Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Rør til varmekanaler

Tags:
No tags yet.

(permalink) Michael Werge Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Jeg har overtaget en type1 årgang '58. Sælger har skiftet varmekanalerne og har valgt denne slags:

http://www2.cip1.com/ProductDetails.asp?ProductCode=VWC%2D111%2D801%2D046%2DD


...altså en discount model uden rør.

Jeg ville egentlig gerne have varme i bilen og mangler derfor rørene i begge sider. Kan disse rør købes løst eller skal jeg købe komplette varmekanaler?
-------------------------------------------
VH Michael
michaelwerge(a)gmail.com
Viborg
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Du skal købe det hele sammen.
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 16 years siden | | | |
du skal jo alligevel ha åbnet dine paneler for at sætte det i ,også kan du lige så godt skifte hele panelet , - jeg har dog engang lavet det i rustfri rør og svejset det med rustfri tråd , den bil kunne sgu varme , men det er lidt bøvlet at få det til at sidde ordentligt , men intet er umuligt for den som vil.
-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) Allan_Wind Member
Skrev for 16 years siden | | | |

Når nu kanalerne allerede er skiftet på bilen, så er det jo temmeligt besværligt at begynde at skifte til nogle andre. Jeg vil foreslå en af følgende 2 løsninger:

1. Køb en kabinevarmer. F.eks en Eberspächer. Ud over det kan du så bare lade den varme luft fra motoren gå ind under bagsædet.

2. Lav et indgangshul under bagsædet, og et udgangshul ved fødderne og måske også en løsning til at føre noget luft op til forruden. De første modeller fra før okt. 1952 kørte uden inderrør, og det kan godt fungere.

-------------------------------------------
Type 1 1956 Ragtop, Karmann Ghia Coupe 1957, Karmann Cab 1957 + (1963 Stingray :-)
(permalink) Michael Werge Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Bunden på varmekanalerne er endnu ikke svejst på, så jeg kan sagtens nå at montere rørene, hvis de vel at mærke er til at flytte over fra de nye kanaler.
-------------------------------------------
VH Michael
michaelwerge(a)gmail.com
Viborg

Reply

You must log in to post.