Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  forsikrings hjælp !!!!

Tags:
No tags yet.

(permalink) IBA2000 Member
Skrev for 16 years siden | | | |
[quote=Oval-fanatic]Er der nogen af jer som ikke har andet end jeres veteran vw ? .... altså om i kender et sted hvor de forsikrer veteran biler uden du har en bil nr. 2 ?

ETU gør nemli ik

Min vw ska bestemt ik bruges til andet end Hyggekørsel og kun i sommerperioden .... og så ville det være bittert at give 7 k for det! :s

Og så fik jeg læst en masse indlæg igennem....

hvis der er andre som mig der skal forsikre som "alm bil" og er i 26 års alderen samt har en fornuftig pris på forsikringen er de meget velkomne til enten at skrive her i indlægget eller smide en besked til mig

Eller endnu bedre hvis det har virker for nogen at få en veteran forsikring hvor de afleverer pladerne i stilstandsperioden


Jeg har kun to Gamle VW`er og de er begge gemt i tryk.... kan ik rigtigt finde det billigerer når man ik har en "ny" bil som første bil.

Men det kan da sikkert godt lade sig gøre.
-------------------------------------------
1303 kørene projekt, med orginale sorte plader & brug for en del tlc... hehe...
Tlf. 50-43-38-68
(permalink) Oval-fanatic Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Har ringet rundt til rigtig mange steder .... ingen steder hvor man ka få veteran forsikring hvor man kun ejer veteranbilen.
Prøvede ved Runa, Thisted, Gf, Alm. Brand veteran und so weiter


Codan ville slet ikke forsikre

Tryg kunne gøre det hvis jeg omlagde nogle andre forsikringer (indbo og ulykkes) til dem og endte der med at skulle betale 10.000 for det første år 8.000 for det næste og dernæst 7.500

forstår udemærket princippet med veteranforsikringer .... meeeen jeg har en veteran bil til at gå og pudse på, nyde en enkelt tur i ny og næ når vejret er godt og har derudover slet ikke brug for en bil til hverdagene. Derfor er det bittert for mig :s

Kan godt se at nogle folk ville udnytte veteranforsikringen hvis de kunne ved kun at eje 1 bil... men ku sgu være rart hvis der var en mellemvej :/









-------------------------------------------
Vintage speeed!
9000, Aalborg C
(permalink) Anonym Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Jeg tror godt det kan lade sig gøre. Men det kræver du sætter dig og flikker et velskrevet brev sammen, hvor du forklarer din situation. Hvis du kan dokumentere, at du ikke har længere til arbejde end du kan gå, og du i øvrigt bor så du ikke skal køre til noget, så er det ikke umuligt.

Jeg er med vilje anonym, da jeg selv er forsikret med veteran, med kun et køretøj.

Reply

You must log in to post.