1914 motor bygget på CT blok. Dvs. med hydrauliske løftere.
Byggede den for 8-9 år siden og kørte en times tid med den. Mente at den blev varmere end mine motore normalt blev og da jeg ikke havde monteret nogen form for instrument til at måle temperaturen med, hev jeg motoren ud igen og tænkte at det måtte jeg lige kigge på. Smed min 1600 motor i bilen igen og siden skete der intet.
Motoren har altså stået på gulvet, lige siden.
Dengang fik motoren nyt cylindersæt, nye 041 toppe, nye hæsligt dyre hydrauliske løftere og en special lavet plade som flytter den originale oliekølerplacering tilbage i det opretstående type 1 blæserhus.
Havde en ekstra oliesump monteret og den følger selvfølgelig også med.
Har du lyst til at fortsætte hvor jeg slap ?
pris. SOLGT !!
Mark
bugfreaks@mail.tele.dk
Byggede den for 8-9 år siden og kørte en times tid med den. Mente at den blev varmere end mine motore normalt blev og da jeg ikke havde monteret nogen form for instrument til at måle temperaturen med, hev jeg motoren ud igen og tænkte at det måtte jeg lige kigge på. Smed min 1600 motor i bilen igen og siden skete der intet.
Motoren har altså stået på gulvet, lige siden.
Dengang fik motoren nyt cylindersæt, nye 041 toppe, nye hæsligt dyre hydrauliske løftere og en special lavet plade som flytter den originale oliekølerplacering tilbage i det opretstående type 1 blæserhus.
Havde en ekstra oliesump monteret og den følger selvfølgelig også med.
Har du lyst til at fortsætte hvor jeg slap ?
pris. SOLGT !!
Mark
bugfreaks@mail.tele.dk