Anonym skrev:
ved ETU-forsikring er de yderst rimelige ang. forsikringspræmie på ældre biler - har fået et super tilbud på min buggy
ok tak :) Den vil jeg lige notere ned.
-------------------------------------------
Type 1 1964
Type 1 1964
Anonym skrev:
ved ETU-forsikring er de yderst rimelige ang. forsikringspræmie på ældre biler - har fået et super tilbud på min buggy
Lyngbye skrev:
Vognen er super fed. Måske lige bortset fra det stoplys over bagruden. Mht afgift, kan man vel bare få et par originale skærme og hjul og hvad der ellers er at sætte på til toldsyn, og så lave den om igen bagefter, eller hvad? Jeg ved det ikke ,men er det ikke en mulighed?
Hassan skrev:Lyngbye skrev:
Vognen er super fed. Måske lige bortset fra det stoplys over bagruden. Mht afgift, kan man vel bare få et par originale skærme og hjul og hvad der ellers er at sætte på til toldsyn, og så lave den om igen bagefter, eller hvad? Jeg ved det ikke ,men er det ikke en mulighed?
ja det vil jeg oz mene. . det behøver jo ikk være lakeret samme farve som bilen så det ka da ikk blive så dyrt at finde nogle gamle skærme og en bagklap trinbrædder og stålfælge. bagklap hjar jeg ihvertfald som du ka få kastet i nakken=) og har da oz et sæt stål sutter du ka låne.. bor i køge så er ikk så langt væk..
Bornholmer skrev:
smagdommeren siger
Bornholmer skrev:
smagdommeren siger
Frank_Andersen skrev:
Se nu rigtigt godt efter. Svenskerne er gode til "finsk kærlighed" Lap-på-lap.
Personligt er jeg lige ved at prøve at samle et rammehovede på en svenskerbuggy. Bare bunden i rammehovedet var næsten 10mm tykt af 15 lapper og 2 ruller svejsetråd.
Kør nu til Tyskland og køb en fin originalbil fra 1985-97, giv det det koster i afgift og nyd hvor god en bobbel i virkeligheden er. Så kan du sku´altid købe nogen "fede fælge". Hvis du kan finde flere 5,5" originale stålfælge.
Giv de svenske klamphuggere fingeren og kør VW.
Frank_Andersen skrev:
Se nu rigtigt godt efter. Svenskerne er gode til "finsk kærlighed" Lap-på-lap.
Frank_Andersen skrev:
Jo, men der er bare en tendens til at bare en bil har fire fede fælge, så bliver hjernen brokoblet, og ikke bare på pigerne.