Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  (un)Pimp my ride.. Angorastyle. :)

Tags:
No tags yet.

(permalink) micha racing Member
Skrev for 14 years siden | | | |

hvad har du så kastet dig ud i.... det må da ha været mega surt at sælge den når du har brugt over 1år+++ men ved godt du fik lavet alt ude i byen... men :))))

-------------------------------------------
vw replica 356 coupe med 2387 turbo , vw brazilla , pro street oval, early bay 1971 slamfalia :)))
(permalink) Stodderkongen Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Svar til Lübbe: Hmm lad mig sige det sådan her; man skal ikke forvente at andre brænder og udviser den samme gejst for et projekt som en selv når man får lavet noget ude i byen.. og slet ikke når man har betalt på forhånd og det er 300km væk. Bilen var bare blevet en dårlig oplevelse, det tog simpelthen for lang tid og jeg var et helt andet sted i mit vw liv da den stod "færdig". Men de nærmere omstændigheder vil jeg ikke ud med her, dem er der vist et par "gearheads" der kan fortælle dig?

Den blev sat til salg om søndagen på thesamba og blev købt og afhentet om fredagen af Mikkel & Hr.Winther - jeg fik en god pris for den finanskrisen taget i betragtning og bare fedt at min "vision" triller rundt i DK og selvfølgelig at Mikkel er glad for den(han er vist den eneste i DK nu der har en komplet Ingrid Oppermann kabine).

Men eén ting er sikkert; jeg er blevet meget klogere, jeg laver aldrig mere byttehandler og jeg skal ALDRIG mere eje en omlakeret bil. :)

Mit nye projekt står ved Thebusbarn.. og denne gang bliver det et kørende projekt hvor jeg selv har bestilt stumperne... vi ses derude!:)
Nicolaj

sommer 2009 093.jpg
sommer 2009 079.jpg

-------------------------------------------
Lowering a bus is like a getting a boob job for a chick, always wishing you had gone bigger..
(permalink) HNC Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Det var da en lidt halvtrist historie, men godt at se din vision blev ført ud i livet. Den er sgu da blevet superfed, ingen tvivl om det!

Hvis du snakker med ham Mikkel, kan du da videregive min mail adresse, så sender jeg gerne bladet til ham. Det var faktisk lidt af en underfundig oplevelse at være på vej til at smide bladet over i "smid væk" bunken, og så lige stoppe op og tænke "Hey, den har jeg sgu da set før..."

Godt du er på vej med noget andet, det ville være synd hvis havde givet op! Det bliver spændede at høre lidt mere om dit nye projekt, hvis du har lyst til at dele det med os ;-)

Henrik

-------------------------------------------
61670903 / henriknc(denduvednok)youmail.dk
(permalink) Retrobug Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Den blev sgu' da benhåd til sidst, Nicolai... Kunne godt have undet dig et par "magazine moments" med den og en eller to træfsesoner -så du i det mindste kunne have nydt frugten, modtaget priserne og respecten for bilen. Men forstår på den anden side godt at man kan gå "kold" når det trækker ud og forløbet driller på den måde.. Pisseærgeligt det lige skulle ske for dig.. :-( Håber dog at få den at se live en dag !

Keep cruisin' though... ;-)

M.

-------------------------------------------
I'm not impressed easily. Wow! A blue car!
IPhone: 25576904
(permalink) Stodderkongen Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Takker, jeg vil ikke kalde det trist men nærmere dyre lærepenge. :)
Ja det kunne selvfølgeligt have været sjovt at have den med på træf, men det er ikke lige mig det der med at blive bedømt/bekræftet af andre.. jeg tager det nok lidt for personligt og nok også lidt for perfektionistisk. Men mon ikke at Mikkel får den taget med til Hannover og diverse træf i år? :)Men jeg har helt sikkert brugt meget tid og mange penge på at finde de rigtige stumper til den vogn og de fleste vil da sikkert synes den er perfekt.

Mht den nye vogn så kribler det jo lidt i mig og glæder mig til at få den hentet hjem til dk - cal look, vintage speed eller resto cal det må tiden jo vise? :)

Nicolaj

sommer 2009 088.jpg
sommer 2009 087.jpg
sommer 2009 086.jpg
getattachment 7.jpg
getattachment 4.jpg
getattachment 5.jpg
getattachment 54.jpg
getattachment 58.jpg
getattachment.jpg
1.jpg

-------------------------------------------
Lowering a bus is like a getting a boob job for a chick, always wishing you had gone bigger..
(permalink) nugiz Member
Skrev for 14 years siden | | | |

holda op

Var lige inde og se fuck en møg lækker kabine du har og generalt hele bilen eneste jeg ikk bryder mig om er fælge og dæk der ville et sæt porche orginale med bobbel nav kapsel stå lige i skabet i min verden;)

en NØJ for en mega lækker bobbel

dybt forelsket og syntes det så lækkert og se det der

(permalink) hendrixxx Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Må sige det er en gennemført bil :-) lidt synd med historien omkring processen (ja vwscenen er jo lille i danmark så det rygtes hurtigt), så jeg kan sgu egentlig godt forstå du rendte lidt sur i det!!!

-------------------------------------------
Pick-up Jens- NEJ tak, Knabstrup, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) nugiz Member
Skrev for 14 years siden | | | |

læste lige alle 4 sider fantastisk og følge men øv slutning men kan nikke gendkenne til det der med og få det lavet ude og spechjialt hvis snoren blir for lang,. håber sku du får en god oplevelse denne gang

jeg tror og håber jeg har fundet den rette til de små ting jeg skal have fuldført

(permalink) Thomas - Memorians.dk Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Den nye bil ser cool ud ;-)

Glæder mig til at se den på vejen!

-------------------------------------------
"You live more in 5 minutes, going flat out, than most people do in a lifetime"
Citat: Burt Munro

Reply

You must log in to post.