkene også køre... Det var det ikke, har nu brugt min fritid i 3 dage på at få gang i lortet og er nu nået til et problem jeg ikke kan se mig ud af!
Motoren er en 2,0 DOHC 8v med multipoint.
Med alle dyserne ude af manifolden kan man se at kun den ene dyse virker optimalt når motoren drejes, 2 andre sprøjter kun 1 gang også ikke mere, den sidste dyse sprøjter slet ikke... Hvis jeg så bytter rundt på stikkene følger fejlen stikket, så dyserne er ok???
Hvorfor fanden er det kun det ene stik der giver det udslag dysen skal have... har ohmt alle lednigner igennem, og de er ens...
Nogen hjælp til vintervognen?? :/
Tommy
Motoren er en 2,0 DOHC 8v med multipoint.
Med alle dyserne ude af manifolden kan man se at kun den ene dyse virker optimalt når motoren drejes, 2 andre sprøjter kun 1 gang også ikke mere, den sidste dyse sprøjter slet ikke... Hvis jeg så bytter rundt på stikkene følger fejlen stikket, så dyserne er ok???
Hvorfor fanden er det kun det ene stik der giver det udslag dysen skal have... har ohmt alle lednigner igennem, og de er ens...
Nogen hjælp til vintervognen?? :/
Tommy
-------------------------------------------
Wir, die Jungen mit dem Typ 4! Laut, Breit und Tief! Hummel206@hotmail.com
Wir, die Jungen mit dem Typ 4! Laut, Breit und Tief! Hummel206@hotmail.com