Den har fået nye pakninger, et andet (og rigtige) topstykke og et sæt nye stempelringe, og nu spinder den som en mis.. Den springer igang!
Lidt nye billeder:
Type 1 1964
Så er Banditten satme synet og toldsynet !!!! :D :D :D :D Og endda uden anmærkninger :D Så jeg håber jeg kan få hentet plader i næste uge
Der er squ blevet knoklet i weekenden. Der er nu kommet ny 2" smallet forbro, nye dropspindler og nye forhjulslejer :) Så nu kører den som et spyd :P Men for satan et arbejde :S Især når man aldrig har prøvet at skifte det før..
Billeder følger
Ser godt ud, nu ligner den snart min! hehe Du vil elske at få de spindler på, de gør en stor forskel!
Mvh
Steff
hvis du skal male forklap og vil gøre det lidt billigt, så burde du male tern på den. Det kan man sagtens gøre selv og såer finish ikke så afgørende
hehe havde squ tænkt på noget i den duer :) Men har fået et tilbud på både frontklap og forskærm på ca 1000,- Men det må vente lidt endnu. Næste skridt er at få den 1600 motor i :)
Ja Steff, de spindler er bare ALT for nice. Og den er blevet LAV nu :P Faktisk FOR lav.. den skal lige en tak op igen..
Whoha ! Det ser sgu sprødt ud !
Mvh. Erik Bendix
jeg takker og bukker :) Er squ også godt tilfreds efterhånden :)
Gu er den ej for lav :-D Men det ser godt ud, bare 6" for bredt ;-))
hehe :P Den skraber lige nøjagtig på når jeg drejer.. så kommer ik uden om at den skal et lille hak op.. :(
Æv, hvor skraber den på?
Iøvrigt.. Prøv at ligge mærke til støddæmpertårnet på den øverste forbro her.. Det tårn hvor der ikke sidder dæmper i.. Kan i se forskellen fra den anden side? :)