Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Hvad arbejder folk med?????

Tags:
No tags yet.

(permalink) Fuel-4-Life Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Udlært Elektrikker, men har de sidste 11 år arbejdet som IT tekniker, hvor af de sidste 1½ år er som selvstændig.

elektriker.jpg
noerd.jpg

-------------------------------------------
Nygaard (Herning)
Tlf.: 31 71 01 65
Mail: mln160478@gmail.com
(permalink) Anne-Mette Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Jeg er udd. beklædnigshåndværker med modelsyer som speciale på TEKO i Herning 06

Kunne ik få arb efter så startede som selvstændig m egen bix.

Det holdt i to år så var det ik realistisk mere, så fik arb som afdelingsleder i SuperBest non food og blomster, og driver den selvstændige del på "deltid"

Desuden arbejder jeg i en brudebutik og hos en designer, hvor jeg syr tøj.

Jeg laver alt indenfor brudetøj/gallatøj

Klarer oz gardiner, puder, tæppper og div til busser/camper til vwvenlige priser..

Min hjemmeside når den virker er http://www.exquisite.dk

Kørte mc før jeg blev tosset med vw, men har altid ønsket mig en bobel. Så mcen blev solgt sidste år og en vw 1300 deluxe blev indkøbt :O)

-------------------------------------------
MIB AALBORG- KARMANN GHIA 14 1966 - VW 1300 DE LUXE/SKYDETAG 1969 OG VESPA 150 GL 1960
(permalink) MN Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Jeg er Lokumsrenser og vindueskigger :-))

Selvstændig på snart 3 år :-)

Husk Drenge.

SKAL KONEN HAVE FUGT I FUGEN FÅ VINDUESPOLERING 1 GANG OM UGEN :-P

(permalink) stampe Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Sjov tråd..

Nå hvor skal jeg starte..

Nærmer mig det runde hjørne med lynets hast syns jeg.. Er enlig far på 12. år til en knejt på 14...

Har alle år skruet en del VW, US-biler og 2 cyl. motorcykler...

Udd. hotelportier på Palace Hotel Rådhuspladsen i 81. (fuck, det er længe siden, tænk at jeg har rendt rundt i habit i 3 år... sindsygt)

Var derefter 4 år i Flyvevåbnet i Vedbæk i "bunkeren ESK500" , røg så ud i "bad standing" efter en tur i spansk lortefængsel i 6md.

Tog derefter en udd. som tagdækker som jeg har været siden, lige med et par frivillige afbræk på bla. 4 sæsonner på Dansk Pels Auktion som teknikker og lidt værkstedstjums i Gladsaxe på Fabrikken (som nogen herinde sikkert kender) hvor der blev lavet lidt Hotrod og andet amerikanske køretøjer (sort selvfølgelig) ..

Efter 8 år som selvstændig tagdækker, var jeg heldig at stoppe lige før krisen slog sin grimme klo i den danske håndværkerstand og startede ude i CPH som chauffør hos Gate Gourmet hvor jeg er nu, så næste gang i er på vej til Costa del solskin, Newark, Oslo, Beijin eller Goa så er der store chancer for at det er mig der har leveret æden, så hvis der er noget pis med jer, så spytter jeg i jeres mad når i skal ud at flyve..

ftw catering
image.jpg
img_0514.jpg
habitos.jpg

-------------------------------------------
bismag... er det honning?
63 type 1
(permalink) Møgelmose Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Til daglig sidder jeg ved Telenor og holder øje med deres systemer. Sidder ikke i kundeservice desværre så jeg kan ikke hjælpe jer ;)

Som en anden ninja skifter jeg om natten identitet og tjener til dagen og vejen ved at springe rundt bag pladespillerne og få folk til at give den gas..

vwnettet3.jpg
vwnettet2.jpg
vwnettet1.jpg

-------------------------------------------
Aalborg 248442 seksogtyve
(permalink) Steen Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Er uddannet Formværktøjsmager og laver i øjeblikket dele til høreapparater(De er godt nok små....................) hos GN Resound.

-------------------------------------------
VW 1302 '72 spet(a)post.tele.dk
Med VWenlig Hilsen
Steen
(permalink) Morten Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Det var da sjovt at se, at der er så mange professioner, der så har samme interesse i gammelt jern :-). Men flertallet er da håndværkere kan man se :-)
Selv læser jeg til folkeskolelærer på Læreruddannelsen i Odense. Det er jeg heldigvis snart færdig med, så jeg kan få lidt flere penge til mine mange hoppy'er. Ellers sidder jeg i receptionen på Hotel Plaza i Odense ca. 16 timer om ugen og er lærervikar engang i mellem. Der skal jo penge til projektet ;) Morten

-------------------------------------------
[URL=http://www.vw-mplate.com/mplate-21244.htm]
(permalink) Dimu Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Dion arbejder som entrepriseleder hos Mthøjgaard på 3. år og har ellers arbejdet som entreprenør i 10 år og 1 år som hugger og er op rindeligt udlært tømerer,jeg altid rodet med biler og maskiner og diverse hvor man kan få olie på hænderne, nu har jeg et renoverings projekt på en buggy med en bund fra 1960, kun fordi man kan ikke side stille hele dagen vel!! ;-)

(permalink) Chr Munk Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Hej..

(Forholdsvis) nyuddanet maskiningeniør, med job hos et konsulent firma i århus, hvor jeg laver diverse numerisk analyse (FEM) af hovedsageligt flystrukturer.. Har for nuværende en opgave indenfor typegodkendelse mm. af motorcykler.. Købte til jul et Landsted/Projekt, så svensknøglen er byttet ud med skruer, søm, hammer og hvad der hører til i renoveringsprocessen.. Men gode muligheder for værksted og garage:)

Christian M

(permalink) Erik Bendix Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Jeg laver fortsat det samme. Men prøver at lave det samme som Retro bug :-)

-------------------------------------------
22143315 eb@soundforce.dk
(permalink) Floyd_Clymer Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Hej

Fed ide det her, men..... Jeg arbejder jo ikke jeg har bare et sted som jeg får varmen, når jeg ikke er hjemme..

