[quote=Oval-fanatic]Er der nogen af jer som ikke har andet end jeres veteran vw ? .... altså om i kender et sted hvor de forsikrer veteran biler uden du har en bil nr. 2 ?
ETU gør nemli ik
Min vw ska bestemt ik bruges til andet end Hyggekørsel og kun i sommerperioden .... og så ville det være bittert at give 7 k for det! :s
Og så fik jeg læst en masse indlæg igennem....
hvis der er andre som mig der skal forsikre som "alm bil" og er i 26 års alderen samt har en fornuftig pris på forsikringen er de meget velkomne til enten at skrive her i indlægget eller smide en besked til mig
Eller endnu bedre hvis det har virker for nogen at få en veteran forsikring hvor de afleverer pladerne i stilstandsperioden
Jeg har kun to Gamle VW`er og de er begge gemt i tryk.... kan ik rigtigt finde det billigerer når man ik har en "ny" bil som første bil.
Men det kan da sikkert godt lade sig gøre.
ETU gør nemli ik
Min vw ska bestemt ik bruges til andet end Hyggekørsel og kun i sommerperioden .... og så ville det være bittert at give 7 k for det! :s
Og så fik jeg læst en masse indlæg igennem....
hvis der er andre som mig der skal forsikre som "alm bil" og er i 26 års alderen samt har en fornuftig pris på forsikringen er de meget velkomne til enten at skrive her i indlægget eller smide en besked til mig
Eller endnu bedre hvis det har virker for nogen at få en veteran forsikring hvor de afleverer pladerne i stilstandsperioden
Jeg har kun to Gamle VW`er og de er begge gemt i tryk.... kan ik rigtigt finde det billigerer når man ik har en "ny" bil som første bil.
Men det kan da sikkert godt lade sig gøre.
-------------------------------------------
1303 kørene projekt, med orginale sorte plader & brug for en del tlc... hehe...
Tlf. 50-43-38-68
1303 kørene projekt, med orginale sorte plader & brug for en del tlc... hehe...
Tlf. 50-43-38-68