Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

Mbechmann's Baja

Tags:
No tags yet.

(permalink) Gregers Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Hey .. jeg kan da se flere steder hvor der stadig er jern på :-)
(permalink) Christian Thomsen Member
Kan motoren starte???

Så skal den bare bygges om med typ 4 upright conversion!

Søg hos CSP-Shop.de
-------------------------------------------
Christian Thomsen
+ 45 2051 7065
ct(a)audi.dk
(permalink) Mbechmann Member
Hehe motoren kan dreje rundt, men der var ingen strøm eller nogle kabler i bilen, så starte den kunne vi ikke.

Med hensyn til ombygningen. Det er jo faktisk ikke nødvendigt, da den jo skal i min Baja.:) Men det er selvfølgelig federe:)

Og ja, der er en smule jern engang imellem på bilen:)
Michael
(permalink) Christian Thomsen Member
Tror Per Betjent vil stoppe dig rimeligt ofte med en pandekage motor hængende bagud af vognen!

Det er ret tydeligt at se at det ikke er std, når det stikker ud over bagspidserne!

Den er jo heller ikke helt let std, og vægten hænger længere ud!
Det er hvad jeg ville gøre hvis det var min!
Personligt syns jeg oss det ser federe ud!
Ligner std typ 1 (ved første øjekast) men har lidt mere umph!

http://www.csp-shop.de/cgi-bin/shop2/shop_main.cgi?func=start&wkid=1440683312
type4upright.jpg

Christian Thomsen
+ 45 2051 7065
ct(a)audi.dk
Fik igår lavet en smule på Bajaen. Jeg har længe ønsket mig en sort himmel, men det er MEGET svært at finde. Derfor har jeg ikke rigtigt vist hvad jeg skulle gøre. Om jeg skulle male en original hvid eller hvordan og hvorledes.
Så så jeg Wheeler Dealers fredag (på arbejde fordi der ikke var så meget at lave) og der købte de noget lydisolerende filt, som de så brugte til interiøret hele vejen rundt. Det så helt faktisk kanon. Derfor drønede jeg en tur i thansen og købte det. Det kostede 140kr incl spray lim. Jeg syntes faktisk selv det er blevet RIGTIGT godt.
P1120370.jpg
P1120371.jpg

Michael
(permalink) Gregers Member
Sådan Michael .. det er jo et fint resultat - godt du så dem fuske med den gamle Amerikaner :-)
(permalink) hendrixxx Member
ok det ser sgu godt ud.....ideen ryger lige videre ind på harddisken til fremtidigt brug :-)

kører den snart???
Pick-up Jens- NEJ tak, Knabstrup, http://vwnettet.dk/topic/159616
Hovsa havde slet ikke set at I havde skrevet. Jeg er også selv rigtigt godt tilfreds med resultatet af himlen.

Ang hvornår den kører. Jeg SKAL kører til
Michael
(permalink) FrostyRacing Member
Mbechmann skrev:
Hovsa havde slet ikke set at I havde skrevet. Jeg er også selv rigtigt godt tilfreds med resultatet af himlen.

http://www.aircooled.dk
Er fra AA
Frosty skrev:
Mbechmann skrev:

Michael
Sidste uge fik jeg skruet en lille smule, men havde også besøg af brormand, så det blev ikke helt til så meget som det burde:) Fik dog malet de 15" Brazilfælge i bag så de passer til de 14" i front. Fik også skruet højre side på - incl bremserne med mere er også klar. Skal dog justeres så den bremser lige - når jeg kommer så vidt:)

Det har både været en sjov og træls weekend. Jeg opdagede i sidste uge at varmen havde smeltet limen, så himlen var faldet ned igen. Jeg spurte Rasser hvad han havde gjort (Tak for hjælpen, Rasser), så jeg købte noget flydende kontaktlim.

Himlen blev sat op igen fredag, så det er all good:)

Lørdag gik jeg igang med at rode med CU motoren for at få den smidt i min Baja. Men men men, det viser sig at jeg mangler et svinghjul (210 eller 215) for at den passer på(Tak til farmer for den info. Det var guld værd)

Da jeg ikke har sådant en svinghjul, bliver det min 1300 motor som ryger i. Der blev karborator så renset, og blæst godt igennem. Så dette er også næsten all good.:)

Men men men, det skulle blive meget værre. Søndag har jeg ondt i min venstre hånd (i knoglen imellem pegefingerknoen og håndledet). Tænker ikke så voldsomt meget over det, for tingene skal jo laves, og jeg kan faktisk ikke huske jeg har lavet noget som kunne give disse smerter. Men nej. Har man ondt, skal man passe på. Jeg har idag været ved læge, og det viser sig at jeg har et sprunget ledbånd i hånden. Det betyder at jeg de næste 5 dage skal passe meget på (faktisk så meget at jeg ikke må skrive på computer) og derefter skal jeg til kontrol igen - for at finde ud af om jeg skal opereres.

Det betyder også at Bajaen ikke bliver kørerklar til weekenden. Så weekenden bliver desværre i min Golf:(

Anyways, jeg fik da lavet lidt så det er jeg da tilfreds med - trods alt:)

Sidst, hvis der er nogle der ligger inde med et udrykkerleje til en gearkasse + et sæt J-rør, så er jeg køber:)
P1120449small.jpg
P1120450small.jpg
P1120448small.jpg
P1120452small.jpg

Michael
(permalink) jpwest Member
Mbechmann skrev:

Men men men, det skulle blive meget værre. Søndag har jeg ondt i min venstre hånd (i knoglen imellem pegefingerknoen og håndledet). Tænker ikke så voldsomt meget over det, for tingene skal jo laves, og jeg kan faktisk ikke huske jeg har lavet noget som kunne give disse smerter. Men nej. Har man ondt, skal man passe på. Jeg har idag været ved læge, og det viser sig at jeg har et sprunget ledbånd i hånden. Det betyder at jeg de næste 5 dage skal passe meget på (faktisk så meget at jeg ikke må skrive på computer) og derefter skal jeg til kontrol igen - for at finde ud af om jeg skal opereres.

Kan forstå du har skrevet det her før du tog til lægen ,eller??

West
Hehe nej, West, det er skrevet efter - men med 1 hånd. Det tager godt nok lang tid at skrive:)
Michael
Så er bilen solgt - den kommer til Fanø.

Det var da lidt vemodigt aldrig at have kørt i den selv, men den har nu været sjov at bygge.

Til sidst lige lidt billeder af bilen som den ser ud idag.
640_DSC00444.jpg
640_DSC00445.jpg
640_DSC00446.jpg
DSC00448.jpg
DSC00449.jpg

Michael

Reply

You must log in to post.