Hej Frank,
Vil du tjekke denne..
Dt72539..
Takker..
Hej Frank,
Vil du tjekke denne..
Dt72539..
Takker..
dt66196 "holder syn" indtil juni 2010, hvor den skal synes. Indtil da kan du hente plader igen fordi den så ikke har været afmeldt i 12 mdr.
Den skal synes til juni, hvis der er plader på den.
Dt72539 skal til syn til maj 2010, hvis du sætter plader på den.
Hej igen Frank
Forstår stadig ikke helt hvorfor de bruger 2004 som udgangspunkt for 8 årig syn. Bilen er fra 1966 og blev først 40 år i 2006 hvor den også blev synet. Skulle der så ikke have stået 2006 på reg.att. En fejl, eller hvad. Det er stadig DR 71363
Mvh. neholm
Så må du ringe til Færdselsstyrelsens kundeservice, Neholm. Jeg ved ikke hvad der kan være gået galt.
Så må du ringe til Færdselsstyrelsens kundeservice, Neholm. Jeg ved ikke hvad der kan være gået galt.
Der sker fejl. Min egen speedster er lige blevet indkaldt et år efter sidste syn.
Hej igen Frank
Først lige en tak for din hjælp. Nu skulle det være løst. Ringede, som du foreslog,
til Færdselsstyrelsens kundeservice og der var sket en fejl fra deres side med en dato som skulle have været slettet, nemlig 2004,da bilen jo først blev 40 år i 2006.
Det lovede hun så at gøre, så den kører efter regelerne 2006 +8 +8 +8 o.s.v
Rart med orden i tingene.
Mvh. neholm
Hej Frank
Gider du tjekke dt71400? På forhånd tak! :)
Mvh. Christian
dt71400 april 2014
Hej Frank
Vil du tjekke hvornår den her VW bliver indkaldt til syn VY49605 ?
Mvh
Hej Lange
VY49605 Næste periodiske syns startdato 2009-12-18 + 6 mdr. det vil sige juni 2010
Hilsen Kasdorf
Jeg takker
Hej Frank...
Jeg har lige et pørgsmål, jeg håber du har tid til at svare på:)
Jeg vil gerne montere et foldetag i min type 1 fra 1960.
Mit spørgsmål går ud på, om jeg skal igennem noget papir arbejde inden jeg kan sætte det i? Her tænker jeg på om den skal omregistreres eller lign. Og hvad med hensyn til forstærkninger skal der laves noget om på vanger osv.? og hvad med syn?
Jeg har før spurgt på vwnettet og der sagde folk, at den ikke skulle omregistreres eller forstærkes, men ville meget gerne høre dig omkring det.
Mvh Marcus
Sorry ved ikke hvorfor den ikke vil sende til dig
Du skal bare bygge bilen om så den svarer til en der er født med foldetag. Reglerne er ikke så specifikke omkring den slags.
Okay det lyder godt. Mange tak for svaret:)
Hej Frank, du skriver i en anden tråd:
Biler skal aldrig synes pga. ejerskifte. Det holdt op da man indførte de periodiske syn.
Da jeg fik ejerskiftet min 73 model i Maribo for 2 mdr. siden, fortalte den flinke mand på motorkontoret, at hvis den ikke var synet indenfor de sidste 2 år kunne den ikke ejerskiftes uden syn. (Den var/er registreret som veteranbil med 8 årigt syn og synet 2. mdr. tidligere, så det var ikke noget problem for mig)
Men vil det sige, at han bare ikke vidste hvad han snakkede om?
Neej. Det har du ret i. Der er åbenbart en fælde ved ejerskifte på de biler der er mellem 35 og 40 år.
Når bilen er 35 år kan den jo blive reg. som veteran. Så bliver den indkaldt når den fylder 40. Men som jeg læser teksten så følger den reglen om at biler der er over fire år, skal synes ved ejerskifte, hvis de ikke er synet inden for de sidste to år. Det ser ud til at manden har ret og at jeg har lært noget nyt.
Når den er over 40 og reg. son veteran kan den handles inden for de otte år.
hay gider du tjække
oj29989
på forhånd tak
oj29989 marts 2011
hej frank
kunne du ikke tjekke denne her for mig, på forhånd tak.. UV58226
ses curth
UV58226 maj 2020
davs frank
gider du være flink at se hvornår vw DT 66284 skal synes
DT66284 august i år.
mange tak