Er det til at se om de er normalt "flipped" altså således så de sænker 3,5"
69´ Porsche 912
73´ Porsche 914
Lange skrev:
De er bare vendt om
Clausenvw skrev:
Da jeg demonterede min spindler , troede jeg der var glemt " pakkeskål, med pakning"
op mod bærearmene, men nu da jeg skal montere igen er jeg i tvivl om de overhovdet kan være der, da "linkpin" huset jo er vendt...
Hvad gør man her...?
Kører man med shimsringe direkte op mod bærearm ...eller er der anden løsning ?
Jeg har skitseret rødt på Mortens skitse der hvor jeg har problemmet ....
"Da jeg demonterede min spindler , troede jeg der var glemt " pakkeskål, med pakning"
op mod bærearmene, men nu da jeg skal montere igen er jeg i tvivl om de overhovdet kan være der, da "linkpin" huset jo er vendt...
Hvad gør man her...?
Kører man med shimsringe direkte op mod bærearm ...eller er der anden løsning ? "
Er der nogle der kender svaret på dette..?
der er nogen af spindel fabrikanterne der gennem tiderne og slebet lidt af spindlen (punkt B på tegningen) så skålen lige nøjagtig kan være der , og nogen har så lagt lidt på ydersiden med en svejsesøm eller to - men kan ikke lige huske om det er støbejern eller bare jern.. og ved heller ikke med sikkerhed om opvarmningen vil svække styrken i spindlen. det må de smedesagskyndige kunne sige.
Jeg kører uden de låg der.
Overholder smøring hver 2500 km
Har indtil videre kørt 50000 km med det setup.
/R.
Ja bare væk med det, og så ellers bare godt med fedt i skidtet :-)
Husk at montere et leje i spindlen, så den drejer let og ubesværet.
You must log in to post.