Det er bare at komme igang....:) tag ca 50 cm ad gangen og sørg for at de to plader "liner" hele tiden....svejs kun i punkter og med trykluft ved hver 3 punkt svejsning....så bliver der kun minimal spræl i pladerne...... Brug eventuelt lidt fiber spartel hvis der skal lidt tykkelse på.....afslut så med finspartlen. Hvis man gør sig umage med svejsningen skal der ikke meget spartel i.
Syn er normalt ingen problem......det blev ikke kommenteret på min..... styrken tror jeg bestemt ikke forringes.....hvis den fuldsvejses er det ikke samlingen man skal bekymre sig om.......og der ligger i forvejen en stor vange rung ved taget, så det er minimalt hvad den lille manglende kant forringer vangens stabilitet ved kolision........og når det kommer dertil er det jo ikke den sjoveste bil i kolisioner i forvejen....:)
MEN husk på at bilen bliver mærket for livet...... Den bliver aldrig et samleobjekt bagefter.....:)..... blot en reminder.....
mvh Jesper
Syn er normalt ingen problem......det blev ikke kommenteret på min..... styrken tror jeg bestemt ikke forringes.....hvis den fuldsvejses er det ikke samlingen man skal bekymre sig om.......og der ligger i forvejen en stor vange rung ved taget, så det er minimalt hvad den lille manglende kant forringer vangens stabilitet ved kolision........og når det kommer dertil er det jo ikke den sjoveste bil i kolisioner i forvejen....:)
MEN husk på at bilen bliver mærket for livet...... Den bliver aldrig et samleobjekt bagefter.....:)..... blot en reminder.....
mvh Jesper
-------------------------------------------
T265 1960 crewcab, T265 1961 crewcab
T111 1953, T113 1964
T265 1960 crewcab, T265 1961 crewcab
T111 1953, T113 1964