Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Surt opstød..

Tags:
No tags yet.

(permalink) Steen Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Jeg har det bare sådan at skal jeg finde numre osv på et udenlandsk site, så kan jeg lige så godt bestille derfra. Prisen er "lidt " lavere og leveringen er som minimum den samme, hvis ikke det er billigere/hurtigere.

Jeg har fået stumper hurtigere fra CSP end fra andre forhandlere i DK.



-------------------------------------------
VW 1302 '72 spet(a)post.tele.dk
Med VWenlig Hilsen
Steen
(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 16 years siden | | | |
http://www.csp-shop.de/shop2/frame_nachladen.php?func=agb3&wkid=79429775465&agb=maps/Sheet-Metal-Bug-not-1302-03&rub1=Body&rub2=Sheet%20Metal,Bug%20not%201302/03


http://shop.volkswarenhaus.de/


http://www.bbt4vw.com/
download deres PDF katalog her - og bestil ved classic parts.

http://bbt4vw.com/bbtcatalogus/ebook/engels/eng_bbt_01-09-07.pdf

alle disses firmaers dele kan købes ved vores sponsorer i dk til samme eller en begrænset mer pris.
bestiller man selv i udlandet direkte , skal man betale dyr fragt
varen bliver dyr og bytte - og man får ingen personlig vejledning.
og varer fra udlandet forsvinder også tit i posten eller misforståelser
i bestillinger.

så er det eneste mulige ikke ikke kan få til næsten alle jeres biler er orginal dele...
dem skal man selv ud og finde. og det er sjovt. dem køber jeg selv også i udlandet somregel
-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) ploug Member
Skrev for 16 years siden | | | |
jeg forstår ikke denne diskussion !!

kan folk ikke finde ud af at bruge en telefon ? eller er de bange for at tale med andre mennesker ?

kan måske se en ide med en flot hjemmeside hvis det er custom dimser - men til standard dele er det sgu da ikke nødvendigt !

stram op !
-------------------------------------------

mobil nr: 22-26-03-12
(permalink) HMS Member
Skrev for 16 years siden | | | |
ploug skrev:
jeg forstår ikke denne diskussion !!

kan folk ikke finde ud af at bruge en telefon ? eller er de bange for at tale med andre mennesker ?

kan måske se en ide med en flot hjemmeside hvis det er custom dimser - men til standard dele er det sgu da ikke nødvendigt !

stram op !


Det er netop lidt af pointen istedet for at skulle "forsøge" at komme igenem til vores gode part dealere bare lige for at høre om man nu har råd til de dele så var det en tand nemmere at kunne chekke priser og lægge et budget inden man ringer og bruger vores åbenbart dyre tid hos vores part dealere

Stram selv op :-)

-------------------------------------------
Pick-up Jens- NEJ tak, Fuglebjerg, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) thomas_ishj Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Hmmm ..... jaaa øøhh det..

Hør engang. Det er korrekt at store flotte hjemmesider er dyre. Det er også korrekt at markedet i Danmark er forholdsvis lille. Det er også tidskrævede at vedligeholde en hjemmeside.

For mit eget vedkommende må jeg sige at jeg sagtens kan få tiden til at gå med at tale i telefon, pakke, besvare mails, bestille varer osv. osv.

Vi har ikke haft mulighed for at kaste opgaven med hjemmesiden ud til professionelle folk og smide en blanco check efter dem. Jeg tror heller ikke at der er mange danske banker der har forståelse for store lån til VW butikker. Jeg ved at Bob fra BBT i sin tid havde sine problemer med finansering(det problem er vist fortid;-) Vi har måttet prøve til selv dog med hjælp fra venlige folk her og der. Og det tager tid ... lang tid ...når man har op mod 10.000 varenumre i programmet.

Det er da vores håb at vores hjemmeside bliver bedre og bedre med tiden men vi magter ikke at lancere en fin forchromet hjemmeside fra dag 1.

Så KristianVW ... hvis du bruger 5 år på dit buggyprojekt så har vi nok en rigtig fin hjemmeside når du er færdig :-)

Godt nytår

Thomas
Classic VW Parts
(permalink) niels-erik Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Når jeg vil bruge penge på min buggy-Så har jeg måske selv fået en ide, eller jeg har læst om noget andre herinde har købt/lavet.
Så undersøger jeg de udenlanske sider for at finde stumper- og så ringer jeg enten til KB eller til Farmer-Og bestiller mine stumper.I Sjældne tilfælde har jeg selv handlet i udlandet.
Indtil videre er det lykkedes mig at fyre godt 100.000 kr af på ca 6 år-elt uden danske vw hjemmesider.
Så det er helt sikkert muligt at købe ting man ikke viste man havde brug for!!!!
Hilsen Niels Erik
-------------------------------------------
En buggy ser bedst ud med originale centerline!

Reply

You must log in to post.