Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

Hvad synes i?

Tags:
No tags yet.

(permalink) Outlaw Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Anonym skrev:
ved ETU-forsikring er de yderst rimelige ang. forsikringspræmie på ældre biler - har fået et super tilbud på min buggy

ok tak :) Den vil jeg lige notere ned.
-------------------------------------------
Type 1 1964
(permalink) Ekstrøm, Greve Member
Og kig den nu riiiigtigt godt igennem. Den har været til salg længe. Før det var den til salg længere oppe i sverige til 1/3 af den pris...

Lars

24430551 lars(a)ekstromit.dk
Jeg skal nok være grundig. Men hvis den er sund og solid, så bliver det den.
Type 1 1964
(permalink) Ekstrøm, Greve Member
...Men som andre også har skrevet er skærmene jo ikke spartlet til karrossen, så det er ikke den store operation at gøre den "original", medmindre undervognen er modificeret.

24430551 lars(a)ekstromit.dk
(permalink) Skallerup S. Member
øhhh..

Hvis det er et problem, hvilket jeg ikke tror det er, så skru skærme af, lån et sæt originale og sæt på..

Sæt alm. fælge på..

Kør til syn..

Kom hjem skru brede på igen..

Min egen var 7 millioner forskellige farver til syn, de er ligelade med farver, den skulle jo alligevel omlakeres og de kigger kun efter det tekniske..

Hvis sælger har malet skærme og karosse sammen, kan jeg godt se at det er noget bøvl..

Og du skal jo betale afgift alligevel, så de 15000,- der bliver nævnt ser jeg ikke som oveni den afgift du skal betale, men som den samlede afgift du skal betale..

Btw. tror jeg ikke at bredere skærme har noget med afgift at gøre overhovedet.. Just my 2cent.

Mvh.
Skallerup
Vejle..
Keep your dream alive.!!
ja jeg ringer til told og skat i dag. De må kunne henvise til en der kan fortælle mig noget om det
Type 1 1964
(permalink) Lukket indtil jeg kan styre boldene Member
Jamen så håber jeg da du køber den og vil sælge dem, så råber jeg veto og alt muligt og henleder din opmærksomhed på min købelyst hehe!
(permalink) Hassan Member
Lyngbye skrev:
Vognen er super fed. Måske lige bortset fra det stoplys over bagruden. Mht afgift, kan man vel bare få et par originale skærme og hjul og hvad der ellers er at sætte på til toldsyn, og så lave den om igen bagefter, eller hvad? Jeg ved det ikke ,men er det ikke en mulighed?

ja det vil jeg oz mene. . det behøver jo ikk være lakeret samme farve som bilen så det ka da ikk blive så dyrt at finde nogle gamle skærme og en bagklap trinbrædder og stålfælge. bagklap hjar jeg ihvertfald som du ka få kastet i nakken=) og har da oz et sæt stål sutter du ka låne.. bor i køge så er ikk så langt væk..
Tlf 53 83 16 23
Hassanwagner85@gmail.com
Hassan skrev:
Lyngbye skrev:
Vognen er super fed. Måske lige bortset fra det stoplys over bagruden. Mht afgift, kan man vel bare få et par originale skærme og hjul og hvad der ellers er at sætte på til toldsyn, og så lave den om igen bagefter, eller hvad? Jeg ved det ikke ,men er det ikke en mulighed?

ja det vil jeg oz mene. . det behøver jo ikk være lakeret samme farve som bilen så det ka da ikk blive så dyrt at finde nogle gamle skærme og en bagklap trinbrædder og stålfælge. bagklap hjar jeg ihvertfald som du ka få kastet i nakken=) og har da oz et sæt stål sutter du ka låne.. bor i køge så er ikk så langt væk..

Skide lækkert :D

Jeg vender lige tilbage hvis det bliver aktuelt
Type 1 1964
(permalink) Hassan Member
det gør du bare..

men den er super fed.. lige den stil jeg selv ka li..
Tlf 53 83 16 23
Hassanwagner85@gmail.com
(permalink) Bornholmer Member
smagdommeren siger
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) mille Member
Jeg var henne og se på den da jeg skulle kigge på den grønne splitbus som han også havde tilsalg, kiggede kun hurtigt på den, ved kun han har købt den af en anden svensker med henblik på videre salg.

Overfladisk så jeg kun en del kosmetiske ting, men tjekkede ikke bund eller noget..

Ps.. lad være med at købe hans bus fra 71, han sagde at den var nysynet selvom der var et kæmpe hul på 5-8 cm som var tæret i sidenved bunden.. han påstod hårdnakket det var ventalitions huller,jeg slog mig på låret af grin da han sagde det,for troede det var en joke, men han grinte ikke spor, så han mente det nok.. haha
(permalink) hendrixxx Member
Bornholmer skrev:
smagdommeren siger
Pick-up Jens- NEJ tak, Knabstrup, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) kps Member
Hej Outlaw

Jeg er ikke 2 sek i tvivl om at du kan få synet den bil som original også med brede skærme,har selv fået synet noget lignende for kort tid siden så bare tag det roligt,du er velkommen til at kontakte mig hvis du har brug for hjælp.

mvh k.
Kp - Det vil jeg lige vende tilbage til, skal op til ham på lørdag (d.1 dec)

Mille - Jeg har en ekstra person med, så den bliver kigget med 2 par kritiske øjne :) OG i fuld dagslys..