Er ansat hos et Inventar firma, som laver alt muligt specielt inventar fortrinsvis i træ. Her er jeg projekleder og sælger.
Men de har jo lidt at lave så jeg surfer bare rundt på nettet..

I starten af halvfemserne blev jeg uddannet maskinsnedker, det blev hurtigt for kedeligt så jeg tog 1½ år i usa, kom hjem og arbejde som montør ( mest med værtshuse, dejligt vådt....job )
Læste videre til trætekniker. Ja .....

Er blevet gift med Mai-Britt ( dejlig kvinde ) og fået to børn, vi bor på en lille gård hvor vi har bygget nyt hus.. Og med to børn er tiden begrænset mht. gamle vw'er, men lidt bliver det da til.

Der skal jo også være lidt tid til min anden passion.........Havetraktore, ja jeg ved godt at det er lidt nørdet, men det er nu også meget skægt.

Se bare billederne..... en frontklap er altid god til snevejr

7 okt 2009 020.jpg
img_3510.jpg
img_3517.jpg

-------------------------------------------
If you can't fix it, chrome it..
tlf. 20480388
(permalink) Dyrmann Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Jeg er uddannet på handelsskolen i Frederikshavn i 2007.

Herefter forsatte herefter i forsvaret for at komme ud og røre kroppen og med henblik på en udsendelse.. Det blev så til og var i Afghanistan på hold 6 med Livgarden.

Nu render jeg rundt i Nørresundby og køre en hel del lastbil for forsvaret og prøver at få deres logistik op i en højere enhed :)
Forventer dog ikk at forsætte der evigt, men at komme ind og læse på et tidspunkt..

-------------------------------------------
Kristian D Larsen - kd-larsen@hotmail.com - 51604237
Nørresundby - Nordjylland
Peter Lindner Bugg
(permalink) BBM Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Nå... Jeg kan så benytte lejligheden til at offentliggøre at jeg sælger Peugeot-biler på 10'ende år efter i fire år at have pushet reservedele til biler...

-------------------------------------------
På kig efter en rustfri early westy...
(permalink) Doktor Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Uddannet i butik og skiftede for 12 år siden til et sælgerjob og brugte arbejdstiden til at sælge hønsesalat og mayonnaise/remoulade. For lidt over 1 år siden skiftede jeg til et andet firma og sælger nu specialost.

To brie or not to brie :o)

-------------------------------------------
Status på VW-opsparing: Mål: 35.000,- Opnået: 500,-
Mangler: 34.500,-
(permalink) Bugamoka Member
Skrev for 14 years siden | | | |

ja jeg er ved jernbane, rep. alt hvad toget kører på p.t. ved Bravida

(permalink) Chr. Fisker Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Er uddannet værktøjsmager i 1991. Arbejder ved NEK-værktøjsfabrik i Billund, har sænkgnistet ca. 16-17 år

-------------------------------------------
fisker1970@gmail.com 25784808
The older I get -
The faster I was
(permalink) Bobby Green Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Er uddannet maskinarbejder / smed. Arbejder ved J.M. Engineering.

-------------------------------------------
(permalink) AJ. Member
Skrev for 14 years siden | | | |

uddannet pølsemager hos jaka fra 1988-1998, derefter Århus pava center som værkfører, det er sgu´ blevet til nogle biler også vw´er.

-------------------------------------------
MOBIL NR 50984873

ÅRHUS NORD
(permalink) hamsedk Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Smider brændstof på fly i Kastrup lufthavn, tidligere selvstændig vognmand, men krise krise

lufthavn 0071.jpg

-------------------------------------------
</a
(permalink) tbkcowboy Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Er udlært maskinsnedker , men maler (industrisprøjter)landkøkkener i den dyre ende, men i disse tider har vi ikke for meget og rykke i !!! Skulle nogle mene de trænger til et nyt, kan i bare henvende jer : http://www.hojvang-snedkeri.dk/
Har lige lavet det her ude i vores gang , paneler und alles !!!

dsci2032.jpg

-------------------------------------------
1959
tbkcowboy@hotmail.com
40354681 LEMVIG
(permalink) jbl Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Jeg er skolelærer, så der bliver tjekket for stavefejl her på siden :-)

Jannik

-------------------------------------------
+45 42 40 00 10
(permalink) Pacha Henrik Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Er uddannet Blikkenslager, og har været så heldig at arbejde med kobber på Christiansborg i mange år ;))

4.jpg
dsc00069.jpg
dsc00124 2.jpg
dsc00246.jpg
img_0036.jpg
img_0055.jpg

(permalink) 1303Cab Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Udlært mekaniker SMC Nørrebro 75, har siden 78 arbejdet som flymekaniker, de sidste 28 år i udlandet. Holder fingrene i gang ved at skrue på min 1303 og Porsche 912E.

(permalink) søren kristensen Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Er udlært pladesmed i 2000 hos vw og har så godt som været der siden. Er dog pt igang med at starte selvstendig i faget.

-------------------------------------------
tlf 30632847 http://www.bilbulen.dk http://www.copenhagenwings.dk
(permalink) kenny19821 Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Nogen der har fået nyt job

Jeg er selv flyttet til aalborg og fået arbejde ved FC Cementstøberi i frejlev

Ps og køre Bush som aldrig før :-)

image.jpg

-------------------------------------------
Kenny
Vw T2 Early Bay Westy 1969

Reply »

You must log in to post.