Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Perfekt 1600ccm

Tags:
No tags yet.

(permalink) kallesøe Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Er der nogle der har en rigtig opstilling til en 1600 motor. Jeg har en ev 110 knast heavydrive olie pumpe, højere løftekopper, ned drejet toppe og portet + nye cylinder stempler. Alt er nyt. Er der nogle der har et forslag til resten ?

ps. Hvor kan man få flugtboret sin blok til rimlige penge + leje tilpasset ?

Hilsen kallesøe
(permalink) michael26 Member
Skrev for 16 years siden | | | |
tilpasning af lejre

AAbenraa cylinder service...
søg på krak eller google
(permalink) Rolf Member
Skrev for 16 years siden | | | |
W110 knasten bør undgåes, er alt for hård ved både blok og hele ventilmekanismen.
Den støjer også en del og det er jo nok lige meget i en gaderacer, men til en Bus vil det nok hurtig blive TR
-------------------------------------------
Tlf 22141595
Thisted/Nordvestjylland
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Nej det er W100 du tænker på Rolf. Men W110 støjer bestemt også. Et godt alternativ er Scat C35.
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.

Reply

You must log in to post.