Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

Tags:
No tags yet.

(permalink) oldies Member
Skrev for 16 years siden | | | |
Angående auktionens forløb især afslutningen er jeg 100 % enig med Winther.
Når det er nu sagt, har jeg et speedometer med trip magen til Rene´s som jeg tilbyder for 4000.- incl. "R" fragt specielt til Grønbæk . Hvis du stadig er interesseret.
Hilsener, Willy
-------------------------------------------
Mobil: 22 52 53 80
mail: wisa@kabelmail.dk
(permalink) Peter_Plade Member
Og her sad jeg og troede det kun var mig som mente den var helt gal, men det har jeg taget med René på pm tidligere idag.
Men rart at se man ikke er alene med sine holdninger.
http://vw-bluehats.blogspot.com/
40356342
peterplade[@]mail.dk
(permalink) langeberg Member
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/search.php?submit=yes&type=text&keywords=trip+speedo

med lidt finger snilde kan alt vel lade sig gøre ...mvh jan aalborg
(permalink) grnbk Member
oldies skrev:
Angående auktionens forløb især afslutningen er jeg 100 % enig med Winther.
Når det er nu sagt, har jeg et speedometer med trip magen til Rene´s som jeg tilbyder for 4000.- incl. "R" fragt specielt til Grønbæk . Hvis du stadig er interesseret.
Hilsener, Willy

hej oldies tager dig lige på pm rart at se der nogen seriøse folk på der her net endnu som der ikk gør alt for 2 kroner

hilsen grønbæk
1954 rag 1960rag 1979 bay

turbogryne@hotmail.com
(permalink) lupojesper Member
Hmm i kunne da skrevet noget tidligere med at budene ville komme så højt op, indtil kort før tid var ingen jo åbenbart vilde med at byde.
Jeg solgte et magen til i sidste uge til 3500 kr og det var jo dyrt i forhold til Rene`s bud indtil da.
Og se nu dukker et mere op til 4000 kr så alle kan vel blive glade?
Det er vel også i sælgers ret at bestemme hvem man tilbyder, jeg har oplevet mange gang på DBA at folk byder men ikke står ved deres bud eller de vil prutte om prisen når de kommer efter varen.
mvh Jesper
http://www.succes4you.dk
tlf 29707493
(permalink) Ken_Nielsen Member
Kunne vi ikke fremover vedtage at en auktions aluttidspunkt som udgangspunkt altid kun er en CIRKA angivelse? Så har alle jo lige chancer for at komme ind med nye bud, indtil de ikke vil være med mere. På den måde opnår sælger vel også den bedste pris for varen og det er helt sikkert nemmere at administrere.

Mvh, Ken.
mobil: 60608016
(permalink) Mbechmann Member
Inde på qxl gør de det på en lidt anden måde. Hvis der bliver budt indenfor de sidste 3 min af en auktion, så forlænges auktionen med 5 min. Det sker så indtil folk ikke byder mere.
Michael
(permalink) Winther Member
Folk skal selvfølgelig stå ved de bud de afgiver, eller skrive inden auktionens slut at de springer fra igen.

Ken, mener da godt man kan finde en anden måde end den jeg lige foreslog, men der er bare nød til at være helt klare retningslinier, ikke noget med at man bare kan forlænge med et par min. eller det er et cirka tidspunkt, for det er efter min mening det der skaber forvirringen om hvem der så bliver den nye ejer. For på den måde, hvor længe skal det så være tilladt at forlænge auktionen? Mener stadig at med et fast sluttidspunkt er vilkårende ens for alle, ellers kunne man som sælger jo ligeså godt skrive, at auktionen slutter når jeg føler jeg har tjent nok på varen.

Mvh

Winther
E-mail: ttwinther@hotmail.com

Reply

You must log in to post.