Hendrixx - Hehe jeg har vænnet mig til Bornholmeren :) Det bider ik på mig mere :D Men alle har jo lov til sin mening :)
Type 1 1964
(permalink) Steen Member
Bornholmer skrev:
smagdommeren siger
VW 1302 '72 spet(a)post.tele.dk
Med VWenlig Hilsen
Steen
(permalink) Frank_Andersen Member
Se nu rigtigt godt efter. Svenskerne er gode til "finsk kærlighed" Lap-på-lap.

Personligt er jeg lige ved at prøve at samle et rammehovede på en svenskerbuggy. Bare bunden i rammehovedet var næsten 10mm tykt af 15 lapper og 2 ruller svejsetråd.

Kør nu til Tyskland og køb en fin originalbil fra 1985-97, giv det det koster i afgift og nyd hvor god en bobbel i virkeligheden er. Så kan du sku´altid købe nogen "fede fælge". Hvis du kan finde flere 5,5" originale stålfælge.
Giv de svenske klamphuggere fingeren og kør VW.
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) MPA Member
Hvad med den her?? - den har også det der "lækre" 80'er look.
Farven lilla bliver helt sikkert det nye hit:-)

http://www.blocket.se/vi/14028195.htm?ca=10_s
1870703807.jpg

(permalink) MPA Member
Kør en tur forbi Bellevue strand til sommer i sådan en slæde, så bliver pigerne så våde i trussen at de skal vrides....
(permalink) Mbechmann Member
Frank_Andersen skrev:

Personligt er jeg lige ved at prøve at samle et rammehovede på en svenskerbuggy. Bare bunden i rammehovedet var næsten 10mm tykt af 15 lapper og 2 ruller svejsetråd.

Kør nu til Tyskland og køb en fin originalbil fra 1985-97, giv det det koster i afgift og nyd hvor god en bobbel i virkeligheden er. Så kan du sku´altid købe nogen "fede fælge". Hvis du kan finde flere 5,5" originale stålfælge.
Giv de svenske klamphuggere fingeren og kør VW.

Det kan nu godt lade sig gøre at købe en bil der er i orden. Jeg har gjort det 2 gange. Den ene var finsk (men kom oprindeligt fra Sverige), og den anden var svensk. Begge biler var ikke lavet med "finsk kærlighed" (fedt udtryk). Men ja, man skal kikke ordentligt efter, men skal man ikke også det ved alle biler:):)
Michael
(permalink) Bornholmer Member
Frank_Andersen skrev:

er det derfor nordfinland hedder Lapland - jeg er ikke altid negativ - jeg kan også være sjov - eller tro jeg er det anyway...

men der skal vel ikke kun være ros - lidt ris engangimellem er vel okay - og han spurgte jo om vores mening.

og smagsdommer indlæg er snart det eneste der kan få folk op af stolene inkl mig selv.

Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) Frank_Andersen Member
Jo, men der er bare en tendens til at bare en bil har fire fede fælge, så bliver hjernen brokoblet, og ikke bare på pigerne.
Hold kæft de der Brazilfælge.

Jeg havde to sæt nye AEZ fælge på min Polo sidste sommer. Ikke noget vildt, bare 5,5 X 13. Hele bilen gik i svingninger ved 80-90 km/t.
"Det er jo også en gammel bil", sagde den flinke dækmand. Ja og- ? Så kan den ikke køre eller hvad ?
Men i forbindelse med at jeg byggede større bremser på, var jeg nødt til at gå op i 14".
Så købte jeg fire nye originale 5x14, stålfælge, til en Lupo. Det var som at få en ny bil, totalt forandret !.
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) Mbechmann Member
Frank_Andersen skrev:
Jo, men der er bare en tendens til at bare en bil har fire fede fælge, så bliver hjernen brokoblet, og ikke bare på pigerne.

Hehe Thansen har haft sit indtog.:) Men ja, du har ret. "Hjernen" regere en gang imellem lidt for meget.:)

Og ja, Ib, du KAN godt være sjov.:)
Michael
Så har jeg været oppe hos manden, og måtte takke nej til den. Han ville ikke under 19.000 svenske, og det var den ikke værd. Den havde en del kosmetisk, og den gik ret dårligt mekanisk generelt. Så jeg fortsætter min søgning :)
Type 1 1964
(permalink) mille Member
Han har godt nok også haft den tilsalg længe.. han var en underlig en var han ik?

Reply »

You must log in to post.