Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Købes : DTM blæseskjold til t4.

Tags:
No tags yet.

(permalink) Jakob M Member
Skrev for 16 years siden | | | |
DTM blæseskjold til t4 købes.

MVH Jakob
-------------------------------------------
VW oval (v-rod) fra 1955 http://v-rodders.dk
http://southernaircoolers.dk
(permalink) Jakob M Member
Skrev for 16 years siden | | | |
:)
-------------------------------------------
VW oval (v-rod) fra 1955 http://v-rodders.dk
http://southernaircoolers.dk
(permalink) BuggyBoy Member
Skrev for 16 years siden | | | |
snak evt med Farmer
(permalink) Jakob M Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Har talt med Farmer og jeg kender prisen, men det kunne jo være at der var en, som kender en, som har et liggende og flyde, som de ville sælge til lille mig. :)

MVH Jakob
-------------------------------------------
VW oval (v-rod) fra 1955 http://v-rodders.dk
http://southernaircoolers.dk
(permalink) Henrik Harder Member
Skrev for 16 years siden | | | |
[quote=Jakob M]Har talt med Farmer og jeg kender prisen, men det kunne jo være at der var en, som kender en, som har et liggende og flyde, som de ville sælge til lille mig. :)

MVH Jakob


Tror ikke lige der ligger såmange DTM huse og flyder i DK, har du overvejet e-bay ?

mvh
Henrik (kører selv med dtm)
(permalink) Rolf Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Så vidt jeg ved er der importeret 2 stk DTM blæserhuse til DK og den ene er smidt ud fordi ejeren mente at det var noget amerikanst glasfiber bras... Det skal siges at de to blæserhuse jeg ved der er importeret begge var af den helt gamle oprindelige version fra Oregon Performance og der er sket en hel del udvikling og væsentlige forbedringer på designet siden da. Der er fra tid til anden et til salg på Ebay og på shoptalkforums.com

/R
-------------------------------------------
Tlf 22141595
Thisted/Nordvestjylland
(permalink) Anonym Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Rolf skrev:
Så vidt jeg ved er der importeret 2 stk DTM blæserhuse til DK og den ene er smidt ud fordi ejeren mente at det var noget amerikanst glasfiber bras... Det skal siges at de to blæserhuse jeg ved der er importeret begge var af den helt gamle oprindelige version fra Oregon Performance og der er sket en hel del udvikling og væsentlige forbedringer på designet siden da. Der er fra tid til anden et til salg på Ebay og på shoptalkforums.com

/R

Rettelse ! 3. ;-)(Såvidt jeg ved hvertfald) Jeg har stået for de to af dem. Og den ene af dem er desværre røget til de evige fibermarker af den grund som Rolf nævner.
T
(permalink) Lange Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Går selv med overvejelsen om at købe noget oprejst køling, hvafor noget skal man holde sig fra så?
-------------------------------------------
Type 1 Oval 1955 / Type 14 Ghia Kabriolet 1962

41791477
(permalink) Farmer Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Altså, til de fleste almindelige til små kvikke type4 motorer rækker et CSP system langt. Vil man jagte grænser, er DTM absolut en faktor. Sådan er DET bare. DTMén har bla den fordel, at den kan køle temmelig mange kræfter (sat rigtigt op) UDEN at skulle til at have ekstra oliekøler osv. Vil du køre Autobahnstærkt i timevis skal du stadig have en tilsudsoliekøler på til at tage brodden af varmen.
Men det er altså ligeså vigtigt at motoren kan få den luft den skal have. Alt for mange kører med gammel model bagklap og stor motor. Det er bare ikke nok. Det er jo en grund til at VE selv begyndte at lave gæller i bagklappen. Men det er en længere historie.
T
-------------------------------------------
20888030
alstrupt@gmail.com
(permalink) Lange Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Okay, egentlig også det jeg havde læst mig til! Men tænkte mere på pasformen?

Har kig på DTM-basispakken fra MassivetypeIV, virker lige til og så skulle der alt hvad du skulle bruge, og evt bygge videre på når man kommer så langt!
-------------------------------------------
Type 1 Oval 1955 / Type 14 Ghia Kabriolet 1962

41791477
(permalink) Anonym Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Jeg får dem på lager ligeså hurtigt som de kan sanse at få dem lavet. De har osse travlt.
T
(permalink) Tom 1303 1600ccm. Member
Skrev for 16 years siden | | | |
her kan man vist læse mere om DTM blæseskjold

http://www.aircooledtechnology.com/Home_Page.htm

mvh. Tom

Reply

You must log in to post.