trump skrev:
lad dog være at hænge dig i early og late.som tiden går er det ligegyldigt med de ismer.se bare,for 5 år siden kunne du ikke sige bay overhovedet og stadig have streetcred.
nu det så okay med early.jeg siger bare latebay er bedst, kører bedre end resten .
og er nu så sjælden og sær på de danske veje at den er cool.
Ja, nyere biler kører gerne bedre end gamle, tag bare den nye passat variant kontra den fra 1974..
MEN, hvis man vil have en bestemt bil, så er det jo bare sådan det er, i min verden er der en kæmpe forskel i udseendet på en tidlig og en sen bay, den gamle er slank og elegant og den nye er mere gumpetung og 70éragtig(den kaldes jo også Fat Chick)
Man nøjes jo ikke med en ovalbobbel hvis det er en splitbobbel man vil have, vel?
Jeg mener iøvrigt at som tiden går bliver det vigtigere med årgange, før i tiden var en oval en oval, nu er det en tidlig/midt/sen oval, og det er vigtigt at den har de rigtige skærme og døre og antal folde i soltaget(det var pisseligemeget i 80'erne)..
Sådan bliver det også med bays, at det er vigtigt med de korrekte skærmkanter og sæder og man skelner mere mellem tidlig/mellem/sen osvosv..
Det er iøvrigt først sent gået op for mig at der var forskel på bays, men det er nok bare fordi de ikke har haft min interesse før..
Men jeg er enig i at der er masser af streetcred i alle bays, ja, det er der også i T3'erne efterhånden..