Hej
Kontoudskrift hver 5. år ! Den går jeg ind for, så absolut.....
Godt Nytår
Godt Nytår
Anonym skrev:
Hej
Godt Nytår
Jens_Bukbjerg skrev:
[quote=Karsten.vw]Var der lidt mere styr på tingene kunne jeg hurtigt fyre min 5-10kg af på stumper som jeg "ikke vidste jeg havde brug for" og jeg er med sikkerhed ikke den eneste... så hvis du mener at Webshop er "dyrt" så gi' mig da i det mindste en opdateret hjemmeside..
Bornholmer skrev:
har man et overskud på en forretning på feks 200000 kr efter skat på et år bruger man sgu da ikke 40-50000 kr på markedsføring og ugentligt 2 - 10 timer - fordi man har en kundekreds på et par tusinde kunder - og slet ikke når de kun er max ti procent af kunderne der ikke selv kan finde ud af det , og man har alle de kunder man har tid til , og flere til egentlig.
hvorfor overhovedet bruge en eneste krone på markedsføring når man næsten ikke kan følge med i forvejen , så sparker man sig selv i røven med endnu flere kunder, man slet ikke har tid til.
man kunne selvfølgelig sætte priserne op med 30% - men så tuder i jo bare over det i stedet for.
kig på CSP i tyskland - eller BBT's PDF katalog i belgien - skriv numrene op og bestil via net eller tlf i dk
det er slet ikke så svært når det er PR
Jens_Bukbjerg skrev:
Jens_Bukbjerg skrev:
Steen skrev:
Jeg har ca 70 km til den, for mig, nærmeste af VWNettet's sponsorer som har hjemmeside. Der har jeg så kørt forgæves efter at kigget på hjemmesiden, der stod ikke noget om at der var ferielukket og jeg var ikke den eneste den dag.
Hvor lang tid tager det at lægge den information på siden?
Det betyder så at næste gang der skal bruges noget så er en udenlandsk webside måske løsningen, frem for at køre forgæves.
Jeg har haft ringet til Bent, det er svært at komme igennem men en flink fyr det er han.
Gad vide hvor meget nemmere det var at få fat på ham, hvis han ikke skulle svare på spørgsmål om priser som kunne findes på en hjemmeside.
En OPDATERET hjemmeside er ikke kun for at øge salget, den kan altså osse løse opgaver.